TURBO гэж яг юу вэ??? /турбо, бов ... г.м/

Хэрэв та автомашины хоббитой бол, автомашинтай бол хайсан бүхнээ эндээс...

Зохицуулагч: AS Autoforum

Хэрэглэгчийн аватар
yoshizuma911
Жинхэнэ Гишvvн
Жинхэнэ Гишvvн
Бичлэгүүд: 22
Нэгдсэн: 2-р сар.15.08 7:44 pm
Байршил: 15 th street
Contact:

Бичлэг Бичсэн yoshizuma911 »

oor bas bus zuiluudiin bichleg zugeer l [flash width=250 height=250]http://www.youtube.com/watch/v/iC_Mhfoj ... re=related[/flash]
bayar777
Шинэков Гишvvн
Шинэков Гишvvн
Бичлэгүүд: 1
Нэгдсэн: 8-р сар.07.08 1:28 pm

Бичлэг Бичсэн bayar777 »

gganaas написал:Mashindaa er ni neg super charger mayagiin mongol yum hiij uzmeer sanagdaad bdgiin. Haraad l zogsoj baihad er ni bol bolmoor haragddag. Gol ni gants 2 hooloi taaruulj hiigeed. Bas neg gidriin apparatnii remenies davhar ergelt avdag neg suuri zoogood. Teren deeree baga ovriin compressoriin yag agaar shahdag ter hesgiig ni suuriluulaad. Agaar shuugch collector 2 iin hoorondoh zaid tavichihad l bolmoor. Yag bodood uzheer niiluuleed hiichih bagaj heregsel bolon baga saga hongon tsagaan hooloi l heregtei yum shig. Gehdee yag jinhene uildveriin turbo, super charger shig ajillahgyi ch. Agaariig motoriin ooriinh ni soroh hemjeenees ni l iluu shahaj chadaj l baival baga ch gesen nemertei sanagdah yum. Motort harin sorog tal baigaa boluu?

Зав мөнгө 2 чинь овоо байгаа бол болох байлгүй дээ :-D

1 Машиныхаа марк загварт чинь турбо загвар байдаг бол тэрийг нь олж тависан нь дээр
2 Турбог моторон дээрээ зүгээр боогоод орхичихгүй нь мэдээж, эргэлт, даралт гэдэг үйлдлээс болж өндөр халдаг тул байх ёстой газраа бэхлэгдээд интеркулер луу нь орох агаарын урсгал бас тооцоолсон замаараа байх тул капотоо солих юмуу цоолох ажил гарна.
3 Тосолгоо хөргөлт нь хөдөлгүүрийн тосны магистралаар шийдэгдэх тул мөн зориулалтын хоолойнуудыг турбинээс хөдөлгүүртээ холбоно, хөдөлгүүрт чинь тэрийг тооцоолоогүй бол ёстой бүү мэд, ёстой чиний авьяас мэднэ дээ :razz:
4 Поршингийн шахалтын зэрэг, агаарын холимог, ажлын холимогийн тэсрэх даралт, гарах трактны даралт зэрэг олон үзүүлэлт өөрчлөгдөх учир машиныхаа компьютерийн хөдөлгүүрний тохиргоог шинэчлэнэ.
5 Нэгэнт турбогийн хэргийг гаргах гэж байгаа тул севчэ, агаарын фильтр, моторын тос, шатахуун зэрэг нь түүнд тохирсон байх ёстой, турбо моторт минерал масло, 92 той хийчээд хүчиндээд байж болохгүй
6 Машины чинь динамик үзүүлэлт нэмэгдэх тал руугаа өөрчлөгдөх тул явах ба хүч дамжуулах анги, тоормос, дугуй, пүрш амортизатор нь бүгд спорт буюу өндөр ачаалал даахуйц байх ёстой

