HONDA
Зохицуулагч: AS Autoforum
- Ekun
- Гавшгай Гишvvн

- Бичлэгүүд: 131
- Нэгдсэн: 4-р сар.04.07 1:03 am
- Байршил: Land of the BlueSky...
- Contact:
Re: HONDA
2003 оны Honda FIT-ийн короб ямар үнэтэй байгаа бол, короб л солиулж таарах бололтой, Ер нь FIT сайн мэддэг засдаг газар байна уу, шулуундаа бол яваад байж болж байгаан, хотод түгжээнд холхиулаад явхаар араа нь үе үе мултраад байхын. Хүйтэндээ халаагүй байхдаа бас мултрана. Тэгээд бас халаад ирхээрээ хүнгэнэсэн сонин зуураатай болчино. /Яг араа мултрах үедээ нормалын зүү дээшээгээ 1600-1700 орчим луу босч ирнэ, энэ үед нь хааз өгөөд явахгүй яг N шиг гэхдээ бол араа D дээрээ байгаан, тэгээд буцаж доошоо унаад араандаа орно тэгээд нормалын зүү доошоо 300-400 орчим болсоноо мултраад буцаад дээшээгээ 1600-1700 орчим болно. Хэд хэд ингэсний дараа араандаа ороод тогтож байгаам. Түгжрээнд бас D дээрээ араатайгаа тормос гишгээд зогсож байгаад тормос авангууд урагшаа өөрөө явахгүй, тэгээд бага зэрэг хааз өгөнгүүт бас араа нь мултрана/ Нэг ийм балай коробтой болчоод байна

i7-4770|16GB|3TB|GTX670
- veRTeX_21
- Гавшгай Гишvvн

- Бичлэгүүд: 133
- Нэгдсэн: 12-р сар.28.07 4:38 pm
- Байршил: Утагүй "Location" Зүгээр "Custom status" гэчиж болоогүй юм байхдаа.
- Contact:
Re: HONDA
Би бол хроп солиод байх шаардлаггүй гэж боджын..Ekun написал:2003 оны Honda FIT-ийн короб ямар үнэтэй байгаа бол, короб л солиулж таарах бололтой, Ер нь FIT сайн мэддэг засдаг газар байна уу, шулуундаа бол яваад байж болж байгаан, хотод түгжээнд холхиулаад явхаар араа нь үе үе мултраад байхын. Хүйтэндээ халаагүй байхдаа бас мултрана. Тэгээд бас халаад ирхээрээ хүнгэнэсэн сонин зуураатай болчино. /Яг араа мултрах үедээ нормалын зүү дээшээгээ 1600-1700 орчим луу босч ирнэ, энэ үед нь хааз өгөөд явахгүй яг N шиг гэхдээ бол араа D дээрээ байгаан, тэгээд буцаж доошоо унаад араандаа орно тэгээд нормалын зүү доошоо 300-400 орчим болсоноо мултраад буцаад дээшээгээ 1600-1700 орчим болно. Хэд хэд ингэсний дараа араандаа ороод тогтож байгаам. Түгжрээнд бас D дээрээ араатайгаа тормос гишгээд зогсож байгаад тормос авангууд урагшаа өөрөө явахгүй, тэгээд бага зэрэг хааз өгөнгүүт бас араа нь мултрана/ Нэг ийм балай коробтой болчоод байна![]()
Одоо энийг хүн болгонд л хэлхий ккк... Ер нь бол акк салгах, болон суух гэх мэт тохиолдолд хропны тохиргоо алдагддаг гэдэг.. Засах арга ****** дээр байгаа. Тэгээд зүгээр болохгүй бол тосоо л сайн шалга солиулаад үз. Бас Машинаа хүйтэн дээр нь хэзээ ч битгий явуулж бай. Усны гэрэл унтартал халааж байж хөдлөх хэрэгтэй. Гэх мэтчилэн чамаас шалтгаалах хүчин зүйлсүүд зөндөө байна. Эд нарыг эхлээд хийгээд үз.
Ер нь бол фитний СВТ хроп жаахан туршилт болцым шиг санагдаад байдын одоо ч ийм асуудалтай СВТ хроп цөөхөн байх. Сайн л арчилгаа хэрэгтэй минийх хааяа хүйтэн дээрээ мултардаг, заримдаа хаазлаад давхичихаад зогсохоор хааяа нэг мултардаг сардаа ганц л байх.
