[DotA] <Guide> Mechanics

Dota, HoN, LoL ... гэх мэтийн талаар ярилцах gamer-үүдийн булан

Зохицуулагч: Gosu Players

Хэрэглэгчийн аватар
Кен.
• Moderator
<b><font color=#000099>• Moderator</font></b>
Бичлэгүүд: 1365
Нэгдсэн: 12-р сар.15.02 2:43 am
Байршил: Асуулт Самбарын 2488 дахь гишүүн!
Contact:

[DotA] <Guide> Mechanics

Бичлэг Бичсэн Кен. »

[center]Introduction:[/center]

Энэ сэдэв нь Дота-д буй энгийн боловч та бүхний мэддэг эсвэл мэддэггүй олон зүйлсийн талаар сонирхуулах гол зорилгыг агуулна, хэдий эдгээр зүйлсийг мэдсэнээр таны тоглох чадвар, явц дээшлэхгүй ч гэсэн таны тоглолтын хэв маягт тодорхой өөрчлөлтийг үзүүлэн, зохих мэдлэгийг олгох болно.

[center]Агуулга:[/center]

Hero
  • Attributes
    Experience
Unit/Hero Basics
  • Buildings & Fountains
    Illusions
    Roshan
    Unit Types
Unit/Hero Specifics
  • Attack Speed
    Cleave
    Damage and Armor
    Hitpoints and Manapoints
    Invisibility
    Lifesteal
    Neutral Creeps
    Targeting
    Unit Statistics
Abilities
  • Cooldown
    Disables
Items
  • Item Passive Stacking
    Item Sharing
    Orb Effect Stacking
    Shops and Items
Environment
  • Day and Night
    Gold
    Runes
    Terrain and Vision
Misc
  • CustomKeys.txt
    Factions
    Healing
BBCode is OFF
Хэрэглэгчийн аватар
Кен.
• Moderator
<b><font color=#000099>• Moderator</font></b>
Бичлэгүүд: 1365
Нэгдсэн: 12-р сар.15.02 2:43 am
Байршил: Асуулт Самбарын 2488 дахь гишүүн!
Contact:

Re: [Guides & Bugs] Mechanics

Бичлэг Бичсэн Кен. »

[center]Attributes[/center]
Дота дээрх бүх баатруудыг нийтэд нь гурав ангилдаг. Эдгээр нь Intelligence (INT), Agility (AGI) болон Strength(STR) нар юм.

Бүх баатар өөрийн гэсэн ангилалд багтана. Ангилагдсан attriube нь нэмэгдэх бүрийд тэдгээрийн цохилтын хүч параллелаар нэмэгддэг. Баатр лвл ахих бүрийд тэдний ангилагдсан attribute нөгөө хоёроосоо илүүтэйгээр өсдөг.


Нэг Intelligence нэмэгдэх бүрийд:
  • -Тухайн баатрын мана 13 аар нэмэгдэнэ
    -Тухайн баатрын хором бүр дэх мана нөхөлт 0.04 өөр нэмэгдэнэ
Нэг Agility нэмэгдэх бүрийд:
  • -Тухайн баатрын армор 0.14 өөр нэмэгдэнэ
    -Тухайн баатрын цохилтын хурд 1 ээр нэмэгдэнэ
Нэг Strength нэмэгдэх бүрийд:
  • -Тухайн баатрын амь 19 өөр нэмэгдэнэ
    -Тухайн баатрын хором бүр дэх амь нөхөлт 0.03 аар нэмэгдэнэ

Attribute-уудаа хэрхэн нэмэх вэ?

Таны баатар лвл нэмэх бүрийд тухайн баатраас шалтгаалж attribute-ууд нь нэмэгддэг. (Хэд хэдээр хэрхэн нэмэгддэг болохыг та авах гэж буй баатруудынхаа зураг дээр хулганаа аваачаад харж болно).

Зарим Item-ууд attribute-уудыг шууд нэмдэг. (Gauntlets of Ogre Strength, Blade of Alacrity...зэрэг.)

Мөн зарим шидүүд ч attribute-уудыг нэмдэг:
  • -Morph (2/4/6/8 AGI ба STR)
    -Flesh Heap (0.9/1.2/1.5/1.8)
    -Great Fortitude (12/24/36 STR)
    -Marksmanship (15/30/45 AGI)
    -Last Word (1 INT)
    -Astral Imprisonment (2/4/6/8 INT)
    ...гэх мэт
BBCode is OFF
Хэрэглэгчийн аватар
Кен.
• Moderator
<b><font color=#000099>• Moderator</font></b>
Бичлэгүүд: 1365
Нэгдсэн: 12-р сар.15.02 2:43 am
Байршил: Асуулт Самбарын 2488 дахь гишүүн!
Contact:

Re: [Guides & Bugs] Mechanics

Бичлэг Бичсэн Кен. »

[center]Experience[/center]

DotA-д аливаа нэг цэрэг байгалийн амьтан баатар үхэхэд тухайн зүйлийг алсан талын баатрууд алсан зүйлийн level-ээс хамааран тодорхой хэмжээний ХР (experience) авдаг. Тухайн ХР нь бүгдэд тэнцүү хуваагдана, алсанд нь илүү ХР өгөхгүй.

ХР-ийн талаар хэдэн чухал зүйл:
• DotA дээр ХР range нь 1000 ба тэр тойрогт багтаж буй бүх баатрууд kill-ээс ижил ХР авна.
• Өөрийн талын баатрыг алах нь ХР өгөхгүй.
• Баатрууд 25 level хүрсэн ч гэсэн ХР авсаар л байдаг.
• Барилга устгах нь ХР нэмдэг.

Denies

Sentinel юм уу Scourge-ийн цэрэг өөрийн талын баатарт алуулвал үүнийг deny гэж тооцох ба энгийн үед авдгаас бага ХР өгөх болно.

Хэрэв цэрэг denу хийгдвэл дараах ХР-г авах болно:
Алагдсан цэргийн 1000 range доторх Мelee баатар бүр 36/n ХР, Range баатар бүр 18/n ХР авах ба n нь 1000 range доторх баатруудын тоог илэрхийлнэ.

Жишээ нь: Sentinel-ийн тоглогч Treant(Sentinel-ийн цэрэг) deny хийх үед 1000 range дотор Scourge-ийн melee баатар ба нэг Scourge ranged баатар байсан бол дараах байдлаар ХР хуваагдана:
• Мelee баатар бүр 12 (36/3) ХР,
• Ranged баатар 6 (18/3) ХР тус тус авна.

Summons, Easy Mode, ба баатар алсны нэмэлт ХР

Энгийн үесээ өөрөөр ХР өгөх 3 тохиолдол байдаг.

Summons(дуудагсан нэгжүүд)

Warcraft 3-т дуудагсан нэгж алсан тохиолдолд энгийн үеийг бодвол 50%-ийн ХР өгдөг. Шид болон item-ийн тусламжтайгаар дуудагсан бол summon хийсэн гэж үзнэ.

Easy Mode

Easy Mode буюу (-EM) хийсэн үед энгийн үеийг бодвол 150%-аар илүү ХР өгдөг.

Extra hero experience - Баатар алсны нэмэлт ХР

Баатар үхэх үед 1000 range доторх баатруудад өөрийн level бүрт 12 ХР илүү нэмж өгдөг. Энэхүү ХР нь баатруудын дунд хуваагдахгүй ба тухайн газар алагдсан баатрын level бүрт 12 ХР авах болно. Хэрэв Easy Mode хийгдсэн байвал энэ ХР 2 дахин нэмэгдэнэ.