7 Эцэст нь хэлэхэд энэ бүх зүйлтэй орооцолдсон ч амжилтанд хүрнэ гэж бодохгүй байна. зүгээр л турбо машин авчих, үйлдвэрээс нь бүх тохиргоо, эд анги нь өөрийх нь ирнэ. Тэгээд л бүрэн синтетик тос 5000 тутам хийгээд 98р тэжээгээд давхиад байж дээ. Даанч манайд ирж байгаа оросын бензинүүд октанаа ферритин холих замаар нэмдэг юм тэхээр платин севчэ хайран хайран. Үгүй яах вэ дээ, бензин турбо спорт тэрэгнүүд чинь сайн үүлдрийн морь л гэсэн үг өчнөөн арчилж хайрлаж байхгүй бол болохгүй
:hi:
Хэрэглэгчийн аватар
Mr3000.
Өсөх Ирээдvйтэй Гишvvн
Өсөх Ирээдvйтэй Гишvvн
Бичлэгүүд: 7
Нэгдсэн: 5-р сар.17.08 4:35 am
Байршил: San Francisco
Contact:

Бичлэг Бичсэн Mr3000. »

Twin turbo vs. Supercharged?
Хэрэглэгчийн аватар
Inter-Rap
Дархан Гишvvн
Дархан Гишvvн
Бичлэгүүд: 204
Нэгдсэн: 1-р сар.30.06 12:11 pm
Байршил: TOYOTA JZS175 ATHLETE V
Contact:

Бичлэг Бичсэн Inter-Rap »

Minii huvid Twin Turbo.
Toyota Crown JZS175 ATHLETE V
xvc
Жирийн Нэгэн Гишvvн
Жирийн Нэгэн Гишvvн
Бичлэгүүд: 17
Нэгдсэн: 3-р сар.30.07 9:46 pm

Бичлэг Бичсэн xvc »

love subaru написал:Даанч манайд ирж байгаа оросын бензинүүд октанаа ферритин холих замаар нэмдэг юм тэхээр платин севчэ хайран хайран. :hi:
HI, minii meddeg ferritin bol hunii bied baidag Fe ion hadgalah zoriulalttai 450KD jintei, 24 sub hesegtei uurag...
Harin Benzind octane too nemdeg geed baigaa ferritiniihee tuhai todorhoi bicheerei! Chuham yamar negdel yum bol? Sonirholtoi baina[/quote]


ферроцен - Fe(C5H5)2
1 тонн бензинд 160 гр хийхэд октаны тоог 4-5 нэгжээр нэмэгдүүлнэ
xvc
Жирийн Нэгэн Гишvvн
Жирийн Нэгэн Гишvvн
Бичлэгүүд: 17
Нэгдсэн: 3-р сар.30.07 9:46 pm

Re: TURBO GEJ YAG YU BNA AA

Бичлэг Бичсэн xvc »

ernik написал:Turbonii talaar medekh zuilee bicheed bgaarai
Сэдэв нээгдээд олон хүн сонирхож хандсан байна. Тийм учраас өөрийн мэддэг зүйлээ бусдад хэрэг болж магад гэж бодоод бичихээр шийдлээ.

Та нарт шведийн инженер Альфред Бучийн нэр танил биш байж магадгүй, гэсэн ч та бүхэн түүний бүтээлтэй ямар нэг хэмжээгээр танилцсан гэдэгт итгэлтэй байна, яагаад гэвэл нэлээн эрт бүр 1925 онд анх тэр нөхөр турбин зохион бүтээсэн аж. Үр дүнд нь чадлын хурдан өсөлт гарсан бөгөөд Бучийн туршилтын хөдөлгүүрт тэр нь 40% байсан байна. Энэ факт мартагдсан ба хөдөлгүүрийн хүчийг нэмэгдүүлэх зайлшгүй шаардлага гарсан бүүр 70-аад онд (гол нь Saab Porsche –д шаардлагатай байв) энэхүү хуучирсан бүтээл хэрэг болсон юм.

Яагаад турбин хүч чадлыг нэмэгдүүлдэг вэ?