MAF.mn
- Ekun
- Гавшгай Гишvvн

- Бичлэгүүд: 131
- Нэгдсэн: 4-р сар.04.07 1:03 am
- Байршил: Land of the BlueSky...
- Contact:
Re: HONDA
Харин яг наад мултралт чинь л минийх дээр их гараад байгаамаа. Тэр "Засах арга ****** дээр байгаа" гэснийгээ сайн тодруулаад өгөөч. Яаж засах вэ? Эсвэл завтай үед чинь машинаа авч очоод зөвлөгөө авая. Би жилийн өмнө энэ асуудлаар хүмүүсээс асууж нилээд явсан ч мэддэг хүн олдоогүй солиул л гэж байсан. Кробны тосоо яг жилийн өмнө солиулсан бас хүйтэн дээрээ явдаггүймаа хамгийн багадаа л 5минутаас усны гэрэл унтрах хүртэл нь нормалдаж байгаад л явдагдаа. Чи итгэл найдвар төрүүлэх гээд байна шүүveRTeX_21 написал:Би бол хроп солиод байх шаардлаггүй гэж боджын..Ekun написал:2003 оны Honda FIT-ийн короб ямар үнэтэй байгаа бол, короб л солиулж таарах бололтой, Ер нь FIT сайн мэддэг засдаг газар байна уу, шулуундаа бол яваад байж болж байгаан, хотод түгжээнд холхиулаад явхаар араа нь үе үе мултраад байхын. Хүйтэндээ халаагүй байхдаа бас мултрана. Тэгээд бас халаад ирхээрээ хүнгэнэсэн сонин зуураатай болчино. /Яг араа мултрах үедээ нормалын зүү дээшээгээ 1600-1700 орчим луу босч ирнэ, энэ үед нь хааз өгөөд явахгүй яг N шиг гэхдээ бол араа D дээрээ байгаан, тэгээд буцаж доошоо унаад араандаа орно тэгээд нормалын зүү доошоо 300-400 орчим болсоноо мултраад буцаад дээшээгээ 1600-1700 орчим болно. Хэд хэд ингэсний дараа араандаа ороод тогтож байгаам. Түгжрээнд бас D дээрээ араатайгаа тормос гишгээд зогсож байгаад тормос авангууд урагшаа өөрөө явахгүй, тэгээд бага зэрэг хааз өгөнгүүт бас араа нь мултрана/ Нэг ийм балай коробтой болчоод байна![]()
Одоо энийг хүн болгонд л хэлхий ккк... Ер нь бол акк салгах, болон суух гэх мэт тохиолдолд хропны тохиргоо алдагддаг гэдэг.. Засах арга ****** дээр байгаа. Тэгээд зүгээр болохгүй бол тосоо л сайн шалга солиулаад үз. Бас Машинаа хүйтэн дээр нь хэзээ ч битгий явуулж бай. Усны гэрэл унтартал халааж байж хөдлөх хэрэгтэй. Гэх мэтчилэн чамаас шалтгаалах хүчин зүйлсүүд зөндөө байна. Эд нарыг эхлээд хийгээд үз.
Ер нь бол фитний СВТ хроп жаахан туршилт болцым шиг санагдаад байдын одоо ч ийм асуудалтай СВТ хроп цөөхөн байх. Сайн л арчилгаа хэрэгтэй минийх хааяа хүйтэн дээрээ мултардаг, заримдаа хаазлаад давхичихаад зогсохоор хааяа нэг мултардаг сардаа ганц л байх.
i7-4770|16GB|3TB|GTX670
- veRTeX_21
- Гавшгай Гишvvн

- Бичлэгүүд: 133
- Нэгдсэн: 12-р сар.28.07 4:38 pm
- Байршил: Утагүй "Location" Зүгээр "Custom status" гэчиж болоогүй юм байхдаа.