ХР авах томъёо

Энэ хэсэг ойлгоход жаахан төвөгтэй байж магадгүй л юм. Гэхдээ 10 жилийн алгебрын хичээл юм чинь гайгүй байлгүй дээ Зураг.

Доорхи томъёогоор авах ХР-ий хэмжээ тодорхойлогдоно.

Level нэмэхэд шаардагдах ХР

Х level хүрэхэд шаардагах нийт ХР-г f(x)-ээр илэрхийлвэл:
f(x) = f(x-1) + 100x

f(2) = 200

Баатар алснааас авах ХР

Х level-тэй баатрыг алснаас авах нийт ХР-г f(x)-ээр илэрхийлвэл:
f(x) = f(x-1) + 100

f(1) = 100
f(2) = 120
f(3) = 160
f(4) = 220
f(5) = 300

Цэрэг алснаас авах ХР

Цэрэг алснаас авах нийт ХР-г f(x)-ээр илэрхийлвэл:
f(x) = f(x-1) + 5x + 6

f(1) = 25
BBCode is OFF
Хэрэглэгчийн аватар
Кен.
• Moderator
<b><font color=#000099>• Moderator</font></b>
Бичлэгүүд: 1365
Нэгдсэн: 12-р сар.15.02 2:43 am
Байршил: Асуулт Самбарын 2488 дахь гишүүн!
Contact:

Re: [Guides & Bugs] Mechanics

Бичлэг Бичсэн Кен. »

[center]Buildings[/center]

Buildings буюу Дота дээрх барилгууд бол тоглоомын нэн чухал элементүүд юм. Эдгээр барилгууд нь дотроо олон төрөл байдаг. Мөн барилгууд ихэнхи шидүүдээс хамгаалагдсан байдаг ба тоглолтын эхэн явцад ихэд хүчирхэг байдаг.


Доорхи зураг дээр Дотад байрлах бүх Tower буюу хамгаалалтуудыг үзүүлэв. Мөн The World Tree болон The Frozen Throne хоёрыг.

Зураг

The Towers [Хамгаалалтын цамхаг]

Хоёр тал хоёуул нийт 11 хамгаалалтын цамхагтай байх ба, нэг корридор бүрт 3, 3 бий. Тэдгээр нь шатлалтайгаар дарааллаж байрласан байдаг. Эхнийхийг нь устгасны дараа дараагийнхийг нь устгах боломжтой болдог бөгөөд эхнийх устаагүй тохиолдолд дараагийнх устах ямар ч боломжгүй. Мөн төвүүдийг нь устгахын тулд түүнийг хүрээлсэн хоёр цамхагийг мөн устгах шаардлагатай болдог. Эндээс үзэхэд тоглолтыг дуусгахын тулд хамгийн багадаа 5 цамхаг устгах шаардлагатай аж.

Цамхагуудын эргэн тойронд цэргүүд байхгүй тохиолдолд цамхагуудын цус нөхөгддөг бас цэргүүд ирсэн тохиолдолд нөхөгдөхөө больдог.



The Frozen Throne ба The World Tree
Зураг

Зураг
Энэ хоёр бол тоглоомын гол барилгууд юм. Эдгээрийг аль түрүүлж устгасан баг хождог. Мөн үүнийг устгахын тулд заавал хүрээлсэн хоёр цамхагийг сөнөөх шаардлагатай. Эдгээрийн амь нь 4250 ба армор нь 15 юм.


Хэрэгцээт барилгууд

Танай талын цэргүүдийг хүчирхэгжүүлэх чадвартай хоёр төрлийн барилга байдаг. Эдгээр нь:

The Ancient of War (Sentinel) болон Crypt (Scourge)
Зураг

Зураг
Хэрэв энэ барилга устгагдвал устгасан талын тэрхүү корридорын цэргүүд үнэмлэхүй хүчитэй болдог ба үхэхдээ ХР болон алт бага өгдөг.

Ancient of Lore (Sentinel) болон Temple of the Damned (Scourge)
Зураг

Зураг
Хэрэв эдгээр барилгуудыг бүгдийг нь устгавал өөрийн талын цэргүүд чинь шууд лвл 30тай болох ба бараг л дийлдэшгүй болдог.


Бусад барилгууд

Доодох барилгууд нь тоглолтын явцад ямар ч өөрчлөлт гаргадаггүй.
Зураг
Moon Well
Зураг
Ancient of the Wind
Зураг
Hunter`s Hall
Зураг
Ziggurat
Зураг
Sacrificial Pit
Зураг
Boneyard

Fountains

Fountain-ууд бол ДотА дахь баатруудын хүчээ сэлбэх төв нь билээ. `Fountain` гэдэг нь Well of Life болон Defiled Fountain of Life хоёрыг аль альныг нь нэрлэсэн нэршил билээ. Мөн эдгээр барилгууд нь ДотА дахь хамгийн хүчирхэг барилгууд аж. Fountain-ууд нь ихэнхи шидүүдээс хамгаалагдсан байдаг. (Vladmir`s Offering`s-ын Lifesteal гэх мэт шидүүдээс бусад)
Зураг
Зураг
Well Of Life
Зураг
Defiled Fountain of Life
Fountain-ууд баатруудын ахин амилдаг тэрхэн газруудад оршдог. Учир нь эдгээр нь ДотА-ын хамгийн аюул багатай газрууд билээ.

Fountain-уудын учруулах хохирол нь 190-199 physical damage байдаг. Мөн довтлох радиус нь 800 ба өдөр шөнө ялгаагүй 1800 радиус газрыг илрүүлдэг.

Мөн эдгээрийн эргэн тойронд буй өөрийн талын баатруудын амь хором бүрт 4%-иар, мана нь 14 өөр нөхөгддөг аж.

Bottle-той баатруудын Bottle Fountain-д ойртох үед шууд дүүрдэг.
BBCode is OFF
Хэрэглэгчийн аватар
Кен.
• Moderator
<b><font color=#000099>• Moderator</font></b>
Бичлэгүүд: 1365
Нэгдсэн: 12-р сар.15.02 2:43 am
Байршил: Асуулт Самбарын 2488 дахь гишүүн!
Contact:

Re: [Guides & Bugs] Mechanics

Бичлэг Бичсэн Кен. »

[center]Illusions[/center]

Illusions буюу хувилбарууд нь өөр нэгжийн төгс биш хуулбарууд юм. Тэд эх хувилбартайгаа яг адилхан харагддаг, ижил хурдаар гүйдэг, бараг л адилхан хурдаар цохидог ба арай бага damage үзүүлж илүү хурдан үхдэг.

Хэрхэн illusions/хувилбар бий болгох вэ?


Illusion-ыг хэд хэдэн аргаар бий болгож болох ба ерөнхийдөө 2 төрөлд хуваагддаг: Mirror Image ба Wand of Illusions.

Mirror Image

Баатрыг хэд хэд хувилган холиж хэн жинхэнэ болох нь мэдэгдэхгүй болгодог.

Эдгээр чадваруудыг доор жагсаав:
  • Чадварын нэр [баатар]
    Illusions-ы тоо
    Үзүүлэх Damage
    Авах Damage
    Үргэлжлэх хугацаа


Чадваруудын жагсаалт:

  • * Mirror Image [Slithice]
    3 Illusions
    30%/35%/40%/45% damage үзүүлнэ
    600%/500%/400%/300% damage авна
    30 секунд үргэлжилнэ
  • * Phantasm [Chaos Knight]
    1/2/3 Illusions
    100% Damage үзүүлнэ
    200% Damage авна
    20 секунд үргэлжилнэ
  • * Manta Image [Manta Style]
    2 Illusions
    33% damage үзүүлнэ
    350% damage авна
    20 секунд үргэлжилнэ

Эдгээр skill-үүдэд invulnerable болх хугацаа байдаг ба тодорхой шидүүдийг болиулна ( жишээ нь Bloodlust), энэ нь хувилсны дараа танигдахгүй байх зорилготой юм.


