Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Монгол Хэрэглэгчидэд Зориулсан Программчлал, Программ хангамжууд...
Монгол бичгээр бичдэг Notepad
Латинаар галиглаад бичингүүт шууд криллрүү хөрвүүлдэг гарын драйвер

Зохицуулагчид: Computer software, Computer Hardware

Хэрэглэгчийн аватар
GoLD{ZWeZDa}
Гялалзах Одны Гялбаа Гишvvн
Гялалзах Одны Гялбаа Гишvvн
Бичлэгүүд: 273
Нэгдсэн: 10-р сар.02.09 2:02 pm
Байршил: Бодол дотроо
Contact:

Re: C хэл дээр туслаач

Бичлэг Бичсэн GoLD{ZWeZDa} »

Pennydeegii написал:Codeblocks эсвэл Борланд Си дээр энийг яаж compile хийх вэ?
compile хийхээр баахан алдаа заагаад байх юм
Эсвэл Виндөүс дээр болохгүй байгаа юм болов уу :??:

Tetris Game in C

#include <graphics.h>
#include <stdlib.h>
#include <stdio.h>
#include <dos.h>
#include <conio.h>

void swap(int a,int b);void bar1();void bar2();
void bar3(); void bar4(); check0(); check1();
check2(); void del(); void rod1(); void rod2();
void box1();void box2();void tee1();voidtee2();
void tee3();void tee4();check3();void insert();
void again();void print();void remove();void frame();
int score=0,spd,q,t,a=0,i,j,l[6]={300,90,315,105,301,91},p,turn,m,n;
char play='y';
static int arr[26][13];
void main(void)
{

char ch,y;
int gd= DETECT,gm,area,maxx,maxy,move,lmove,rmove;
void *buff;
initgraph(&gd,&gm,"d:\tc\bgi");
do{

turn=1;
score=0;
do{
clrscr();
cleardevice();
printf("
Enter Your Choice

");
printf(" Basic Level.......... 1
");
printf(" Middle Level......... 2
");
printf(" Advanced Level....... 3
");
printf(" Experts Level........ 4
");
printf(" Professional Level... 5
");
y=getch();
clrscr();
cleardevice();
if(y=='1') {spd=200; settextstyle(2,0,6);outtextxy(2,150," Basic
Level ");break;}
if(y=='2') {spd=150; settextstyle(2,0,6);outtextxy(2,150," Middle
Level ");break;}
if(y=='3') {spd=100; settextstyle(2,0,6);outtextxy(2,150," Advanced
Level ");break;}
if(y=='4') {spd=75; settextstyle(2,0,6);outtextxy(2,150," Experts
Level ");break;}
if(y=='5') {spd=50; settextstyle(2,0,6);outtextxy(2,150,"Professional
Level ");break;}
}while(1);

frame();
getch();
int k,ar[2],pr[2],t[6];

randomize();
ar[0]=random(2);
pr[0]=random(6);
ar[1]=random(2);
pr[1]=random(6);
while(1)
{
printf(" score= %d
",score);
a=ar[0];
p=pr[0];
l[0]=450;l[1]=250;l[2]=465;l[3]=265;l[4]=451;l[5]=251;

if(y=='1') spd=100;
if(y=='2') spd=75;
if(y=='3') spd=50;
if(y=='4') spd=30;
if(y=='5') spd=20;
print();

delay(500);
a=ar[1];
p=pr[1];

t[0]=l[0]; t[1]=l[1]; t[2]=l[2];
t[3]=l[3]; t[4]=l[4]; t[5]=l[5];

a=ar[1];
p=pr[1];

l[0]=270;l[1]=90;l[2]=285;l[3]=105;l[4]=271;l[5]=91;

do{
k=0;
if(kbhit()){ ch=getch();
if(ch==0) ch=getch();
if(ch==77) {move=check1(); if(move==0) {l[0]+=15;l[2]+=15;l[4]+=15;
k=1;}}
if(ch==75) {move=check2(); if(move==0) {l[0]-=15;l[2]-=15;l[4]-=15;
k=1;}}
if(ch==80) spd=10;
if(ch==27) exit(0);

if(ch==32){
k=1;
if(p==4||p==5) switch(p)
{
case 4: if(a==0) a++; else p++; break;
case 5: if(a==1) a--; else p--;
}
if(p==1||p==2) switch(p)
{ case 1: if(a==0) a++; else p++;
l[0]=270;l[2]=285;l[4]=271;break;
case 2: if(a==1) a--; else p--; l[0]=270;l[2]=285;l[4]=271;
}

if(p==3) { if(a==0) a++; else a=0;
l[0]=270;l[2]=285;l[4]=271; }

}
if(a==1) {swap(l[0],l[1]);swap(l[2],l[3]);swap(l[4],l[5]);}
}



move=check0();
if(move==1) break;

print();

if(k==1) delay(0); else delay(spd);

remove();

if(k==0) {l[1]+=15; l[3]+=15; l[5]+=15;}


}while(1);
print();
fflush(stdin);


insert();

check3();

a=ar[0];
p=pr[0];


l[0]=t[0];l[1]=t[1];l[2]=t[2];l[3]=t[3];
l[4]=t[4];l[5]=t[5];


remove();


ar[1]=ar[0];
pr[1]=pr[0];


ar[0]=random(2);
pr[0]=random(6);

if(pr[0]==2) pr[0]=3;
if(turn==0) break;