- Contact:
Re: HONDA
хэхэ форум дээр өөр сайт бичиж болдоггүй юм шиг байна. Энэ олигархуудуу хаха.. зааз тэрч яахав. ер бол Монголын авто форум гэдгийг товчлоод сайн англиар бичвэл, эсвэл авто хэлп дээр бас байсан. Чамд яаг яаж зааж өгөхөө мэдэхгүй л байх хаха m a f . m n гэж байгаадааEkun написал:Харин яг наад мултралт чинь л минийх дээр их гараад байгаамаа. Тэр "Засах арга ****** дээр байгаа" гэснийгээ сайн тодруулаад өгөөч. Яаж засах вэ? Эсвэл завтай үед чинь машинаа авч очоод зөвлөгөө авая. Би жилийн өмнө энэ асуудлаар хүмүүсээс асууж нилээд явсан ч мэддэг хүн олдоогүй солиул л гэж байсан. Кробны тосоо яг жилийн өмнө солиулсан бас хүйтэн дээрээ явдаггүймаа хамгийн багадаа л 5минутаас усны гэрэл унтрах хүртэл нь нормалдаж байгаад л явдагдаа. Чи итгэл найдвар төрүүлэх гээд байна шүүveRTeX_21 написал:Би бол хроп солиод байх шаардлаггүй гэж боджын..Ekun написал:2003 оны Honda FIT-ийн короб ямар үнэтэй байгаа бол, короб л солиулж таарах бололтой, Ер нь FIT сайн мэддэг засдаг газар байна уу, шулуундаа бол яваад байж болж байгаан, хотод түгжээнд холхиулаад явхаар араа нь үе үе мултраад байхын. Хүйтэндээ халаагүй байхдаа бас мултрана. Тэгээд бас халаад ирхээрээ хүнгэнэсэн сонин зуураатай болчино. /Яг араа мултрах үедээ нормалын зүү дээшээгээ 1600-1700 орчим луу босч ирнэ, энэ үед нь хааз өгөөд явахгүй яг N шиг гэхдээ бол араа D дээрээ байгаан, тэгээд буцаж доошоо унаад араандаа орно тэгээд нормалын зүү доошоо 300-400 орчим болсоноо мултраад буцаад дээшээгээ 1600-1700 орчим болно. Хэд хэд ингэсний дараа араандаа ороод тогтож байгаам. Түгжрээнд бас D дээрээ араатайгаа тормос гишгээд зогсож байгаад тормос авангууд урагшаа өөрөө явахгүй, тэгээд бага зэрэг хааз өгөнгүүт бас араа нь мултрана/ Нэг ийм балай коробтой болчоод байна![]()
Одоо энийг хүн болгонд л хэлхий ккк... Ер нь бол акк салгах, болон суух гэх мэт тохиолдолд хропны тохиргоо алдагддаг гэдэг.. Засах арга ****** дээр байгаа. Тэгээд зүгээр болохгүй бол тосоо л сайн шалга солиулаад үз. Бас Машинаа хүйтэн дээр нь хэзээ ч битгий явуулж бай. Усны гэрэл унтартал халааж байж хөдлөх хэрэгтэй. Гэх мэтчилэн чамаас шалтгаалах хүчин зүйлсүүд зөндөө байна. Эд нарыг эхлээд хийгээд үз.
Ер нь бол фитний СВТ хроп жаахан туршилт болцым шиг санагдаад байдын одоо ч ийм асуудалтай СВТ хроп цөөхөн байх. Сайн л арчилгаа хэрэгтэй минийх хааяа хүйтэн дээрээ мултардаг, заримдаа хаазлаад давхичихаад зогсохоор хааяа нэг мултардаг сардаа ганц л байх.
MAF.mn
- Ganaa_009
- Самбарын Хvндэт Тугчин
- Бичлэгүүд: 2297
- Нэгдсэн: 11-р сар.21.04 5:53 pm
- Байршил: Sandal deer
- Contact:
Re: HONDA
За тэгэхэр Хонда ФИТ-ны хроп нь муу гэж хүн амьтнаас сонсож сэтгэл санаагаар яваад байсан тийм биш юм байна аа..
Хонда ФИТ нь ачигдах хооронд акк суусан юм уу, акк салгасан үед хропны тохиргоо алдаж,
нормал 1,5-0,5 хэлбэлздэг, угзчидаг, янз бүрийн дуу ордог юм байна..
Хэрхэн засварлах тухай оллоо шүү..
Honda Fit. ECU reset хийх ба
CVT кропны ажиллгааг тохируулах
1.Аккумуляторын нэмэх шонгоос шугамыг салгана. Мөн хөгжим болон бусад цахилгаан хэрэглэгчийн конденсатор доторх цэнэгийг устгахын тулд тэдгээрийн гал хамгаалагчуудыг салгаж авна.