Single Target Illusions type

Зарим skill-үүд одоо хийж байгаа үйлдлээ зогсоолгүйгээр хувилдаг, ихэнх тохиолдолд энэ skill-ийг баатар өөрөө дарж хэрэглэх шаардлага гардаггүй (Morphling-ийн Replicate-ээс бусад нь), үүний нэг сул тал нь invulnerable болдоггүй ба яг хэрэглэж байх үед нь анхааралтай харвал аль нь жинхэнэ вэ гэдгийг хэлэх боломжтой юм.

Эдгээр чадваруудыг доор жагсаав:
  • Чадварын нэр [баатар]
    Illusions-ы тоо
    Үзүүлэх Damage
    Авах Damage
    Үргэлжлэх хугацаа


Чадваруудын жагсаалт:

  • * Conjure Image [Terrorblade]
    1 Illusion
    25%/35%/45%/55% damage үзүүлнэ
    300%-аар илүү damage авна
    30 секунд үргэлжилнэ
  • * Wall of Replica [Dark Seer]
    Үүгээр гарсан баатар бүрийг 1 хувилна (meepo clone хувилбарлахгүй)
    35% damage үзүүлнэ
    250% damage авна
    15/30/45 секунд үргэлжилнэ
  • * Illusion Rune [Rune]
    2 Illusions
    35% damage үзүүлнэ
    300% damage авна
    75 секунд үргэлжилнэ
  • * Replicate [Morphling]
    1 Illusion
    50% damage үзүүлнэ
    100% damage авна
    30/45/60 секунд үргэлжилнэ
  • * Spirit Lance [Azwraith]
    Хэрэглэх бүрт 1 Illusion гаргана
    25% damage үзүүлнэ
    400% damage авна
    2/4/9/12 секунд үргэлжилнэ
  • * Juxtapose [Azwraith]
    Цохилтын chance-aap 1 Illusion гаргана
    25% damage үзүүлнэ
    400% damage авна
    15 секунд үргэлжилнэ
  • * Haunt [Spectre]
    Дайсны батар бүрт 1 Illusion
    40% damage үзүүлнэ
    200% damage авна
    Гарч ирэх 1 сэкундыг тооцохгүйгээр 5/6/7 секунд үргэлжилнэ

Жинхэнэ ба хувилбарын ялгаа

Хувилбарууд ямар ч дардаг шид хэрэглэж чадахгүй. Хэрэглэгдэх дардаггүй шид ба item-ын чадварууд:

  • * Evasion
    * Critical Strike (Гарч ирдэг улаан то нь хувилбарын цохилтын жинхэнэ утгыг тооцхоос өмнөх тоо гэдгийг анхаараарай)
    * Feedback (зөвхөн melee хувилбаруудад орно)
    * Movespeed (яг ижилхэн, өөрчлөгдөхгүй)
    * Attribute bonus (Strength, agility ба intelligence)
    * Амь, mana нь өөрчлөгдөхгүй
    * True Sight-нд ялгагдаж харагдана

Хувилбаруудын хэрэглэж чадахгүй чадварууд (баатрын зураглал дээр харагдаж байгаа ч орохгүй):

  • * Баатрын damage ба armor (чадвар ба item-аас хамаарсан)
    * Амь ба mana нөхөлт
    * Orb effects (melee хувилбаруудын Feedback-аас бусад нь)
    * Cleave - Давхар цохилт
    * Bash (маш бага тохиолдолд ордог), үүнд Monkey King Bar-ын ministun орно
    * Damage block
    * Spell resistance
    * Backstab

Хувилбарын Bash

Хувилбарууд зарим тохиолдолд Bash оруулж болох юм, гэвч нэмэлт damage орохгүй ба манаргасан мэт зураглал гарч ирэх боловч энэ нь хуурамч ба тэд хөдөлсөөр л байх юм. Хулхи bash орцихсон байхад өөр нэг хувилбар дахиад bash-двал энэ нь хулхи зураглалыг үргэлжлүүлэх ба үүнийг нөгөө талас нь харвал, ориг баатар bash-дсан үед хувилбар bash-двал манарах хугацаа нь уртсах болно.

Сүүлийн map дээр хувилбаруудад bash орохооо больсон боловч тэд MKB-г хэвээр нь үлдээсэн.
BBCode is OFF
Хэрэглэгчийн аватар
Кен.
• Moderator
<b><font color=#000099>• Moderator</font></b>
Бичлэгүүд: 1365
Нэгдсэн: 12-р сар.15.02 2:43 am
Байршил: Асуулт Самбарын 2488 дахь гишүүн!
Contact:

Re: [Guides & Bugs] Mechanics

Бичлэг Бичсэн Кен. »

Roshan
Түүх

Roshan заримдаа түнийг Roshan the Immortal гэж нэрэлдэг ба тэрээр DotA-ийн хамгийн хүчтэй байгаль юм. Мөн ихэнх баатруудыг нэгийн эсрэг нэг тохиолдолд ичгэвтэр байдалд оруулах болно. Тоглоомын дунд ба сүүл хэсэгт багаараа очиж авах нь элбэг тохилддог.

Үзүүлэлтүүд:


Эхлэх үзүлэлтүүд:
  • Level: 30 (1789 ХР)
    Амь: 7500
    Амь нөхөлт: 20
    Mana: 2000 (600-аас эхэлнэ)
    Mana нөхөлт: 10
    Газрын довтолгоо - Damage: 65-65 (Chaos)(128 melee)
    Aгаарын довтолгоо - Damage: 190-198 (Chaos)(150)(зөвхөн нисдэг биетүүдийг довтолход)
    Armor: 3 (Heavy)
    Mspd: 270
    BAT: 1
    Missile speed: 1000
    Damage point/backswing: 0.3/0.3
    Casting point/backswing: 0.47/0.56
    Өдөр/шөнө харагдах байдал: 1400/1400
    Acquisition range: 150
    Type: Ancient
    Bounty: 105-600
5 минут тутам (эхний цэрэг гарахаас эхлээд) Roshan илүү хүчтэй болох болно: +500 амь, +10 damage ба +0.5 armor (aura-аар нэмэгдэнэ). Тэрээр 45 минут гэхэд тултлаа хөгжинө:
  • Амь: 12000
    Газрын довтолгоо - Damage: 155-155 (Chaos)(128 melee)
    Агаарын довтолгоо - Damage: 280-288 (Chaos)(700)
    Armor: 8
Дахин төрөх

Бусад бүх байгалиудын адилаар Roshan дахин төрдөг. Гэвч тэрээр тогтсон цагт биш, харин үхсэнээсээ хойш яг 10 минутын дараа төрдөг. Түүний төрөхийг ward зоон юм уу тухайн газарт зогссоноор зогсоож болохгүй.

Чадварууд

Roshan-д таван чадвар байдаг:

Spell Block
Roshan 15 секунд тутам түүнд дээр дарж хэрэглэсэн нэг шидийг хамгаала болно.

Bash
Roshan 15%-ийн chance-тай 50 нэмэлт damage үзүүлэх 1.65 секунд манаргах bash-тай.