Ойлгомжтой болгохын тулд энгийнээр эхлэхэд, турбо хөдөлгүүр ажиллагаа нь атмосфер хөдөлгүүртэй адил, зөвхөн түүгээр нэвтрэн өнгөрч байгаа агаарын эзэлхүүн л илүү хэмжээтэй юм. Атмосфер хөдөлгүүр нь атмосферийн агаар буюу та бидний амьсгалдаг ердийн агаараар “амьсгалдаг” учраас түүгээр нь ч нэрлэдэг. Онолын хувьд атмосфер хөдөлгүүрийг илүү үр бүтээлтэй ажиллуулахын тулд түүнийг агаарын илүү их урсгалаар хангах хэрэгтэй, үүний тулд зөв холимогт хэрэглэгдэх тодорхой хэмжээний шатахуун хэрэгтэй ба энэ тохиолдолд илүү хэмжээний холимог шатсанаар илүү их энерги ялгарах юм. Энэ тюнингийн олон илрэл нь клапаныг илүү өргөх хуваарилах голууд, эсвэл ердөө л олон клапанууд байх бөгөөд энэ нь чадлыг ч, мушгих моментийг ч өсгөнө. Энэ тохиолдолд харин орох агаарын урсгал хэвийн буюу даралтгүйгээр байна.
Тэгвэл бид жишээ нь агаарын урсгалыг цилиндрт хөөн оруулж атмосфер даралтаас илүү даралт үүсгэх ямар нэг гадна насос суурилууллаа гэж бодъё. Агаар, түлшний холимогийн ялгааг өөрчлөхгүйгээр цилиндрийн дүүргэлтийг 50% сайжруулж, үүний тулд 50% илүү түлш зарцуулж, үр дүнд нь 50% -иар чадал өснө. Энэ бол мэдээж онол.
Амьдралд 2 төрлийн насос, за ер нь сорох бус шахах тул шахуурга гэе, 2 төрлийн шахуурга байх бөгөөд энэ нь хөдөлгүүрийн хөдөлгөөнөөр ажилладаг компрессор (supercharger) ба гадагшлах хий буюу утаагаар хөдөлгөөнд ордог турбин (turbocharger) 2 юм.
Орчин үеийн загваруудад турбо модель цөөнгүй байдаг. Үүний ашигтай тал юу вэ? Үйлдвэрлэгч нэг хөдөлгүүр бүтээгээд түүн дээр турбин нэмчихээд хангалттай спорт үзүүлэлттэй модель гаргачихдаг. Жишээ нь 137 морины хүчтэй Импреза 260 морины хүчтэй болох г.м. Хэрвээ ямар нэг шалтгаанаар турбин ашиглах боломжгүй байсан бол Импреза ийм үзүүлэлттэй болохын тулд хөдөлгүүрийн эзлэхүүнийг дор хаяж 2,7-3,2 л хүргэх хэрэгтэй бөгөөд ингэснээр 4 биш 6 цилиндр шаардагдах ба тэр хэмжээгээр үнэ нь өсөх юм.

Турбо практикт

Хялбархнаар эхлэхэд та бүхэн турбиныг хөдөгүүрээс хүчээр хаягдаж байгаа хий буюу утааны хүчээр ажиллан эргэлтэнд орж байгаа шахуурга гэж тооцъё. Турбин дотор гадагшилж байгаа хийний урсгалаар эргэх сэнс бүхий турбины дугуй байрлана. Энэ дугуй нь богинохон голоор өөр корпуст байрлах компрессорын дугуйтай холбогдох бөгөөд нэгэнт шууд холбоотой учир адил хурдаар эргэнэ. Компрессорын дугуй эргэлдсэнээрээ агаарыг сорж хөдөлгүүрт шахах ба үүгээрээ нэмэлт даралтыг үүсгэнэ.
Практикт хөдөлгүүрийн бага эргэлтийн үед хангалттай их хэмжээний хий ялгардаггүй ба гадагшлах коллектор дотор бага зэргийн буцах даралттай байдаг. Бага даралт бүхий гадагшлах хий турбины сэнснүүдийн завсраар түүнийг бараг эргэлдүүлэхгүйгээр гарч байдаг бөгөөд энэ тохиолдолд хөдөлгүүрт нэмэлт агаар орж ирэхгүй, ердийн атмосфер хөдөлгүүр шиг ажиллана. Харин дросселийн хаалт илүү онгойход, гадагшлах хийний эзлэхүүн ихсэж, үр дүнд турбин эргэлдэж эхлэнэ. Энэ үеийг spool up гэж нэрлэнэ. Хэрвээ хаазыг дарсан хэвээр байвал турбины сэнс улам хурдан эргэлдэж ингэснээр атмосфер хөдөлгүүрийхээс их даралт хөдөлгүүрт хөөн оруулах болно. Энэ шатыг on boost гэж нэрийдмой. Цаашдаа хөдөлгүүрт нэгэнт их агаар байгаа тул компьютер тийшээ илүү шатахуун өгснөөр гадагшлах хийний эзлэхүүн улам ихсэж, турбиныг улам хүчтэй эргүүлж on boost ын даралтыг шатлан өргөсгөнө. Хэрвээ энэ процессыг хяналтгүй орхивол хөдөлгүүрийг амархан эвдэх болно. Ийм тохиолдол гаргахгүйн тулд турбинд хяналтын зориулалттай агаар тойрч шууд гадагшлах хавхлаг wastegate хийж өгсөн байдаг. Тойрох хавхлаг нь вакуумд мэдрэг механик агрегат -соленоид (actuator )–оор ажиллагаанд ордог. Даралтын тодорхой түвшинд нээгдэнэ гэсэн үг. Япон машинуудад ихэнхдээ энэ соленойд нь мөн электрон хяналттай зэрэгцээ ажиллана.
Ихэнх япон машинууд ойролцоогоор 10 psi (0.7-0.8 bar) даралтаар буюу атмосфер моторыхоос дор хаяж 50%-аас илүү хэмжээний агаараар ажиллана. Хэдий чинээ агаар орно, тэр хэмжээгээр түлшний шаталт нэмэгдэх тул бүтээгдхүүн буюу чадалд эерэгээр нөлөөлдөг байна.