}


}while(play=='y');

}


void swap(int a,int b)
{
a=a+b;
b=a-b;
a=a-b;
}


void bar1()
{ if(a==0&&i<1) {l[0]+=15;l[2]+=15;l[4]+=15; }
if(a==0&&i>=1){l[1]+=15;l[3]+=15;l[5]+=15; }

// if(a==1&&i==1)
{l[0]-=15;l[2]-=15;l[4]-=15;l[1]-=15;l[3]-=15;l[5]-=15; }
if(a==1&&i==0) {l[1]+=15;l[3]+=15;l[5]+=15; }
if(a==1&&i>0) {l[0]-=15;l[2]-=15;l[4]-=15; }

if(a==2&&i>=2) {l[0]-=15;l[2]-=15;l[4]-=15; }
if(a==2&&i<2) {l[1]+=15;l[3]+=15;l[5]+=15; }
}




void bar2()
{ if(a==0&&i>=3){l[0]-=15;l[2]-=15;l[4]-=15; }
if(a==0&&i<3) {l[1]-=15;l[3]-=15;l[5]-=15; }

if(a==1&&i<3) {l[0]+=15;l[2]+=15;l[4]+=15; }
if(a==1&&i==3){l[1]-=15;l[3]-=15;l[5]-=15; }

if(a==2&&i<2) {l[0]+=15;l[2]+=15;l[4]+=15;}
if(a==2&&i>=2){l[1]-=15;l[3]-=15;l[5]-=15; }
}
void bar3()
{if(a==0&&i>=3){l[0]+=15;l[2]+=15;l[4]+=15; }
if(a==0&&i<3){l[1]+=15;l[3]+=15;l[5]+=15; }
if(a==2&&i<2) {l[0]-=15;l[2]-=15;l[4]-=15; }
if(a==2&&i>=2) {l[1]+=15;l[3]+=15;l[5]+=15; }
if(a==1&&i>=1) {l[0]+=15;l[2]+=15;l[4]+=15; }
if(a==1&&i<1) {l[1]+=15;l[3]+=15;l[5]+=15; }
}
void bar4()
{if(a==0&&i<1){l[0]-=15;l[2]-=15;l[4]-=15; }
if(a==0&&i>=1) {l[1]-=15;l[3]-=15;l[5]-=15; }
if(a==2&&i>=2) {l[0]+=15;l[2]+=15;l[4]+=15; }
if(a==2&&i<2){l[1]-=15;l[3]-=15;l[5]-=15; }
if(a==1&&i<3) {l[0]-=15;l[2]-=15;l[4]-=15; }
if(a==1&&i==3) {l[1]-=15;l[3]-=15;l[5]-=15; }
}
void rod1()

{

if(a==0) {l[0]+=15;l[2]+=15;l[4]+=15; }
else {l[1]+=15;l[3]+=15;l[5]+=15; }
}
void rod2()
{

if(a==0) {l[0]-=15;l[2]-=15;l[4]-=15; }
else {l[1]-=15;l[3]-=15;l[5]-=15; }

}
void box1()
{if(i<1) {l[0]-=15;l[2]-=15;l[4]-=15; }
if(i==1) {l[1]+=15;l[3]+=15;l[5]+=15; }
if(i==2) {l[0]+=15;l[2]+=15;l[4]+=15; }
}
void box2()
{if(i<1) {l[0]-=15;l[2]-=15;l[4]-=15; }
if(i==1) {l[1]-=15;l[3]-=15;l[5]-=15; }
if(i==2) {l[0]+=15;l[2]+=15;l[4]+=15; }
}
void tee1()
{
if(a==0&&i==1) {l[0]-=15;l[2]-=15;l[4]-=15; }
if(a==0&&i<1) {l[1]+=15;l[3]+=15;l[5]+=15; }
if(a==0&&(i==2||i==3)) {l[0]+=15;l[2]+=15;l[4]+=15; }


if(a>0&&i==2)
{l[0]-=15;l[2]-=15;l[4]-=15;l[1]+=15;l[3]+=15;l[5]+=15; }
if(a>0&&i==0) {l[1]+=15;l[3]+=15;l[5]+=15; }
if(a>0&&(i==1)) {l[0]+=15;l[2]+=15;l[4]+=15; }