Slam
Roshan газар slam-дах чадвартай, 250 AoE доторх баатруудын цохилтын хурд ба гүйх хурдыг 2 секундын туршид удаашруулах ба бусад нэгжүүд дээр 4 секунд орно. Slam 70 damage үзүлэх ба 90 mana-аар хэрэглэгдэнэ. Roshan зөвхөн 3-аас доошгүй баатар эсвэл амьтад байх тохиолдолд л Slam хэрэглэх болно.

Illusion prevention / Ancient classification
Roshan-ыг чохисон хувалбар бүр тэр доороо алга болох болно. Necrononomicon-ы дуудагдсан нэгжүүд түүнийг цохих боломжгүй.

Devotion Aura
Roshan-д түүний armor-ыг нэмдэг Devotion aura байдаг. Аura нь +0.5 armor-оос эхэлдэг ба анхны цэрэг гарсаас эхлээд 5 минут тутам +0.5-аар нэмэгддэг. Түүний armor нэмэлтийн дээд хязгаар нь +5 юм.

Aegis ба Cheese

Roshan-ыг алах үед түүнээс үргэлж Aegis of the Immortal унах болно. Авсан тохиолдолд буцааж хаяж болохгүй, Aegis-тэй баатрыг үхвэл юүүний ухасан газар булшны зулуу босох ба тэр газраа 5 секундын дараа бүтэн амь mana-тай дахин төрөх болно. Энэ үед нь Aegis байхгүй байна. Хэрэв Roshan Aegis-тэй баатар үхэхээс өмнө төрвөл тухайн баатрын Aegis устах болно.

3 дахь удаагаар төрөхдөө тэрээр Aegis-ээс гадна Cheese унагах болно. Сheese нь бусад баатрууддаа өгч болох ба 500 алтаар зарагдана. Хэрэглэсэн тохиолдолд тэр дор нь 2500 амь 1000 mana нөхөх болно.

Хамгаалагдсан бүс

Roshan-ыг зодхын тулд тухайн баатар нь түүний төрөх газартал ойрхон зогсох хэрэтэй, харин Roshan чамайг хаана л бол хаана чохих боломжтой. Төрөх газрын харагдах байдал нь хязгаарлагдмал ба тэнд юу бол байгааг мэдэхийг хүсвэл заавал дотор нь орох шаардлагатай. Observer Wards болон Sentry Wards нь төрөх газарт зоогдохгүй ба Roshan зодож байхад Spin Web эсвэл Eyes in the Forest гэх мэт шидүүдэд харагдана.
BBCode is OFF
Хэрэглэгчийн аватар
Кен.
• Moderator
<b><font color=#000099>• Moderator</font></b>
Бичлэгүүд: 1365
Нэгдсэн: 12-р сар.15.02 2:43 am
Байршил: Асуулт Самбарын 2488 дахь гишүүн!
Contact:

Re: [Guides & Bugs] Mechanics

Бичлэг Бичсэн Кен. »

Unit Types
DotA-д хэд хэдэн төрлийн нэгжүүд байдаг. Жишээ нь баатрууд бол тоглочдын анхдагч нэгж юм. Ерөнхийдөө бол тоглолч бүр тоглолтын туршид нэг л баатар удирддаг бол алахад чамд алт болон ХР өгдөг энгийн нэгж бас байдаг.

Бүх нэгжүүд үхэхдээ тэр бүсдээ ХР өгдөг ба түүнийг алсанд нь алт өгдөг.

Баатрууд

Баатрууд дайсны талын нэгжүүдийг үхэхэд нь хажууд нь байснаар ХР нэмдэг. Бүх баатууд 1 level-ээс эхэлдэг ба тоглолтын явцад level-ээ нэмдэг. Аливаа нэг баатар level нэмэх үед түүний үзүүлэлтүүд нэмэгдэг ба түүнд шидүүдээсээ аль нэгийг нь эзэмших эрх олгогддог. Баатруудын шидүүд маш чухал ба тоглолтын үйл явцыг тодорхойлдог.

Энгийн нэгжүүд

Энгийн нэгжүүд ХР авах юм уу level нэмдэггүй тэдний үзүүлэлтүүдийг ямар нэг aura юм уу шидээр л нэмэх боломжтой. Ихэнх энгийн нөгжүүдийг тоглогчид удирддагүй. Necronomicon нь Necronomicon Warrior ба Necronomicon харваачийг дууддаг бөгөөд зарим баатрууд ч бас урвуулах/дуудах чадвартай байдаг. Энгийн нэгжийн жишээ гэвэл Sentinel болон Scourge-ийн цэргүүд байна.

Байгалийн нэгжүүд

Энгийн нэгжүүдийн өөр нэг жишээ бол байгаль юм. Эдгээр нэгжүүдийг тоглолч, Sentinel юм уу Scourge удирдаггүй ба тэд ойртож ирсэн хэнийг ч болов дотвлодог.
BBCode is OFF
Хэрэглэгчийн аватар
Кен.
• Moderator
<b><font color=#000099>• Moderator</font></b>
Бичлэгүүд: 1365
Нэгдсэн: 12-р сар.15.02 2:43 am
Байршил: Асуулт Самбарын 2488 дахь гишүүн!
Contact:

Re: [Guides & Bugs] Mechanics

Бичлэг Бичсэн Кен. »

Attack Speed
Attack speed нь тухайн баатрын цохилтын хурдыг хэлнэ. Тоглоомон дотор нэмэгдсэн цохилтын хурд (increased attack speed (IAS)) нь item, шидүүд ба aura-нууд, Agility ба дарж хэрэглэдэггүй чадваруудаас хамаардаг.

Attack speed нь тоогоор илэрхийлэгддэг бөгөөд заримдаа %-аар бичигддэг. Хувийн тэмдэг бичсэн бичигдээгүй адилхан нөлөө үзүүлдэг.

Agility оноо бүр (үндсэн ба item юм уу чадвараас хамаарсан нэмэлт Agility) цохилтын хурдыг нэгээр нэмнэ.

Бүх IAS-ууд нэмэгдэж орно. Жишээ нь баатар 30 Agility, Hand of Midas, ба дайсны баатрын Shiva's Guard aura-нд орсон байвал тухайн баатар нийт 30+30-25=35 IAS-тай байх болно.

Бүх нэгжүүд үндсэн цохилтын хугацаа ( Base Attack Time (BAT)) -тай байх бөгөөд энэ үзүүлэлт нь өөрчлөгдөхгүй. Хэрэв тухайн нэгж 0 IAS-тай бол нэг цохилтоос нөгөө цохилтын хоорондох хугацаа нь BAT-тай тэнцүү байх болно.

Аливаа нэгжид IAS-ын дээд ба доод хязгаар байдаг. Нэгжийн IAS нь 400-аас их, -80 аас бага байж болохгүй.

Attack Speed Formula

Аливаа нэгж хэр хурдан цохилдгийг тоцоохлын тулд дараах томъёог ашигладаг:

Attacks per second = (1 + IAS)/BAT

Жич: Энэ томъёондох IAS нь % бөгөөд энэ томяёог хэрэглэхийн тулд эхлээд үндсэн IAS-ийг 100-д хуваах хэрэгтэй.

Жишээ нь:
Vengeful Spirit-ын BAT нь 1.7
Хэрэв Vengeful Spirit нийт 160 IAS-тай бол томъёо нь ийм байна:
Attacks per second = (1 + 1.60)/1.7 = секундэд 1.53 удаа цохино.

Тусгай тохиолдол: Damage point


Хэрэв нэгжийн damage point нь (нэг довтолгоо буюу цохилт дуусан газар) нь тухайн нэгжийн BAT-аас их байвал дээрх томъёонд BAT биш damage point-ийг хэрэглэх болно.