2.ECU дотор үлдэх цахилгаан цэнэгийг бүрэн арилгахын тулд их гэрлийн унтраалгыг асаах байрлалд тавьж 10-15минут байлгана.
3.Дараа нь гэрлийн унтраалгыг унтраах байрлалд тавьж нэмэх кабелийг аккумуляторын нэмэх шонд холбоно.
4.Тэгээд хөдөлгүүрээ асаах бөгөөд энэ үед айркондишн, хөгжим, гэрэл гээд бүх цахилгаан хэрэглэгчийг унтраасан байвал зохино. Хөдөлгүүрийг хүйтний гэрэл унтартал нормальдуулж халаах ба хүйтэн бол бүр илүү хугацаа зарцуулж магад. Ихэвчлэн урд радиаоторын сэнс эргэтэл халаадаг.
5.Хөдөлгүүрийг унтраагаад ахин асаана.
Их гэрлийн унтраалгыг эргүүлж их гэрлийг асаана.
6.Тоормоз дээр гишгэж кропны рычагийг P байрлалаас N байрлалд шилжүүлнэ.
7.Дараа нь рычагийг N-ээс D, D-ээс S, S-ээс L байрлалд шилжүүлж эргээд эсрэг дарааллаар L-ээс S, S-ээс D, D-ээс N байрлалд байрлуулна.
8.Дээрх ажиллагааг 3 удаа давтаж хийх бөгөөд байрлал хооронд шилжүүлэх хугацаа 1-2 секунд байна.
Ингэснээр ECU болон кропны ажиллагааны тохиргоо хийгдэж дуусна.
Mашин жолоодлогын үед Calibration хийх.
Доорхи үйлдэлийг хийхийн өмнө аккумляторын баттерейг салгаж 10 секунд болгох ба их гэрлийн унтраалагыг эргүүлэн асаах байрлал дээр тавьж 4-5 секунд болгоно.
1. Хөдөлгүүрийг халааж ажлын темпаратурт хүргэнэ. (Хөргөлтийн сэнс ажилд ортол).
2. Хөдөлгүүр асааттай үед нэмэлдэл ямар нэг төхөөрөмж ажиллахгүй байх , Үүний дараа урд их гэрлийг асаана.
3. Речагны байрлалыг D дээр тавьж 60 km/h (37 mph) хүртэл хурдлана, 60 k/h хурдыг барьж өнхөрөх нөхцөлд газ редалаас аажмаар хөл өө авч 5-н секунд өөрөөр нь өнхрүүлэнэ. Энэ үед тоормос, газ гэх мэт педаль дээр гишгэж болохгүй.
4. Ямар нэг жижиг алдаа гаргахад Калибрэшн хийгдэх боломжгүй ба дахин дахин хийхэд дээрхи гэмтэл байгаад байвал кропны удирдлагын системд алдаа байж болно.
Кроп засварын инженер ДАГИЙРАГЧАА
Хонда ФИТ нь ачигдах хооронд акк суусан юм уу, акк салгасан үед хропны тохиргоо алдаж,
нормал 1,5-0,5 хэлбэлздэг, угзчидаг, янз бүрийн дуу ордог юм байна..
Хэрхэн засварлах тухай оллоо шүү..
Honda Fit. ECU reset хийх ба
CVT кропны ажиллгааг тохируулах
1.Аккумуляторын нэмэх шонгоос шугамыг салгана. Мөн хөгжим болон бусад цахилгаан хэрэглэгчийн конденсатор доторх цэнэгийг устгахын тулд тэдгээрийн гал хамгаалагчуудыг салгаж авна.
2.ECU дотор үлдэх цахилгаан цэнэгийг бүрэн арилгахын тулд их гэрлийн унтраалгыг асаах байрлалд тавьж 10-15минут байлгана.
3.Дараа нь гэрлийн унтраалгыг унтраах байрлалд тавьж нэмэх кабелийг аккумуляторын нэмэх шонд холбоно.
4.Тэгээд хөдөлгүүрээ асаах бөгөөд энэ үед айркондишн, хөгжим, гэрэл гээд бүх цахилгаан хэрэглэгчийг унтраасан байвал зохино. Хөдөлгүүрийг хүйтний гэрэл унтартал нормальдуулж халаах ба хүйтэн бол бүр илүү хугацаа зарцуулж магад. Ихэвчлэн урд радиаоторын сэнс эргэтэл халаадаг.