}
void tee2()
{
if(a==0&&i==0) {l[0]-=15;l[2]-=15;l[4]-=15; }
if(a==0&&i==1) {l[0]-=15;l[2]-=15;l[4]-=15; }
if(a==0&&i==2)
{l[0]+=15;l[2]+=15;l[4]+=15;l[1]-=15;l[3]-=15;l[5]-=15; }

if(a>0&&i==2)
{l[0]-=15;l[2]-=15;l[4]-=15;l[1]-=15;l[3]-=15;l[5]-=15; }
if(a>0&&i==1) {l[0]+=15;l[2]+=15;l[4]+=15; }
if(a>0&&i==0) {l[1]-=15;l[3]-=15;l[5]-=15; }


}
void tee3()
{ if(a==0&&i==0) {l[0]-=15;l[2]-=15;l[4]-=15; }
if(a==0&&i==2)
{l[0]-=15;l[2]-=15;l[4]-=15;l[1]-=15;l[3]-=15;l[5]-=15; }
if(a==0&&i==1) {l[1]+=15;l[3]+=15;l[5]+=15;}


if(a>0&&i==2)
{l[0]+=15;l[2]+=15;l[4]+=15;l[1]+=15;l[3]+=15;l[5]+=15; }
if(a>0&&i==0) {l[1]+=15;l[3]+=15;l[5]+=15; }
if(a>0&&(i==1)) {l[0]-=15;l[2]-=15;l[4]-=15; }
}
void tee4()
{ if(a==0&&i==1) {l[1]+=15;l[3]+=15;l[5]+=15; }
if(a==0&&i==0) {l[0]+=15;l[2]+=15;l[4]+=15; }
if(a==0&&i==2)
{l[1]-=15;l[3]-=15;l[5]-=15;l[0]+=15;l[2]+=15;l[4]+=15; }

if(a>0&&i==2)
{l[0]+=15;l[2]+=15;l[4]+=15;l[1]-=15;l[3]-=15;l[5]-=15; }
if(a>0&&i==0) {l[1]-=15;l[3]-=15;l[5]-=15; }
if(a>0&&i==1) {l[0]-=15;l[2]-=15;l[4]-=15; }

}

check0()
{ int x,y,s,d=5;

x=(l[0]-180)/15;
y=(l[1]-90)/15;
if(a==0){
switch (p)
{ case 0: y+=2;d=2; if(arr[y][x-1]==1) return(1); else break;
case 1: y+=4;x++;d=1;if(arr[y-3][x-1]==1) return(1); else break;
case 2: y=y+4;d=2;x+=1;break;
case 3: y=y+1;d=5;x+=4;break;
case 4: y+=2;d=3;x++;break;
case 5: y+=1;d=3;if(arr[y+1][x-1]==1) return(1); else break;
}
for(s=1;s<d;s++,x--)
if(arr[y][x]==1) return(1);
if((arr[y][x])==0) return(0); else return(1);
}

if(a==1){
switch (p)
{ case 0: y+=2;d=2; if(arr[y][x-1]==1) return(1); else break;
case 1: y=y+2;d=4;if(arr[y][x]==1) return(1); else break;
case 2: y=y+2;d=4;x+=3;if(arr[y][x-3]==1) return(1); else break;
case 3: y=y+5;d=0;break;
case 4: y+=3;d=0;if(arr[y-1][x+1]==1) return(1); else break;
case 5: y+=3;d=0;if(arr[y-1][x-1]==1) return(1); else break;
}
for(s=1;s<d;s++,x--)
if(arr[y][x]==1) break;
if((arr[y][x])==0) return(0); else return(1);
}


return(0);
}


check1()
{ int x,y,s,d=5;

x=(l[0]-150)/15;
y=(l[1]-90)/15;

if(a==0){
switch (p)
{ case 0: x=x-1;y++;d=2;break;
case 1: x=x;d=3; y=y+3; break;
case 2: x=x;d=4;y+=3; break;
case 3: x=x+3;d=0;break;
case 4: x=x;break;
case 5: x=x-1;d=0;

}
for(s=0;s<d;s++,y--)
if(arr[y][x]==1) break;
if((arr[y][x])==0) return(0); else return(2);
}


if(a==1)
{ switch(p)
{ case 0: x=x; break;
case 1: x=x;d=1;break;
case 2: x=x+3; break;
case 3: x=x;y+=5;d=4;break;
case 4: x=x+1;break;
case 5: x=x;y+=2;d=2;
}

for(s=0;s<d;s++,y--)
if(arr[y][x-1]==1) break;
if((arr[y][x-1])==0) return(0); else return(2);
}
return(0);
}