Хэмжээ чухал уу?

Турбин нь том жижиг гэж хэмжээгээрээ ялгагддаг. Турбины корпусын гадна үзэгдэх хэсэг нь ихэнхдээ ороомог дунтай төстэй, энэ хэсгээр нь том багаар нь ангилчихдаг байна. Турбины хэмжээ хичнээн агаарыг хөдөлгүүрт шахаж чадахаас гадна хэр хэмжээний турбо нүх байгааг бас тодорхойлно.
Турбо нүх гэж юу вэ. Турбин бол шахуурга гэдгийг санацгаая. Ямар ч шахуурга шахахын тулд эхлээд дүүрэх дараа нь шахаж эхлэх ёстой байдаг. Логикоор жижиг шахуурга томоосоо илүү хурдан дүүрнэ, гэвч том шахуурга шиг их хэмжээний агаар шахахгүй. Гэхдээ л хурдан ажиллаж эхлэнэ. Тиймээс жижиг турбин илүү түргэн хариу үйлдэл хийдэг бол том турбин илүү хүч хийдэг. Энэ ажиллаж эхлэхээс хүч гаргаж эхлэх хугацаа, паузыг турбо нүх (turbo lag) гээд байгаа юм. Жижиг турбины чадал бага байх боловч турбо нүх тэр хэмжээгээр бага, мэдэгдэхгүй ч байж болох талтай. Тэхээр та бүхэн 1000 морины хүчтэй Nissan Skyline -ыг жижиг турбинтай байхыг хаана ч харахгүй гэсэн үг.

Турбины гол

Турбины гол буюу бул нь ерөөсөө тамын ажил хийдэг гэхэд болно. Эргэлтийн хурд 100000 түүнээс дээш байх ба түүнээс гадна гадагшлах хийний температур 1000 градусаас илүү гарах нь цөөнгүй, иймээс бул хөдөлгүүрээс ирж байгаа тосоор байнга тослогдож, хөрж байдаг. Гэтэл ийм шийдлийн дутагдал нь турбин хөдөлгүүрээс хамааралтай ажилладаг боловч эрчимтэй ажиллаж байх үед нь хөдөлгүүр унтраасны дараа хэдэн минутын турш инерцээрээ эргэдэгт оршино. Ийм тохиолдолд хөдөлгөөнгүй болсон тос эргэлдэх булны температурыг даган хэт халж хатуу масс болон хувирч тослох хөргөх үүргээ гүйцэтгэхгүй болдог. Ингэвэл турбин эвдрэнэ.
Ийм учраас ачаалалтай явсны дараа турбиныг мотортой нь ядаж ганц хоёр минут тайван ажиллуулах нь чухал, турбо таймер байвал бүр ч санаа зовох юмгүй машинаа цоожлоод явчина.