5.Хөдөлгүүрийг унтраагаад ахин асаана.
Их гэрлийн унтраалгыг эргүүлж их гэрлийг асаана.
6.Тоормоз дээр гишгэж кропны рычагийг P байрлалаас N байрлалд шилжүүлнэ.
7.Дараа нь рычагийг N-ээс D, D-ээс S, S-ээс L байрлалд шилжүүлж эргээд эсрэг дарааллаар L-ээс S, S-ээс D, D-ээс N байрлалд байрлуулна.
8.Дээрх ажиллагааг 3 удаа давтаж хийх бөгөөд байрлал хооронд шилжүүлэх хугацаа 1-2 секунд байна.
Ингэснээр ECU болон кропны ажиллагааны тохиргоо хийгдэж дуусна.
Mашин жолоодлогын үед Calibration хийх.
Доорхи үйлдэлийг хийхийн өмнө аккумляторын баттерейг салгаж 10 секунд болгох ба их гэрлийн унтраалагыг эргүүлэн асаах байрлал дээр тавьж 4-5 секунд болгоно.
1. Хөдөлгүүрийг халааж ажлын темпаратурт хүргэнэ. (Хөргөлтийн сэнс ажилд ортол).
2. Хөдөлгүүр асааттай үед нэмэлдэл ямар нэг төхөөрөмж ажиллахгүй байх , Үүний дараа урд их гэрлийг асаана.
3. Речагны байрлалыг D дээр тавьж 60 km/h (37 mph) хүртэл хурдлана, 60 k/h хурдыг барьж өнхөрөх нөхцөлд газ редалаас аажмаар хөл өө авч 5-н секунд өөрөөр нь өнхрүүлэнэ. Энэ үед тоормос, газ гэх мэт педаль дээр гишгэж болохгүй.
4. Ямар нэг жижиг алдаа гаргахад Калибрэшн хийгдэх боломжгүй ба дахин дахин хийхэд дээрхи гэмтэл байгаад байвал кропны удирдлагын системд алдаа байж болно.
Кроп засварын инженер ДАГИЙРАГЧАА
Chonoo chono?!
- terre
- Fantasy Formula1 Champion
- Бичлэгүүд: 774
- Нэгдсэн: 11-р сар.19.04 3:45 pm
- Байршил: Хүсэл мөрөөдөл минь биелвэл Хүзүүнээсээ олс углана...
Re: HONDA
За энэ зааврыг 2002 оны Пит-д туршиж үзсэн бөлгөө.Ganaa_009 написал:
1.Аккумуляторын нэмэх шонгоос шугамыг салгана. Мөн хөгжим болон бусад цахилгаан хэрэглэгчийн конденсатор доторх цэнэгийг устгахын тулд тэдгээрийн гал хамгаалагчуудыг салгаж авна.
6.Тоормоз дээр гишгэж кропны рычагийг P байрлалаас N байрлалд шилжүүлнэ.
7.Дараа нь рычагийг N-ээс D, D-ээс S, S-ээс L байрлалд шилжүүлж эргээд эсрэг дарааллаар L-ээс S, S-ээс D, D-ээс N байрлалд байрлуулна.
8.Дээрх ажиллагааг 3 удаа давтаж хийх бөгөөд байрлал хооронд шилжүүлэх хугацаа 1-2 секунд байна.
1-рт хэдэн номерын гал хамгаалагчуудыг салгахаа мэдээгүй учир бүгдийг нь салгаад, асаахын өмнө буцааж хийсэн
2-р Тэр 3 удаа давтаж хийхийн тухайд, нэг бүтэн p-n-d-s-l-s-d-n-p гэсэн циркуляци хийгээд 2 дахиа эхлэхдээ тэр бас 1-2 сек гэдгийг баримтлах уу, эсвэл P дээр нь хэсэг байлгаад 2 дахь циркуляцаа эхлэх үү гэдэг асуудал гарсан.
өөринхөө хэмжээнд хийсэн нэг их ялгаа мэдэгдээгүй...
Зэрэгцэн урсах цаг хугацаа...