check2()
{
int x,y,s,d=5;
x=(l[0]-150)/15;
y=(l[1]-90)/15;
if(a==0){
switch (p)
{ case 0: x=x-1;d=1;break;
case 1: x=x;d=3;break;
case 2: x=x;d=3;break;
case 3: x=x;d=0;break;
case 4: x=x-1;d=1;break;
case 5: x=x-2;d=0;
}
for(s=0;s<d;s++,y++)
if(arr[y][x-3]==1) break;
if((arr[y][x-3])==0) return(0); else return(2);
}

if(a==1){


switch (p)
{ case 0: x=x-4;d=2;break;
case 1: x=x-6;d=0;break;
case 2: x=x-3;d=2;y-=1;break;
case 3: x=x-3;d=5;break;
case 4: x-=3; d=3;break;
case 5: x-=4; d=4;
}
for(s=1;s<d;s++,y++)
if(arr[y][x]==1) break;
if((arr[y][x])==0) return(0); else return(2);
}
return(0);
}

check3()
{

for(t=1;t<25;t++)

for(q=1;q<12;)
if(arr[t][q]==1) { q++; if(q==12) {score+=100;del();}} else break;

return(0);
}


void insert()
{ int x,y;
for(i=0;i<5;i++){
x=(l[0]-180)/15;
y=(l[1]-90)/15;
arr[y][x]=1;
switch(p)
{
case 0: box2();break;
case 1: bar2();break;
case 2: bar4();break;
case 3: rod2();break;
case 4: tee2();break;
case 5: tee4();
}
}

if(arr[0][5]==1||arr[0][6]==1)
{
settextstyle(3,0,4);
outtextxy(180,100," GAME OVER ");
fflush(stdin);
getch();
turn=0;
again();
}

}

void print()
{
for(i=0;i<5;i++){
setcolor(WHITE);
setfillstyle(SOLID_FILL,6);
rectangle(l[0]+1,l[1]+1,l[2]-1,l[3]-1);
floodfill(l[4]+1,l[5]+1,WHITE);
if(i<4) switch (p)
{ case 0 : box1();break;
case 1 : bar1();break;
case 2 : bar3();break;
case 3 : rod1();break;
case 4 : tee1();break;
case 5 : tee3();
}
}

}

void remove()
{
for(i=0;i<5;i++){
setcolor(BLACK);
setfillstyle(SOLID_FILL,BLACK);
rectangle(l[0]+1,l[1]+1,l[2]-1,l[3]-1);
floodfill(l[4]+1,l[5]+1,BLACK);
if(i<4) switch (p)
{ case 0 : box2();break;
case 1 : bar2();break;
case 2 : bar4();break;
case 3 : rod2();break;
case 4 : tee2();break;
case 5 : tee4();
}
}

}

void del()
{ int m,n;
for(;t>0;t--)
for(q=1;q<12;q++)
arr[t][q]=arr[t-1][q];


for(n=0;n<25;n++)
//delay(50);
for(m=1;m<12;m++){

if(arr[n][m]==1) { setcolor(WHITE);
setfillstyle(SOLID_FILL,6);
rectangle((m*15)+181,(n*15)+91,(m*15)+194,(n*15)+104);
floodfill((m*15)+182,(n*15)+92,WHITE);
}


else { setcolor(BLACK);
setfillstyle(SOLID_FILL,BLACK);
rectangle((m*15)+181,(n*15)+91,(m*15)+194,(n*15)+104);
floodfill((m*15)+182,(n*15)+92,BLACK);
}


}
}



void frame()
{ setcolor(WHITE);
setfillstyle(SOLID_FILL,8);

settextstyle(7,0,6);
outtextxy(140,3," TETTRIS ");
setcolor(WHITE);
settextstyle(2,0,7);
outtextxy(400,440,"Press 'Esc' To Exit");
settextstyle(2,0,5);
outtextxy(5,285," PRESS ");
outtextxy(5,300,"Space To Change Shape");
outtextxy(5,315,"Use Arrow Keys To Move");



rectangle(180,465,375,480);
floodfill(181,466,WHITE);

rectangle(180,90,194,480);
floodfill(181,95,WHITE);

rectangle(361,90,375,480);
floodfill(362,95,WHITE);


setcolor(WHITE);
settextstyle(7,0,1);
outtextxy(400,200," Next To Come ");
setfillstyle(SOLID_FILL,0);
rectangle(400,230,530,335);
floodfill(401,231,WHITE);



for(m=0;m<26;m++)
for(n=0;n<13;n++)
arr[m][n]=0;

for(m=0,n=0;n<26;n++)
arr[n][m]=1;

for(n=12,m=0;m<26;m++)
arr[m][n]=1;

for(m=25,n=0;n<13;n++)
arr[m][n]=1;

}
void again()
{
cleardevice();
setcolor(WHITE);
setfillstyle(SOLID_FILL,BLACK);
rectangle(150,175,530,335);
floodfill(159,179,BLACK);


setcolor(WHITE);
settextstyle(7,0,1);
outtextxy(175,200," Enter Your Choice ");
outtextxy(175,220," Press 'Y' To Play Again ");
outtextxy(175,240," Press Any Key To Exit ");

play=getch();
if(play=='y') cleardevice();
else exit(0);