DotA-д ийм тохиолдол ганцхан байдаг ба тэр нь Death Ward юм.
BBCode is OFF
Хэрэглэгчийн аватар
Кен.
• Moderator
<b><font color=#000099>• Moderator</font></b>
Бичлэгүүд: 1365
Нэгдсэн: 12-р сар.15.02 2:43 am
Байршил: Асуулт Самбарын 2488 дахь гишүүн!
Contact:

Re: [Guides & Bugs] Mechanics

Бичлэг Бичсэн Кен. »

Cleave
Cleave нь melee нэгжүүдийг өөрсдийн damage-ийг AoE-нд үзүүлдэг. Cleave-ын тусламжтай үзүүлсэн damage armor-ын утгаас бус төрөлөөс хамааран багасна. Хангийн эхэнд цохиж байгаа нэгжид давхар цохилт хамаарахгүй.

Давхар цохилт нь өөрт чинь байгаа orb юм уу buff-ын орох зайг сунгадаггүй. Хэрэв чи Stygian Desolator ба ямар нэг эх үүсвэрийн давхар цохилттой бол, зөвхөн чиний эхний цохиж буй нэгжид Stygian Desolator-ын armor хасалт орно. Давхар чохилтод ордог цорын ганц buff бол Critical Strike. Хэрэв чи давхар цохиж байхдаа Critical орвол давхар цохилтод хамрагдаж буй бүх нэгжүүд өртөх болно.

Давхар цохилтын өөр өөр эх үүсвэрүүд бие биенээсээ тусдаа ордог. Хэрэв чи 500 AoE 50% давхар цохилт ба 250 AoE 35% давхар цохилттой бол чиний үзүүлж буй damage-ын 50% нь 500 AoE-д орж, 35% нь 250 AoE-д орох болно. Давхар цохилтын эх үүсвэр бүр хамрагдах нэгжид нэмэлт damage үзүүлдэг.

Давхар цохилтын AoE нь давхар цохилтын range-тэй тэнцэх радиустай тойрог байх ба түүний төв цэг нь аливаа нэгжийг довтлох зүгт оршино.

Дараах зургаас дэлгэрэнгүй харна уу:
(Шар тойрог доторхи нэгжүүд давхар цохилтод орох болно)
Зураг
DotA дахь давхар цохилтууд:

Battle Fury (item)
Зураг
Magnitude: 35%
Radius: 225

Rogue Knight - Great Cleave (passive skill)
Зураг
Magnitude: 20%/30%/40%/50%
Radius: 175

Magnataur - Empower (active skill)
Зураг
Bonus Damage: 15/25/35/45%
Magnitude: 15/25/35/45%
Radius: 250

Admiral - Tidebringer (passive skill)
Зураг
Magnitude: 100%
Radius: 380/420/460/500
BBCode is OFF
Хэрэглэгчийн аватар
Кен.
• Moderator
<b><font color=#000099>• Moderator</font></b>
Бичлэгүүд: 1365
Нэгдсэн: 12-р сар.15.02 2:43 am
Байршил: Асуулт Самбарын 2488 дахь гишүүн!
Contact:

Re: [Guides & Bugs] Mechanics

Бичлэг Бичсэн Кен. »

Damage ба armor
Бүх damage өөр өөрийн гэсэн төрөлд хуваагдана. Зарим нь armor-оор хасагдана (attacks), зарим нь шидээс хамгаална (Arc Lightning) ба зарим нь огт хасагдадгүй (Laser). Damage орох бүртээ armor-оос шалтгаалан хасагддаг, гэвч заримдаа цэвэр ордог.

Ерөнхийдөө хоёр хуваахад хангалттай: Цохилтын төрөл ба damage-ны төрөл. Энэ хоёр бол ялгаатай хоёр ойлголт ба ямар ч байдлаар холиж хэрэглэж болох юм.

Attack type

Тухайн damage-ийг үзүүлэхийн тулд хийгдсэн цохилт. Нэгжүүдийн хувьд бол үүнийг тэдний attack icon дээр mouse-аа зөөж аваачсанаар харах боломжтой. DotA дахь нэгжүүдийн цохилтыг дараах байдлаар ангилна: Hero, Siege, Chaos, Normal ба Piercing. Damage ийм төрлүүдээр өгөгдхөд эдгээр нь armor-ын төрлөөс хамааран багасах болно. Armor-ын төрөлийг нь мэдэхийг хүсвэл icon дээр нь дараад хараарай. Өөрөөр хэрэглэгддэг цохилтын нэг төрөл бол шидүүд юм. Шид нь зарим armor-оор хамгаалагддаг (жишээ нь Hero armor) бөгөөд нэмэлт item-уудын шид эсэргүүцэх чадвар гэх мэт.

Damage type

Энэ хэсэгт damage блоклогдох уу багасах уу гэдэг шийдэгддэг. DotA дахь төрлүүд нь: Normal, Magic ба Universal. Normal бол бүх л цохилтыг хамруулах ба armor-ын утгаар цохилт нь хасагдаж орно. Энэ төрөл нь зарим шидэнд хэрэглэгддэг (Adaptive Strike).Шид бол armor-ын утгаар биш төрлөөс хамааран блоклогддог, хэрэв magic immunity байвал тэр чигт нь блоклоно. Universal гэдэг нь бараг л шид шиг, гэвч magic immunity блоклодоггүй.

Хамгийн өргөн хэрэглэгддэг чаадваруудын хослол бол: Attack type Spells, Damage type Magic. Иймд damage-ийг spell resistance-аар багасгаж, magic immunity-ээр блоклоно.

Armor

Яг л attack-тай адилаар, armor нь хоёр хэсгээс бүрдэнэ: Armor-ын төрөл ба armor-ын утга. Тоглоомын туршид баатар болон нэгжийн armor-ын төрөл өөрчлөгдөхгүй. DotA дахь armor-ын төрлүүд: Hero, Unarmoured, Fortified, Light, Medium ба Heavy. Damage-ын гол хасалт нь Armor-ын төрөл баAttack төрлийн хослолоос хамааран шийдэгддэг.

Armor-ын утга нь тоглолтын туршид шид болон item-ын тусламжтайгаар өөрчлөгдөж болно. Зарим нэмж (Plate Mail) зарим нь хасдаг (Acid Cloud). Зөвхөн Normal үед armor-ын утгыг хасаж чадна.

Дараах томъёгоор armor-ын Damage хасалтыг тооцоолно:

Нэмэх armor-ын утга:

Damage Хасалт = ( 0.06 * ) / (1 + 0.06 * )

Жишээ нь:
10 armor:
( 0.06 * 10 ) / ( 1 + 0.06 * 10 ) = 0.6 / 1.6 = 0.375 = 37.5%
20 armor:
( 0.06 * 20 ) / ( 1 + 0.06 * 20 ) = 1.2 / 2.2 = 0.545 = 54.5%

Сөрөг armor-ын утга:

Damage Нэмэлт = 1 - 0.94 ^ (-)

Жишээ нь:
-5 armor:
1 - 0.94 ^ (--5) = 1 - 0.94 ^ 5 = 0.266 = 26.6%
-10 armor:
1 - 0.94 ^ (--10) = 1 - 0.94 ^ 10 = 0.461 = 46.1%

Сөрөг armor-ын дээд хязгаар нь -20 (71% damage increase). Бөгөөд үүнээс илүү багасгасан ч damage нэмэхгүй.