ёоох ядарчлаа за тэгээд бусдыг нь дараа үргэлжлүүлье :lol:
xvc
Жирийн Нэгэн Гишvvн
Жирийн Нэгэн Гишvvн
Бичлэгүүд: 17
Нэгдсэн: 3-р сар.30.07 9:46 pm

Re: TURBO GEJ YAG YU BNA AA

Бичлэг Бичсэн xvc »

Зураг
Зураг
viewsonic
Шинэков Гишvvн
Шинэков Гишvvн
Бичлэгүүд: 1
Нэгдсэн: 1-р сар.06.07 10:51 pm
Байршил: behindyou

Бичлэг Бичсэн viewsonic »

turbo goo com dr tohiruulah heregtei gj bn ene tohirgoog haana hiideg ve ??? miniih neg l sain ajilahgui bh shigee garaar tavisan turbo l doo tsaanaasaa tgj tavitsan irsen tgd blj ogohgui bh shig sanagdaad bn tultal ni gishgeheer neg agaar sorj bgaa duu sonsogddogdoo tgehgui in
westside
Хэрэглэгчийн аватар
Car
Asuult Precious Member
Бичлэгүүд: 270
Нэгдсэн: 4-р сар.23.02 11:02 am
Байршил: Цэнхэр тэнгэрт...
Contact:

Бичлэг Бичсэн Car »

Peeesh yamar medlegtei zaluus ve. mash ih medeelel avlaa tnx. Minii medehiin manai ahiin supercharger Range rover turbo Land-aas iluu sanagdaad baidagiin. Motor jaahan yalgaatai l daa. gehdee l ih hurdtai huchtei. 220-toi yavj baihad yu ch medegdehgui motort achaalalgui yavj baidagiin.
Дэндvv бага талбар юм даа...
Хэрэглэгчийн аватар
Batounen
Гавшгай Гишvvн
Гавшгай Гишvvн
Бичлэгүүд: 130
Нэгдсэн: 8-р сар.10.08 1:19 pm
Байршил: Авто Форум

Бичлэг Бичсэн Batounen »

Залуусаа SUBARU LEGACY B4 хэр унаа вэ?

Зураг
Хэрэглэгчийн аватар
Yo_Shuurga
Хvнд Гишvvн
Хvнд Гишvvн
Бичлэгүүд: 158
Нэгдсэн: 12-р сар.29.05 11:58 am
Байршил: A->Z

Бичлэг Бичсэн Yo_Shuurga »

ZALUUSAA TRACTION CONTROL GEJ YG YU BNAA TRACTION CONTROL ON UED SHARVAHGUI TRACTION CONTROL OFF UED IISH TIISHEEGEE ZAMBARAAGUI SHARVAAD BAIH YM. BODVOL MASHINII SHARVALTIIG TOHIRUULDAG SYSTEM YM SHIG BNA TEE. TAILBARLAAD OGDOO
I'LL Do What I Want...
Хэрэглэгчийн аватар
Mana
¤ Expert
Бичлэгүүд: 4979
Нэгдсэн: 6-р сар.09.04 3:40 pm

Бичлэг Бичсэн Mana »

Diff lock-iin neg helber bish uu?
Хэрэглэгчийн аватар
Yo_Shuurga
Хvнд Гишvvн
Хvнд Гишvvн
Бичлэгүүд: 158
Нэгдсэн: 12-р сар.29.05 11:58 am
Байршил: A->Z

Бичлэг Бичсэн Yo_Shuurga »

Maybe
I'LL Do What I Want...
Хэрэглэгчийн аватар
альфа солбицол
Гал Дөл Гишvvн
Гал Дөл Гишvvн
Бичлэгүүд: 1438
Нэгдсэн: 6-р сар.20.08 5:50 pm
Байршил: Монгол улс Улаанбаатар хот

Бичлэг Бичсэн альфа солбицол »