}
options ruu orood linker->librareis graphics library idvehjuuleel
Мандан бадраг
OneShoT_BoMBeR
Шинэков Гишvvн
Шинэков Гишvvн
Бичлэгүүд: 2
Нэгдсэн: 10-р сар.21.10 9:04 pm

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн OneShoT_BoMBeR »

сайн уу
OneShoT_BoMBeR
Шинэков Гишvvн
Шинэков Гишvvн
Бичлэгүүд: 2
Нэгдсэн: 10-р сар.21.10 9:04 pm

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн OneShoT_BoMBeR »

иймэрхүү нэг бодлого байна шүү
Бодит тоо х өгөгдсөн бол 2х2-3х3+4х2-5х+6 илэрхийллийн утгыг дөрвөөс илүүгүй тооны нэмэх ба хасах мөн дөрвөөс олонгүй үржих үйлдлээр бод.

х-ийн ард байгаа тоон квадрат шүү үүнийг бодоход маань туслаач чадвал share-лээд өгвөл тун их баярлана шүү pLay.Time21fre@yahoo.com pls pls
Хэрэглэгчийн аватар
Нимбус
• Moderator
<b><font color=#000099>• Moderator</font></b>
Бичлэгүүд: 1870
Нэгдсэн: 7-р сар.26.07 6:22 pm
Байршил: The quiet one :(

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн Нимбус »

N too ogogdson bol N! ol genee. Blok S-hemeer zuraad ogoh hun bn u?
Хэрэглэгчийн аватар
Нимбус
• Moderator
<b><font color=#000099>• Moderator</font></b>
Бичлэгүүд: 1870
Нэгдсэн: 7-р сар.26.07 6:22 pm
Байршил: The quiet one :(

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн Нимбус »

ХИЕХ-г Евклидийн алгоритмаар олдог, тэгвэл ХБЕХ-г нь яаж олдог юм бэ?
Хэрэглэгчийн аватар
dobbi
Хvндэт Гишvvн
Хvндэт Гишvvн
Бичлэгүүд: 167
Нэгдсэн: 1-р сар.05.03 8:07 pm
Байршил: Энд
Contact:

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн dobbi »

Pennydeegii написал:131
12321
45654
гэх мэт "урвуу" тоонуудыг хэлдэг байх аа
Bayarlalaa
I believe I can fly
D.G.
Эрхэм Гишvvн
Эрхэм Гишvvн
Бичлэгүүд: 37
Нэгдсэн: 10-р сар.14.04 3:02 pm

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн D.G. »

Нимбус написал:ХИЕХ-г Евклидийн алгоритмаар олдог, тэгвэл ХБЕХ-г нь яаж олдог юм бэ?
LCM(a,b) = ab / GCD(a,b)
Хэрэглэгчийн аватар
**markus**
Гялалзах Одны Гялбаа Гишvvн
Гялалзах Одны Гялбаа Гишvvн
Бичлэгүүд: 271
Нэгдсэн: 6-р сар.07.06 1:42 pm
Байршил: In the world
Contact:

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн **markus** »

4 jiliin umnu l ene sedvee neeh heregtei baij de...
Надад хөгжилдөх чадал алга...
Хэрэглэгчийн аватар
StormOfFrostwolf
Цоглог Гишvvн
Цоглог Гишvvн
Бичлэгүүд: 346
Нэгдсэн: 11-р сар.05.10 8:45 pm
Байршил: Хөгжүүлдэг Windows Phone 7, ASP.NET, Zinc Framework || Сонирхдог Python, C++, Ruby, PHP
Contact:

Re: C хэл дээр туслаач

Бичлэг Бичсэн StormOfFrostwolf »

http://share.gogo.mn/LXlSpIB9ea16841289 ... ++BiBO.pdf

C++ хэлний нэг хичээл байна. Enjoy.
Core i7|HTC HD7|App.Dev|Illidan
Хэрэглэгчийн аватар
undraashka
Өсөх Ирээдvйтэй Гишvvн
Өсөх Ирээдvйтэй Гишvvн
Бичлэгүүд: 7
Нэгдсэн: 1-р сар.30.10 12:43 am
Байршил: ub
Contact:

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн undraashka »