Armor Давхцах

Armor-ын утга нэмэгдэх бүр түүний Damage хамгаалах нь багасдаг гэж хүмүүс итгэдэг (нэмэлт damage хасах нь багасах учир аргагүй л дээ). Хэрэв чи аль хэдийн 20 armor-той бол Plate Mail чамд нээх нөлөөхгүй байгаа мэт санагдана, харин зөвхөн 5 armor-той байсан бол ихийг хамгаална. Энэ бол худлаа. Хэрэв нэг Plate Mail баатрыг 3 цохилт илүү амьдруулдаг бол 4 Plate Mails баатрыг нийт 12 нэмэлт цохилтоос хамгалахнээ. Plate Mail бүр ижил хэмжээний хамгаалалт өгдөг ба энэ тохиолдолд үхэхээсээ өмнө гурваар илүү цохиулах нь байна.


Баталгаа:
1000 hp-тэй 0 armor-той баатар байна гэж авч үзье. Түүнийг алахын тулд 1000 damage үзүүлэх хэрэгтэй.

Хэрэв бид тухайн баатарт 10 armor нэмвэл (энэ нь 37.5% damage хасалт болно) цохилт бүр бодит утгынхаа 62.5%-ийн damage үзүүлэх болно (100% - 37.5% = 62.5%). Одоо түүнийг алахын тулд 1600 damage үзүүлэх хэрэгтэй (1600 * 0.625 = 1000). Өөрөөр хэлбэл энэ баатар одоо амиа 600-аар нэмсэнтэй адил болж байна.

Хэрэв бид тухайн баатарт 20 armor нэмвэл(энэ нь 54.5% damage хасалт болно). Damage үржүүлэгч нь 45.5% болох ба баатрыг алахын тулд шаардагдах damage 2200 болж өснө (2200 * 0.455 = 1000). Амийн нь 1200-аар нэмсэнтэй адил болох ба 10 armor-ыг хоёр дахин авсантай пг ижил утгатай байна.

Аrmor-ын оноо бүр чиний хамгийн их амьны 6%-аар амийг чинь нэмсэнтэй адил байх болно.
BBCode is OFF
Хэрэглэгчийн аватар
Кен.
• Moderator
<b><font color=#000099>• Moderator</font></b>
Бичлэгүүд: 1365
Нэгдсэн: 12-р сар.15.02 2:43 am
Байршил: Асуулт Самбарын 2488 дахь гишүүн!
Contact:

Re: [Guides & Bugs] Mechanics

Бичлэг Бичсэн Кен. »

[center]Hitpoints and Manapoints[/center]

Hitpoints

Hitpoints гэдэг нь тухайн биетийг үхэх хүртэл гадны хохирлоос багасаж байх нэгэн төрлийн тоолол бөгөөд тоглоомд үзүүлэх нөлөөгөөрөө хамгийн чухал нь юм.

Энэ тооллыг бүрдүүлэх 3 боломж байдаг:
  • -Тухайн биетийн үндсэн hitpoints (DotA-ын бүх баатруудынх 150 байдаг)
    -Strength ээс хамаарч нэмэгдэх hitpoints (1 STR бүр 19 HP-г агуулна)
    -Hitpoints-ыг шууд нэмэгдүүлэх зарим нэг item-ууд (Soul Booster г.м)

Зөвхөн damage-лахаас гадна хэд хэдэн боломжит хувилбаруудаар hitpoints-ыг хорогдуулж болно:
  • ЗурагBurning Spear (Huskar-т өөрт нь нөлөөлх)
    ЗурагSunder
    ЗурагNightmare (fatal damage-аас бусад)
    ЗурагHeartstopper Aura (fatal damage-аас бусад)
    ЗурагFatal Bonds (fatal damage-аас бусад)
    ЗурагOvercharge
    ЗурагEMP (fatal damage-аас бусад)
    ЗурагWave of Terror (fatal damage-аас бусад)
    ЗурагSoul Ring
    ЗурагUrn of Shadows (fatal damage-аас бусад)

Regenerating Hitpoints

Хэрэв таны hitpoints алдагдсан бол түүнийг нөхөх боломж таньд бий. Үүний тулд та шид, item бүр эсвэл өөрийнх нь үндсэн нөхөлтийг ашиглаж болно.

Хором бүрт нөхөгдөх үндсэн нөхөлт:
  • Хором бүрт нөхөгдөх HP = Үндсэн HP нөхөлт + (Strength * .03) + (Item болон шиднээс авах нөхөлт)

Mana Points:

Mana гэдэг нь тухайн баатарт шид хэрэглэж боломжыг бүрдүүлж өгдөг оноо тоолол юм, манагүй шидний зориулалттай баатар бол ер нь цэргээс ялгаагүй үүрэг гүйцэтгэдэг билээ.

Mana-г бүрдүүлж байдаг 3-н хүчин зүйлс бий:
  • -Тухайн биетийн үндсэн мана (DotA-ын бүх баатруудынх 0 байдаг)
    -INT-ээс хамаарч нэмэгдэх мана (1 INT бүр 13 МP-г агуулна)
    -Мана-г шууд нэмэгдүүлэх зарим нэг item-ууд (Energy Booster г.м)

Зарим шидүүд эсрэг талын баатрын манаг устгах нөлөөтөй байдаг:
  • -Feedback: тухайн биетийг цохих бүртээ манаг нь хасна
    Mana Burn: хэрэглэгдэх үедээ манатай нь цуг HP-г нь давхар хасах шид
    Nether Ward: эргэн тойрон дахь манатай биетүүдийн манаг хором бүрт хасч байх аура
    Mana Leak: тухайн биетийн хөдлөснөөс хамаарч манаг нь хасч байх шид

Mana Regeneration:

Hitрoints-той нэгэн адилаар манагаа алдсан үед түүнийг нөхөх боломж таньд бий. Үүний тулд шид, item эсвэл тухайн баатрынхаа үндсэн мана нөхөлтийг ашиглаж болно.

Хором бүрт нөхөгдөх үндсэн нөхөлт:
  • Хором бүрт нөхөгдөх МP = Үндсэн МP нөхөлт + (Intelligence * .04)*[1 + (% Total Percentage Increase)] + (Item болон шиднээс авах нөхөлт)

Жишээ нь:
  • 30+15 INT-тэй Alchemist-ийн хувьд:
    ЗурагChemical Rage Lvl2
    Зураг2x Battlefuries
    Зураг1x Ring Of Basilius
    ЗурагCrystal Maiden's Aura Level 2
    • Total=[7.5+(45*0.04)]*[1+(1.5+1.5)]+0.65+1.0
      Total=9.3*4+1615
      Total=37.2+1.65
Сүүлийн удаа Tsenguun 11-р сар.07.10 12:05 am-д засварласан, нийт 1 удаа засварласан.
Шалтгаан: маш сайн ажиллаж байгаа шүү.. цол ахисанаа мэдсэн биздээ...
BBCode is OFF
Хэрэглэгчийн аватар
Кен.
• Moderator
<b><font color=#000099>• Moderator</font></b>
Бичлэгүүд: 1365
Нэгдсэн: 12-р сар.15.02 2:43 am
Байршил: Асуулт Самбарын 2488 дахь гишүүн!
Contact:

Re: [Guides & Bugs] Mechanics

Бичлэг Бичсэн Кен. »

Invisibility

Invisibility гэдэг нь тухайн биет эсрэг талынхны газрын зураг дээр үл үзэгддэг болох үйл явцыг хэлнэ. Үүнийг та хэд хэдэн шид болон item-ийг ашиглан үйлдэж болно.
  • Windwalk

    Энэ шид нь ер нь үл үзэгддэг болох шиднүүд дундаа хамгийн түгээмэл нь бөгөөд ашигтай нь юм. Үүний давуу тал нь гэвэл та ямар ч биетийг нэвтлэн гарах чадвартай болохын дээр алга болох үедээ ямар ч хугацаа алдахгүйд байгаа юм.

