Damage ба armor
Бүх damage өөр өөрийн гэсэн төрөлд хуваагдана. Зарим нь armor-оор хасагдана (attacks), зарим нь шидээс хамгаална (Arc Lightning) ба зарим нь огт хасагдадгүй (Laser). Damage орох бүртээ armor-оос шалтгаалан хасагддаг, гэвч заримдаа цэвэр ордог.
Ерөнхийдөө хоёр хуваахад хангалттай: Цохилтын төрөл ба damage-ны төрөл. Энэ хоёр бол ялгаатай хоёр ойлголт ба ямар ч байдлаар холиж хэрэглэж болох юм.
Attack type
Тухайн damage-ийг үзүүлэхийн тулд хийгдсэн цохилт. Нэгжүүдийн хувьд бол үүнийг тэдний attack icon дээр mouse-аа зөөж аваачсанаар харах боломжтой. DotA дахь нэгжүүдийн цохилтыг дараах байдлаар ангилна: Hero, Siege, Chaos, Normal ба Piercing. Damage ийм төрлүүдээр өгөгдхөд эдгээр нь armor-ын төрлөөс хамааран багасах болно. Armor-ын төрөлийг нь мэдэхийг хүсвэл icon дээр нь дараад хараарай. Өөрөөр хэрэглэгддэг цохилтын нэг төрөл бол шидүүд юм. Шид нь зарим armor-оор хамгаалагддаг (жишээ нь Hero armor) бөгөөд нэмэлт item-уудын шид эсэргүүцэх чадвар гэх мэт.
Damage type
Энэ хэсэгт damage блоклогдох уу багасах уу гэдэг шийдэгддэг. DotA дахь төрлүүд нь: Normal, Magic ба Universal. Normal бол бүх л цохилтыг хамруулах ба armor-ын утгаар цохилт нь хасагдаж орно. Энэ төрөл нь зарим шидэнд хэрэглэгддэг (Adaptive Strike).Шид бол armor-ын утгаар биш төрлөөс хамааран блоклогддог, хэрэв magic immunity байвал тэр чигт нь блоклоно. Universal гэдэг нь бараг л шид шиг, гэвч magic immunity блоклодоггүй.
Хамгийн өргөн хэрэглэгддэг чаадваруудын хослол бол: Attack type Spells, Damage type Magic. Иймд damage-ийг spell resistance-аар багасгаж, magic immunity-ээр блоклоно.
Armor
Яг л attack-тай адилаар, armor нь хоёр хэсгээс бүрдэнэ: Armor-ын төрөл ба armor-ын утга. Тоглоомын туршид баатар болон нэгжийн armor-ын төрөл өөрчлөгдөхгүй. DotA дахь armor-ын төрлүүд: Hero, Unarmoured, Fortified, Light, Medium ба Heavy. Damage-ын гол хасалт нь Armor-ын төрөл баAttack төрлийн хослолоос хамааран шийдэгддэг.
Armor-ын утга нь тоглолтын туршид шид болон item-ын тусламжтайгаар өөрчлөгдөж болно. Зарим нэмж (Plate Mail) зарим нь хасдаг (Acid Cloud). Зөвхөн Normal үед armor-ын утгыг хасаж чадна.
Дараах томъёгоор armor-ын Damage хасалтыг тооцоолно:
Нэмэх armor-ын утга:
Damage Хасалт = ( 0.06 * ) / (1 + 0.06 * )
Жишээ нь:
10 armor:
( 0.06 * 10 ) / ( 1 + 0.06 * 10 ) = 0.6 / 1.6 = 0.375 = 37.5%
20 armor:
( 0.06 * 20 ) / ( 1 + 0.06 * 20 ) = 1.2 / 2.2 = 0.545 = 54.5%
Сөрөг armor-ын утга:
Damage Нэмэлт = 1 - 0.94 ^ (-)
Жишээ нь:
-5 armor:
1 - 0.94 ^ (--5) = 1 - 0.94 ^ 5 = 0.266 = 26.6%
-10 armor:
1 - 0.94 ^ (--10) = 1 - 0.94 ^ 10 = 0.461 = 46.1%
Сөрөг armor-ын дээд хязгаар нь -20 (71% damage increase). Бөгөөд үүнээс илүү багасгасан ч damage нэмэхгүй.
Armor Давхцах
Armor-ын утга нэмэгдэх бүр түүний Damage хамгаалах нь багасдаг гэж хүмүүс итгэдэг (нэмэлт damage хасах нь багасах учир аргагүй л дээ). Хэрэв чи аль хэдийн 20 armor-той бол Plate Mail чамд нээх нөлөөхгүй байгаа мэт санагдана, харин зөвхөн 5 armor-той байсан бол ихийг хамгаална. Энэ бол худлаа. Хэрэв нэг Plate Mail баатрыг 3 цохилт илүү амьдруулдаг бол 4 Plate Mails баатрыг нийт 12 нэмэлт цохилтоос хамгалахнээ. Plate Mail бүр ижил хэмжээний хамгаалалт өгдөг ба энэ тохиолдолд үхэхээсээ өмнө гурваар илүү цохиулах нь байна.
Баталгаа:
1000 hp-тэй 0 armor-той баатар байна гэж авч үзье. Түүнийг алахын тулд 1000 damage үзүүлэх хэрэгтэй.
Хэрэв бид тухайн баатарт 10 armor нэмвэл (энэ нь 37.5% damage хасалт болно) цохилт бүр бодит утгынхаа 62.5%-ийн damage үзүүлэх болно (100% - 37.5% = 62.5%). Одоо түүнийг алахын тулд 1600 damage үзүүлэх хэрэгтэй (1600 * 0.625 = 1000). Өөрөөр хэлбэл энэ баатар одоо амиа 600-аар нэмсэнтэй адил болж байна.
Хэрэв бид тухайн баатарт 20 armor нэмвэл(энэ нь 54.5% damage хасалт болно). Damage үржүүлэгч нь 45.5% болох ба баатрыг алахын тулд шаардагдах damage 2200 болж өснө (2200 * 0.455 = 1000). Амийн нь 1200-аар нэмсэнтэй адил болох ба 10 armor-ыг хоёр дахин авсантай пг ижил утгатай байна.
Аrmor-ын оноо бүр чиний хамгийн их амьны 6%-аар амийг чинь нэмсэнтэй адил байх болно.