энэ бодлогонуудыг бодож өгч туслаач
1, 25...55 бүх тооны куб зэргийн нийлбэрийг ол
2, цифрүүдийн квадратуудын нийлбэр нь 13т хуваагддаг 2 оронтой бүх тоог ол
3, натурал тооны цифрүүдийн нийлбэр дээр энэ нийлбэрийн квадратыг нэмэхэд уг тоо өөрөө гардаг байх бүх 2 оронтой тоог ол
4, квадрат нь уг тооныхоо цифрүүдийн ямар нэг хосоор төгсдөг 3 оронтой бүх тоог ол
5, 133т хуваахад 125 үлддэг 134т хуваахад 110 үлддэг 4 оронтой бүх тоог ол
6, 20с их 100с бага 3т хуваагдах бөгөөд 2,4,8р төгссөн бүх тооны нийлбэрийг ол
7, нэгжийн орны цифрийн дараад гарсан тоог 7р үржүүлэхэд уг тоо өөрөө гардаг 3 оронтой бүх тоог ол
8, цифрүүдийн нийлбэр нь болон өөрөө 7д хуваагддаг 3 оронтой бүх тоог ол
9, цифрүүдийн ялгаатай байх 4 оронтой бүх тоог ол
10, натурал тоо өгөгджээ. уг тооны хамгийн их ба бага цифрүүдийн ялгавар нь тэгш тоо байгаа эсэхийг шалга
11, өөрөөсөө ялгаатай бүх хуваагчийн нийлбэртэй тэнцүү тоог төгс тоо гэнэ ж нь: 6=1,2,3,6 өгөгдсөн тоог төгс тоо эсэхийг шалга
12,өгөгдөн тоо хүртэлх бүх төгс тоог ол
please help me
unuudur bol margaashiin ehlel
Хэрэглэгчийн аватар
csgirlNamuka
Тvмэн Эх Гишvvн
Тvмэн Эх Гишvvн
Бичлэгүүд: 94
Нэгдсэн: 8-р сар.31.10 10:40 pm
Байршил: 203.160.54.28 waiting for you,,,

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн csgirlNamuka »

Hey bi heden bodlogo boduuliitehuu,, bodood joohon tailbartai bicheed uguuj tehuu,, pseudo code iig ni l, bayrlasnaa ilerhiilj negj ugii haramgui kk
my dream center...i'll be...
Хэрэглэгчийн аватар
**markus**
Гялалзах Одны Гялбаа Гишvvн
Гялалзах Одны Гялбаа Гишvvн
Бичлэгүүд: 271
Нэгдсэн: 6-р сар.07.06 1:42 pm
Байршил: In the world
Contact:

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн **markus** »

Zav garval bolhol yum da...
Надад хөгжилдөх чадал алга...
Хэрэглэгчийн аватар
Шаазгай
Дvрэлзэх Дөл Гишvvн
Бичлэгүүд: 1684
Нэгдсэн: 6-р сар.15.10 8:56 pm
Байршил: Холын хоооллл

Re: C хэл дээр туслаач

Бичлэг Бичсэн Шаазгай »

.
Сүүлийн удаа Шаазгай 11-р сар.10.11 11:33 am-д засварласан, нийт 1 удаа засварласан.
Зовлого зовохоос
Зориг мохохгүй
Хэрэглэгчийн аватар
Шаазгай
Дvрэлзэх Дөл Гишvvн
Бичлэгүүд: 1684
Нэгдсэн: 6-р сар.15.10 8:56 pm
Байршил: Холын хоооллл

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн Шаазгай »

Гурван бодит тоо өгөгдөв. Эдгээр тоонуудаас (1, 3) интервалд орж байгаа тоонуудыг ол.
Энийг бодоод өгөөч
Эсвэл ерөнхий зарчмыг нь хэлээд өгчих
Бодож чадахгүй шамиржийна аа хэхэ
https://www.spoj.pl/ABRAMOV/problems/ABR0041/
Зовлого зовохоос
Зориг мохохгүй
Хэрэглэгчийн аватар
Шаазгай
Дvрэлзэх Дөл Гишvvн
Бичлэгүүд: 1684
Нэгдсэн: 6-р сар.15.10 8:56 pm
Байршил: Холын хоооллл

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн Шаазгай »