    Targeted Invisibility

    Энэ ангилалд багтах хоёрхон л шид байдаг. Эдгээр нь Sandstorm болон Nature's guise нар юм бөгөөд давуу талууд нь гаднаас ирэх шиднүүдийг блоклох чадвартайн дээр алга болохдоо хугацаа алддаггүй.

    Permanent Invisibility

    Энэ шидэнд өртсөн биетүүд эргэн тойрны эсрэг талын биетүүдрүү автоматаар довтолдоггүйн дээр байрлалаа өөрчлөх боломжгүй байдаг. Эдгээр шидүүдийг болиулахын тулд silence-ыг ашиглаж болно.

    Special

    Invisibility Rune: Энэ нь targetted invisibility-ийн хүрээнд багтахаар боловч түүнийг “Item Temporary Invisiblity” хэмээх ангилалд багтаадаг
    PhaseShift: Уг нь энэ шид нь зөвхөн алга болгох нөлөөтөй шид байсан болов DotA дээр үүнд нэмэгдэл болгож invulnerability-тэй болгосон.
Байдаа хүрэхдээ цаг зарцуулдаг зарим шидүүдийг Invisibility ашгилан блоклох боломжтой.


Revealing
  • -Truesight

    -Ensnare болон Entangle-д өртсөн үед алга болсон ч эсрэг талынханд харагддаг

    -Charge of Darkness, Strgywyr-ын Thirst болон Assasinate шидүүд танд эсрэг талын алга болсон баатруудыг minimap дээрээс харах боломжыг олгодог. Хэдий түүн дээр шууд аттак заагаад цохиж чадахгүй ч autoattacking эсвэл move-attack-ыг ашиглан цохих боломжтой.

    -Track, Amplify Damage зэрэг шидүүд алга болсныг харуулдаг
BBCode is OFF
Хэрэглэгчийн аватар
Кен.
• Moderator
<b><font color=#000099>• Moderator</font></b>
Бичлэгүүд: 1365
Нэгдсэн: 12-р сар.15.02 2:43 am
Байршил: Асуулт Самбарын 2488 дахь гишүүн!
Contact:

Re: [Guides & Bugs] Mechanics

Бичлэг Бичсэн Кен. »

Lifesteal

Lifesteal гэж юу вэ?

Lifesteal гэдэг нь та тухайн биетийг цохисноороо өөрийнхөө амийг давхар нөхөх нэгэн төрлийн үйл явцыг нэрлэсэн нэршил билээ. Энэ үйлийг хэрэгжүүлж болох олон төрлийн арга байдаг бөгөөд үндсэнд нь гурав ангилдаг.


Lifesteal (Orb Effect)

Энэ бол lifesteal-үүд дундаа хамгийн түгээмэл нь бөгөөд Orb Effect гэсэн утгаараа бусдаасаа ялгардаг. Дээр нь нэмээд энэ нь Orb Effect-үүд дундаа хамгийн өндөр зэрэглэлийнх нь билээ, өөр нэгэн Orb Effect-тэй давхцсан тохиолдолд энэ lifesteal л зөвхөн нөлөөлнө.


Items or Skills
  • Mask Of Death (10%)
    Helm of the Dominator (15%)
    Mask Of Madness (17%)
    Satanic (идэвхижүүлээгүй үед) (25%)
    Satanic (идэвхижүүлсэн үед) (175%)
Хэрэв дээрхи item-уудаас та 2 болон түүнээс дээшийг давхар нийлүүлсэн тохиолдолд хамгийн өндөр хувьтай нь л зөвхөн идэвхитэй байна.


Aura Based Lifesteal

Эдгээр ауранууд нь Vampiric Aura төрлийн шиднүүдээс цацардаг. Гэхдээ orb effect биш бөгөөд зөвхөн тулдаг баатруудад нөлөөлнө.


Items or Skills
  • Vampiric Aura (15%/20%/25%/30%, царах хүрээ 900 радиус, өөрт болон өөрийн талынханд)
    Vladmir's Offering (16%, цацрах хүрээ 1100 радиус, өөрт болон өөрийн талынханд)
    Insatiable Hunger (40%/60%/80%, зөвхөн өөрт)

Жишээлбэл та Level 4 хүрсэн Vampiric Aura-тай Leoric дээр Vladmir нийлүүллээ гэж бодъё. Тэгвэл таны нийт Lifesteal тань 46% болно.


Triggered Lifesteal


Эдгээрийг өөрөө “Pseudo-lifesteal” гэж ч нэрлэдэг. Үүнд багтах шидүүд нь зөвхөн Feast ба Open Wounds нар юм.
  • Feast: цохиж буй байныхаа нийт HP-ын 4%/5%/6%/7% хувийг өөрийн амь болгон нөхөж авна

    Open Wounds: цохиж буй байндаа учруулж буй хохирлынхоо 10%/15%/20%/25% хувийг үргэлжлэх хугацаанаас хамааран өөрийн амь болгон нөхөж авна.
BBCode is OFF
Хэрэглэгчийн аватар
Кен.
• Moderator
<b><font color=#000099>• Moderator</font></b>
Бичлэгүүд: 1365
Нэгдсэн: 12-р сар.15.02 2:43 am
Байршил: Асуулт Самбарын 2488 дахь гишүүн!
Contact:

Re: [Guides & Bugs] Mechanics

Бичлэг Бичсэн Кен. »

Neutral Creeps

Neutral creep-үүд гэдэг нь газрын зураг дээрхи ойн дунд гарч ирдэг компьютерт удирдагддаг нэгэн төрлийн биетүүд юм. Эдгээрийг дотор нь 4-н түвшинд хуваадаг: easy, moderate, hard, болон ancient. Ой бүрт 1 easy, 2 moderate, 2 hard, болон 1 ancient түвшний амьтад гарч ирдэг бөгөөд ойн цоорхой бүрт санаандгүй байдлаар сонгогдон үүсгэддэг байна.


Spawning

Neutral creep-үүд нь хамгийн анх тоглолтын 0:30 гэсэн хугацаанд гарч ирдэг бөгөөд түүнээс авхуулан минут эхлэх бүрт ахин төрдөг (1:00, 2:00, г.м).

Neutral creep-үүд гарч ирэх цэг бүрт түүнд хамаарсан хүрээлэл гэж бий. Хэрэв энэ хүрээлэлд ямар нэгэн гадны биет байх тохиолдолд Neutral creep-үүд гарч ирэхгүй.


Exception Units

Доор дурдсан шидүүд болон аргуудыг ашиглан Neutral creep-үүд ахин гаргуулахгүй байж болно:
  • Scarab
    Spin Web
    Remote Mine
    Ghosts (Exorcism)
    Psionic Trap
    Forest Sentinel
    Beetle (The Swarm)
    Dummy Units

Overview of Neutral Camps

Дор үзүүлсэн зургууд дээр Neutral creep-үүдийн байх цэгүүдийг үзүүлсэн болно.