- Fo$$a[T$eK]
- Сvнгэнэх Сумны Шуугинах Исгэрээн

- Бичлэгүүд: 58
- Нэгдсэн: 4-р сар.19.10 5:27 pm
- Fo$$a[T$eK]
- Сvнгэнэх Сумны Шуугинах Исгэрээн

- Бичлэгүүд: 58
- Нэгдсэн: 4-р сар.19.10 5:27 pm
-
Mystery Jealous Kidd
- Gosu Player
- Бичлэгүүд: 701
- Нэгдсэн: 11-р сар.09.05 7:42 pm
- Байршил: In the treasure planet
- Contact:
Re: HONDA
тийм машин байдымууvenus0816 написал:Honda airwave her mashin be jaahan zovolgoo ogch tus bolooch benzin zartsuulalt ntr kuzov ntr geed her ve
нээрээ сонсож байгаагүй тэрэг байна. монголд ховор тэрэг бол эхлээд сэлбэгний талаараа сайн бодох хэрэгтэй шүү. анх аккорд авч байхад монголд сэлбэг нь байхгүй гадуур ч олддоггүй дан захиж авчруулдаг байсан. ядаргаатай үнэтэй. ер нь машин авах бол гадуур их явж байгааг нь сонгочихсон нь дээр юм байна лээ.
m.GolD
Re: HONDA
honda pilot gd dajgui jeep bnaa..... gadnaasaa bol hoorhon l yum bnle tom orgon..... chanar chansaa n yamarhu bdgiim bgan....
honda HRV bol taalagddag shuu........... sain ch dajgui ch hemnelttei ch mashin.......
honda HRV bol taalagddag shuu........... sain ch dajgui ch hemnelttei ch mashin.......
Тулаанд шонхорууд л нисдэг
-
myagmarbatd
- Төгөлдөр гишvvн

- Бичлэгүүд: 85
- Нэгдсэн: 8-р сар.16.11 8:32 am
Re: HONDA
2003 honda crv her tereg ve ? CVT hrop n her asuudaltai ve ? CVT tosiig 2 jild neg solidog gev uu? Hodoo gadaa yavahad her ve ?
Сүүлийн удаа myagmarbatd 2-р сар.20.13 6:47 pm-д засварласан, нийт 1 удаа засварласан.
-
myagmarbatd
- Төгөлдөр гишvvн

- Бичлэгүүд: 85
- Нэгдсэн: 8-р сар.16.11 8:32 am
Re: HONDA
Chinii bichsenees heregteii um olj unshsangui. Meddeggui bol zgr unshaad duugui ongor.findme написал:crv bol hrv-iin hajuud zgr chirguul... hogiig delbelj haya
Re: HONDA
za tgher iim bn.... asuusan asuultand chn taaruulj hariullaa....... namaig muulahdaa beldeed anh asuusan asuultaa editlej ntr arai alia bishuu ho...
meddegee bichye l daa oorchilson asuultand chn zoriulaad.....
honda crv gantshan hoinoo biluu urdaa l hutlugchtei sanagdaj bn...... harahad bol yahav dund gariin mashin, motor gaigui.............
cvt hrop uul ni sain hrop gehdee chinii ter asuugad bga tos ih unetei, 300 havitsaa sanagdaj bn.... litriin bagtaamj chn ih bol 400 dohno......... cvt hrop evdervel zasal avahgui
yag yamar zoirulalataar avah gej bgan......... huduu gada oir zuur bol yavna...... hol bol hetsuu amarhan muudana....... mostgui shd yadaj l.......... aan tiin ter tos soliltiin huvid bol 2jildee 1 gdg bol yu l bol......er ni automat hropnii tosiig 2 jil 25000 km yavaad solij bgaa bh shuu cvt geltgui............
meddegee bichye l daa oorchilson asuultand chn zoriulaad.....
honda crv gantshan hoinoo biluu urdaa l hutlugchtei sanagdaj bn...... harahad bol yahav dund gariin mashin, motor gaigui.............
cvt hrop uul ni sain hrop gehdee chinii ter asuugad bga tos ih unetei, 300 havitsaa sanagdaj bn.... litriin bagtaamj chn ih bol 400 dohno......... cvt hrop evdervel zasal avahgui
yag yamar zoirulalataar avah gej bgan......... huduu gada oir zuur bol yavna...... hol bol hetsuu amarhan muudana....... mostgui shd yadaj l.......... aan tiin ter tos soliltiin huvid bol 2jildee 1 gdg bol yu l bol......er ni automat hropnii tosiig 2 jil 25000 km yavaad solij bgaa bh shuu cvt geltgui............
Тулаанд шонхорууд л нисдэг