undraashka написал:энэ бодлогонуудыг бодож өгч туслаач
1, 25...55 бүх тооны куб зэргийн нийлбэрийг ол
2, цифрүүдийн квадратуудын нийлбэр нь 13т хуваагддаг 2 оронтой бүх тоог ол
3, натурал тооны цифрүүдийн нийлбэр дээр энэ нийлбэрийн квадратыг нэмэхэд уг тоо өөрөө гардаг байх бүх 2 оронтой тоог ол
4, квадрат нь уг тооныхоо цифрүүдийн ямар нэг хосоор төгсдөг 3 оронтой бүх тоог ол
5, 133т хуваахад 125 үлддэг 134т хуваахад 110 үлддэг 4 оронтой бүх тоог ол
6, 20с их 100с бага 3т хуваагдах бөгөөд 2,4,8р төгссөн бүх тооны нийлбэрийг ол
7, нэгжийн орны цифрийн дараад гарсан тоог 7р үржүүлэхэд уг тоо өөрөө гардаг 3 оронтой бүх тоог ол
8, цифрүүдийн нийлбэр нь болон өөрөө 7д хуваагддаг 3 оронтой бүх тоог ол
9, цифрүүдийн ялгаатай байх 4 оронтой бүх тоог ол
10, натурал тоо өгөгджээ. уг тооны хамгийн их ба бага цифрүүдийн ялгавар нь тэгш тоо байгаа эсэхийг шалга
11, өөрөөсөө ялгаатай бүх хуваагчийн нийлбэртэй тэнцүү тоог төгс тоо гэнэ ж нь: 6=1,2,3,6 өгөгдсөн тоог төгс тоо эсэхийг шалга
12,өгөгдөн тоо хүртэлх бүх төгс тоог ол
please help me
2-р бодлого нь:
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
main ()
{
int a,b,n;
n=10;
while(n<=99)
{
a=n/10;
b=n%10;
if((a*a+b*b)%13==0)
printf("%d\n", n);
n++;
}
system("pause");
return 0;
}
Зовлого зовохоос
Зориг мохохгүй
Хэрэглэгчийн аватар
Шаазгай
Дvрэлзэх Дөл Гишvvн
Бичлэгүүд: 1684
Нэгдсэн: 6-р сар.15.10 8:56 pm
Байршил: Холын хоооллл

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн Шаазгай »

3-р бодлого нь:

Код: Бүгдийг сонгох

#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
main ()
{
int a,b,n,x;
n=10;
while(n<=99)
{
a=n/10;
b=n%10;
x=a+b;
if(x+x*x==n)
printf("%d\n", n);
n++;
}
system("pause");
return 0;
}
Зовлого зовохоос
Зориг мохохгүй
Хэрэглэгчийн аватар
Шаазгай
Дvрэлзэх Дөл Гишvvн
Бичлэгүүд: 1684
Нэгдсэн: 6-р сар.15.10 8:56 pm
Байршил: Холын хоооллл

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн Шаазгай »

5-р бодлого нь:

Код: Бүгдийг сонгох

#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
main ()
{
    int a,b,n,x;
    n=1000;
    while(n<=9999)
    {
        if(n%133==125 && n%134==110)
        printf("%d\n", n);
        n++;
        }
    system("pause");
    return 0;
}
Зовлого зовохоос
Зориг мохохгүй
Хэрэглэгчийн аватар
Шаазгай
Дvрэлзэх Дөл Гишvvн
Бичлэгүүд: 1684
Нэгдсэн: 6-р сар.15.10 8:56 pm
Байршил: Холын хоооллл

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн Шаазгай »

Зарим бодлогууд нь хариу гарахгүй байна.
Чи өгүүлбэрээ буруу бичив үү эсвэл би буруу ойлгоод байна уу?
Өөр бодуулах бодлого байвал бичээрэй. Чадах ядахаараа бодоод өгье.
Зовлого зовохоос
Зориг мохохгүй
Хэрэглэгчийн аватар
Дэлгэр
Хавар Цагийн Анхны Яргуй
Бичлэгүүд: 2915
Нэгдсэн: 11-р сар.11.09 5:21 pm
Байршил: Мянган бээрийн аялал ганц алхмаас эхэлдэг.

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн Дэлгэр »

Нимбус написал:N too ogogdson bol N! ol genee. Blok S-hemeer zuraad ogoh hun bn u?
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
main ()
{
int n,i,s;
scanf("%d", &n);
s=1; i=1;
while(i<=n)
{

s=s*i;
i++;
}
printf("%d\n", s);
system ("pause");
return 0;
}
Нэг л өдрийн наран...
Хэрэглэгчийн аватар
csgirlNamuka
Тvмэн Эх Гишvvн
Тvмэн Эх Гишvvн
Бичлэгүүд: 94
Нэгдсэн: 8-р сар.31.10 10:40 pm
Байршил: 203.160.54.28 waiting for you,,,

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн csgirlNamuka »

Дасгал 1. Тэмдэгт мөрийг параметрээр хүлээж аваад үсгүүдийн байрлалыг эсрэгээр солидог
функц бичнэ. Жишээ нь book->koob болгоно
Дасгал 2. strcat функцийн хувилбарыг бичнэ үү. my_strcat(s,t) хэлбэртэй бөгөөд t тэмдэгт
мөрийг s тэмдэгт мөрийн төгсгөлд залгана
Дасгал 3. strend(s,t) функц бичнэ. Хэрвээ s тэмдэгт мөр нь t тэмдэгт мөрөөр төгссөн бол 1,
үгүй бол 0 утга буцаана