Yo_Shuurga написал:ZALUUSAA TRACTION CONTROL GEJ YG YU BNAA TRACTION CONTROL ON UED SHARVAHGUI TRACTION CONTROL OFF UED IISH TIISHEEGEE ZAMBARAAGUI SHARVAAD BAIH YM. BODVOL MASHINII SHARVALTIIG TOHIRUULDAG SYSTEM YM SHIG BNA TEE. TAILBARLAAD OGDOO
shavart suuzan uyedee TC ON geed uz garch ogohgui zovoon OFF geed yavj bai.
YOUTUBE .COM ruu orood uz
Visualize First,Build Later
Хэрэглэгчийн аватар
Netiinzolbin
Тод Гишvvн
Тод Гишvvн
Бичлэгүүд: 79
Нэгдсэн: 2-р сар.23.06 7:50 pm
Байршил: Покерын ширээ тогшоод л сууж байна
Contact:

Re:

Бичлэг Бичсэн Netiinzolbin »

eXPerience написал:
Yo_Shuurga написал:ZALUUSAA TRACTION CONTROL GEJ YG YU BNAA TRACTION CONTROL ON UED SHARVAHGUI TRACTION CONTROL OFF UED IISH TIISHEEGEE ZAMBARAAGUI SHARVAAD BAIH YM. BODVOL MASHINII SHARVALTIIG TOHIRUULDAG SYSTEM YM SHIG BNA TEE. TAILBARLAAD OGDOO
shavart suuzan uyedee TC ON geed uz garch ogohgui zovoon OFF geed yavj bai.
YOUTUBE .COM ruu orood uz

NO2 турбо гэж юу вэ?
Make love, Not Poker :P
Хэрэглэгчийн аватар
khangai
¤ Expert
Бичлэгүүд: 5255
Нэгдсэн: 10-р сар.17.03 10:29 pm
Байршил: Planet Earth
Contact:

Re: TURBO GEJ YAG YU BNA AA

Бичлэг Бичсэн khangai »

land80 diesel iin turbo ni 2000-giin ergelt hurheer ajildag baisan,odoo ajilahaa bolchihloo en yuniih ve?
Хэрэглэгчийн аватар
Bone-LLoyd
Asuult Precious Member
Бичлэгүүд: 4405
Нэгдсэн: 1-р сар.15.04 5:09 pm
Байршил: Learning to PRO!
Contact:

Re: TURBO GEJ YAG YU BNA AA

Бичлэг Бичсэн Bone-LLoyd »

khangai написал:land80 diesel iin turbo ni 2000-giin ergelt hurheer ajildag baisan,odoo ajilahaa bolchihloo en yuniih ve?
Манай ахын 80 бас яг тэгж байсийн. Мотор муудахаар тэгдэг гэсэн.
Моторын тосоо солихдоо Мотор эмчлэгч хийчихсэн чинь турбо нь ажиллаад эхэлсэн шүү. Тэрнээс хойш тосоо солих болгондоо мотор эмчлэгч хийж байгаа. турбо нь дажгүй ажиллаад байга.

Бас Киа-н нэг дизель турбо Микронд мотор эмчлэгч хийсэн чинь хүч нь мэдэгдэхүйц өөрчлөгдсөн гэсэн.

Гэхдээ энэ зөвхөн миний л мэдлэг шүү. Өөр арга зам, тайлбаруудыг өгөх байхаа хүмүүс.
Mongolian Gambler
Хэрэглэгчийн аватар
hutuch
Auto Expert *
Бичлэгүүд: 205
Нэгдсэн: 3-р сар.28.06 1:29 pm
Байршил: ub
Contact:

Re: TURBO GEJ YAG YU BNA AA

Бичлэг Бичсэн hutuch »

turbog zaawal yandangiin agaariin daraltaar bish AC-iin compressor mayagiin zarchmaar hiij boldguin bhdaa
terrano1, qd32t, mt
Хэрэглэгчийн аватар
Pajero*naba*
Эртний Эрдэнэ Гишvvн
Эртний Эрдэнэ Гишvvн
Бичлэгүүд: 646
Нэгдсэн: 12-р сар.04.06 11:36 am
Байршил: Миний зүрх хурдны төлөө биш амьдралын төлөө цохилдог...
Contact:

Re: TURBO GEJ YAG YU BNA AA

Бичлэг Бичсэн Pajero*naba* »

hutuch написал:turbog zaawal yandangiin agaariin daraltaar bish AC-iin compressor mayagiin zarchmaar hiij boldguin bhdaa
Naadhiig chine supercharger gedeg yumaa...AC-in mayngar hiiher chine hodolgvvrt nemelt achaall ogno shvvdee..Tiim bolhoor Turbocharger ni togs shiidel gej bi boddog
Amidrah er ni saihan gehde...
danzannyam
Эрхэм Гишvvн
Эрхэм Гишvvн
Бичлэгүүд: 34
Нэгдсэн: 1-р сар.18.09 10:12 pm

Re: TURBO GEJ YAG YU BNA AA

Бичлэг Бичсэн danzannyam »

Street racing hiihed 4WD, 2WD(Rear), FWD ali ni iluu bol? FWD d davuu tal bii yu? Jaahan tailbar hiigeech zaluusaa???
Хэрэглэгчийн аватар
g.ganaas
°Site Admin°
Бичлэгүүд: 1712
Нэгдсэн: 8-р сар.17.06 9:38 pm
Байршил: Inside the Core of Engineering Science
Contact:

Re: TURBO GEJ YAG YU BNA AA

Бичлэг Бичсэн g.ganaas »

danzannyam написал:Street racing hiihed 4WD, 2WD(Rear), FWD ali ni iluu bol? FWD d davuu tal bii yu? Jaahan tailbar hiigeech zaluusaa???
Street racing dotroo olon yanz. Drag, drift, sprint geh met. Drag bolon, sprinted urdaa hutlogchtei bolon 4wd iluu amarhan.Tsuchiya DK harin edgeer mashinuudtai Lexus LS460 aar speed drift hiigeed ana mana uzeed bdag. Tegheer hoinoo hutlogchtei mashin ni sprint bolon dragand iluu ur chadvar shaardna gesen ug. Harin hoinoo hutlogchtei mashin drift hiideg.
danzannyam
Эрхэм Гишvvн
Эрхэм Гишvvн
Бичлэгүүд: 34
Нэгдсэн: 1-р сар.18.09 10:12 pm

Re: TURBO GEJ YAG YU BNA AA

Бичлэг Бичсэн danzannyam »

Medeelel ugsund bayarlalaa, Ta buhnees medehgui yum bval asuuj bnaa!
| EliSe |
Олны Танил Гишvvн
Олны Танил Гишvvн
Бичлэгүүд: 501
Нэгдсэн: 12-р сар.08.08 6:07 pm

Re: TURBO GEJ YAG YU BNA AA

Бичлэг Бичсэн | EliSe | »

neg yum asuuh gesiin. 4 salaa 2 salaa hodolguur gej yag yu bdiin? yadag yum?
sengensen saihan utaatai UB
Хэрэглэгчийн аватар
hutuch
Auto Expert *
Бичлэгүүд: 205
Нэгдсэн: 3-р сар.28.06 1:29 pm
Байршил: ub
Contact:

Re: TURBO GEJ YAG YU BNA AA

Бичлэг Бичсэн hutuch »

forsunk yaj shalgadiin bol. salgaj avch bgaad stend-nd shalgahuu
terrano1, qd32t, mt
Хэрэглэгчийн аватар
ubalt
Өсөх Ирээдvйтэй Гишvvн
Өсөх Ирээдvйтэй Гишvvн
Бичлэгүүд: 3
Нэгдсэн: 2-р сар.01.09 12:01 am
Байршил: ub

Re: TURBO GEJ YAG YU BNA AA

Бичлэг Бичсэн ubalt »

japan aas turbo zahiwal er ni yamar vne hanshtai orj ireh bol medeh hvn baiwal helj ogch tuslaach
\
oooooohhhhhh boy
Хэрэглэгчийн аватар
Mana
¤ Expert
Бичлэгүүд: 4979
Нэгдсэн: 6-р сар.09.04 3:40 pm

Re: TURBO GEJ YAG YU BNA AA

Бичлэг Бичсэн Mana »

hutuch написал:forsunk yaj shalgadiin bol. salgaj avch bgaad stend-nd shalgahuu
tegdeg gesen. MONNIS deer 80.000 boldog gesen
Canon EOS 60D 18-200 EF-S/IS
Сэтгэгдэл хариулах

“Asuult Auto Forum - Автомашинд хайртай хүн бүхний форум” руу буцах