Дасгал 1. Vржvvлэхийн хvснэгт хэвлэх програм бич. Харагдах хэлбрийг нь
хэлбэржvvлсэн байх шаардлагатай.
Дасгал 2. Давтах заавраар егегдсен A тоог K зэрэгт дэвшvvлэх програм бич.
Дасгал 3. Егсен тооны факториалыг олох програм бич.
Дасгал 4. Егсен тооны цифрvvдийн нийлбэрийг олох програм бич.
Дасгал 5. 3 оронтой тооноос тvvний цифрvvдийн нийлбэрийг хасжээ. Гарсан тоон
дээр мен тийм vйлдлийг давтан хийнэ. Хэчнээн алхамын дараа 0 гарахыг
тооцоолох програм бич

PLS :hi: :hi: :hi:
my dream center...i'll be...
Хэрэглэгчийн аватар
csgirlNamuka
Тvмэн Эх Гишvvн
Тvмэн Эх Гишvvн
Бичлэгүүд: 94
Нэгдсэн: 8-р сар.31.10 10:40 pm
Байршил: 203.160.54.28 waiting for you,,,

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн csgirlNamuka »

[color=#00FF80.
Дасгал 2. Inline функц ашиглан тооны ихийг олох програм бич.
Дасгал 3. Тооны цифрийн нийлбэрийг олох функц ашиглан гараас өгсөн тооны
нийлбэр олох програс бичих
Дасгал 4. Тооны vржвэр олох програм бичнэ vv. Vржвэр тоонуудаа програмаа
ажиллуулахад өгнө. Vvнээс гадна vржвэр олохдоо заавал функц ашиглана энэ
бодлогод тэмдэгт мөрийг тооруу хөрвvvлэх atoi функц ашиглах шаардлагатай.
( Хэдэн ч тооны нийлбэр олж болохыг анхаарах)
Жишээ нь: 1,2,3,4,5 гэсэн тооны нийлбэр олохдоо доорх байдлаар ажиллуулна
./calculate 1 2 3 4 5
Дасгал 5. Гараас өгсөн тоо хvртлэх тооны нийлбэр олох програм бич. (Рекурсив
ашиглана)
Дасгал 6. Шатрын хeлгийг морины нvvдлээр нvд бүхэн дээр нэг удаа
hedgiig ni ch hamaagui pls
[/color]
my dream center...i'll be...
Хэрэглэгчийн аватар
Miigaa_10
Сэвэлзэх Салхины Сэрчигнээн
Сэвэлзэх Салхины Сэрчигнээн
Бичлэгүүд: 241
Нэгдсэн: 9-р сар.17.09 11:54 am

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн Miigaa_10 »

...
...ing
xikaru
Шинэков Гишvvн
Шинэков Гишvvн
Бичлэгүүд: 1
Нэгдсэн: 11-р сар.26.10 3:26 pm

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн xikaru »

надаа энэ 2 бодлогыг бодож өгөөч...... 1. хавтгай дээр гурвалжингийн оройн A(x1,y1), B(x2,y2) C(x3,y3) цэгүүд өгөгдсөн бол түүний талбайг ол.
2. хоёр өөр биеийн жин ба эзэлхүүн өгөдсөн бол аль нь илүү нягттай вэ.
Хэрэглэгчийн аватар
Reptile
Эрхэм Гишvvн
Эрхэм Гишvvн
Бичлэгүүд: 38
Нэгдсэн: 8-р сар.03.10 4:28 pm
Байршил: Cyber ертөнц-> Mortal combat

Re: Тусламж**Алгоритмын үндэс**Бодлого бодуулах**

Бичлэг Бичсэн Reptile »

1. on sar odortoi bodlogo bodood ogooch C hel deer shuu. on sar odoroo oruulahaar yamar garigiig ni zaadag.
2. 2 on sar oruulaad ter 2iin hoorond heden odor bgaag oldoh code bicheed ogooch bas C hel deer.
Reptile is number one
Хэрэглэгчийн аватар
Reptile
Эрхэм Гишvvн
Эрхэм Гишvvн
Бичлэгүүд: 38
Нэгдсэн: 8-р сар.03.10 4:28 pm
Байршил: Cyber ертөнц-> Mortal combat

Re: C хэл дээр туслаач

Бичлэг Бичсэн Reptile »

1. on sar odortoi bodlogo bodood ogooch C hel deer shuu. on sar odoroo oruulahaar yamar garigiig ni zaadag.
2. 2 on sar oruulaad ter 2iin hoorond heden odor bgaag oldoh code bicheed ogooch bas C hel deer.
Reptile is number one
Хэрэглэгчийн аватар
amgaa_naruto
Сvнгэнэх Сумны Шуугинах Исгэрээн
Сvнгэнэх Сумны Шуугинах Исгэрээн
Бичлэгүүд: 50
Нэгдсэн: 4-р сар.03.10 10:34 pm
Байршил: divaajin
Contact:

Re: C хэл дээр туслаач

Бичлэг Бичсэн amgaa_naruto »

naad chine bodoj bsan bodlogo bna. Amarhan shdee
Сэтгэгдэл хариулах

“Монгол Программчлал - Монголжихуй” руу буцах