Зураг


1) Scourge Hard Level Camp
Зураг
Гарч ирэх амьтад:
  • Centaur Outrunner
    Centaur Khan

    Dark Troll x2
    Dark Troll Warlord

    Polar Furbolg Champion
    Polar Furbolg Ursa Warrior

    Satyr Trickster
    Satyr Soulstealer
    Satyr Hellcaller

    Wildkin x2
    Enraged Wildkin

2) Scourge Moderate Level Camp
Зураг
Гарч ирэх амьтад:
  • Ogre Mauler x2
    Ogre Magi

    Giant Wolf x2
    Alpha Wolf

    Mud Golem x2

    Satyr Trickster x2
    Satyr Soulstealer x2

    Centaur Outrunner
    Centaur Khan

3) Scourge Easy Level Camp
Зураг
Гарч ирэх амьтад:
  • Kobold x3
    Kobold Tunneler
    Kobold Taskmaster

    Gnoll Assassin x3

    Forest Troll Berserker x2
    Forest Troll High Priest

    Forest Troll Berserker x2
    Kobold Taskmaster

    Fel Beast x2
    Ghost

    Harpy Scout x2
    Harpy Storm

4) Scourge Moderate Level Camp
Зураг
Гарч ирэх амьтад:
  • Ogre Mauler x2
    Ogre Magi

    Giant Wolf x2
    Alpha Wolf

    Mud Golem x2

    Satyr Trickster x2
    Satyr Soulstealer x2

    Centaur Outrunner
    Centaur Khan

5) Scourge Hard Level Camp
Зураг
Гарч ирэх амьтад:
  • Centaur Outrunner
    Centaur Khan

    Dark Troll x2
    Dark Troll Warlord

    Polar Furbolg Champion
    Polar Furbolg Ursa Warrior

    Satyr Trickster
    Satyr Soulstealer
    Satyr Hellcaller

    Wildkin x2
    Enraged Wildkin

6) Scourge Ancient Level Camp
Зураг
Гарч ирэх амьтад:
  • Black Drake x2
    Black Dragon

    Jungle Stalker x2
    Elder Jungle Stalker

    Blue Dragonspawn Sorcerer
    Blue Dragonspawn Overseer x2

    Rock Golem x2
    Granite Golem

    Thunder Lizard (big)
    Thunder Lizard (small) x2

7) Sentinel Moderate Level Camp
Зураг
Гарч ирэх амьтад:
  • Ogre Mauler x2
    Ogre Magi

    Giant Wolf x2
    Alpha Wolf

    Mud Golem x2

    Satyr Trickster x2
    Satyr Soulstealer x2

    Centaur Outrunner
    Centaur Khan

8) Sentinel Moderate Level Camp
Зураг
Гарч ирэх амьтад:
  • Ogre Mauler x2
    Ogre Magi

    Giant Wolf x2
    Alpha Wolf

    Mud Golem x2

    Satyr Trickster x2
    Satyr Soulstealer x2

    Centaur Outrunner
    Centaur Khan

9) Sentinel Hard Level Camp
Зураг
Гарч ирэх амьтад:
  • Centaur Outrunner
    Centaur Khan

    Dark Troll x2
    Dark Troll Warlord

    Polar Furbolg Champion
    Polar Furbolg Ursa Warrior

    Satyr Trickster
    Satyr Soulstealer
    Satyr Hellcaller

    Wildkin x2
    Enraged Wildkin

10) Sentinel Easy Level Camp
Зураг
Гарч ирэх амьтад:
  • Kobold x3
    Kobold Tunneler
    Kobold Taskmaster

    Gnoll Assassin x3

    Forest Troll Berserker x2
    Forest Troll High Priest

    Forest Troll Berserker x2
    Kobold Taskmaster

    Fel Beast x2
    Ghost

    Harpy Scout x2
    Harpy Storm

11) Sentinel Hard Level Camp
Зураг
Гарч ирэх амьтад:
  • Centaur Outrunner
    Centaur Khan

    Dark Troll x2
    Dark Troll Warlord

    Polar Furbolg Champion
    Polar Furbolg Ursa Warrior

    Satyr Trickster
    Satyr Soulstealer
    Satyr Hellcaller

    Wildkin x2
    Enraged Wildkin

12) Sentinel Ancient Level Camp
Зураг
Гарч ирэх амьтад:
  • Black Drake x2
    Black Dragon

    Jungle Stalker x2
    Elder Jungle Stalker

    Blue Dragonspawn Sorcerer
    Blue Dragonspawn Overseer x2

    Rock Golem x2
    Granite Golem

    Thunder Lizard (big)
    Thunder Lizard (small) x2
BBCode is OFF
Хэрэглэгчийн аватар
Кен.
• Moderator
<b><font color=#000099>• Moderator</font></b>
Бичлэгүүд: 1365
Нэгдсэн: 12-р сар.15.02 2:43 am
Байршил: Асуулт Самбарын 2488 дахь гишүүн!
Contact:

Re: [Guides & Bugs] Mechanics

Бичлэг Бичсэн Кен. »

[center]Targeting[/center]


Шид хэрэглэх явцыг хэрэглэгдэж буй нөхлцөөс нь хамааран дотор нь 4 ангилдаг бөлгөө.


Instant - Шууд

Энэ ангилалд товчлуур дарагдсан тэр үед л шууд хэрэглэгддэг шидүүд багтна. Ер нь ихэнхидээ энэ ангилалд хувилбар дуудах, хувирах зэрэг шидүүд багтдаг.

Үүнд:
  • -Шууд нөлөө үзүүлдэг: Windwalk, Frenzy г.м
    -Casting time [дарснаас хойш хүлээгддэг хэдий ч яг шид идэвхижих үед cooldown уншдаг]: Like Requiem Of Souls г.м
    -Channeling time [дарсан тохиолдолд хэрэглэгдсэн эсэхээс үл хамааран cooldonw уншдаг]: Epicenter, Town Portal г.м

Target Unit - Бай дээрхи

Энэ ангилалд заавал тухайн биет дээр дарж байж хэрэглэгддэг шидүүд багтна. Ер нь ихэнхидээ энэ ангилалд хохирол их учруулах хүчтэй шидүүд багтдаг.
Мөн шууд хэрэглэгддэг шидний адилаар эдгээрт Casting Time (like Sniper's Assassinate, 1.7 s) болон Channeling time (like Life Drain) байдаг.

Үүнд:
  • -Блоклох боломжтой: Blink (Hook, Swap, Blink Strike etc) болон Invisibility төрлийн шидүүдийг ашиглан бултах боломжтой. (Magic Missile, Shadow Strike г.м)
    -Бултах боломжгүй: Sleep, Decrepify г.м

Target Ground - Талбай дээрхи

Энэ ангилалд газрын зураг буюу талбай дээр дарж хэрэглэгддэг шидүүд багтна.

Үүнд:
  • -Цагирган: Том цагиргын тусламжтайгаар шид хаана хэрэглэгдэхийг таньд зааж өгдөг (Light Strike Array, Black Hole г.м)
    -Цагирган биш: Зөвхөн курсорын цэгийг ашиглан хэрэглэгдэх боломжтой шидүүд (March of The Machines, Teleport г.м)

Target Unit and Point

Энэ ангилалд ер нь ховор хэдхэн шидүүд багтдаг. Эдгээр нь бай болон газар дээр алин дээр нь ч даран хэрэглэгдэх боломжтой байдаг.

Үүнд:
  • -Meat Hook
    -Fissure
    -Timewalk
BBCode is OFF
Хэрэглэгчийн аватар
Кен.
• Moderator
<b><font color=#000099>• Moderator</font></b>
Бичлэгүүд: 1365
Нэгдсэн: 12-р сар.15.02 2:43 am
Байршил: Асуулт Самбарын 2488 дахь гишүүн!
Contact:

Re: [Guides & Bugs] Mechanics

Бичлэг Бичсэн Кен. »

Cooldown

Cooldown гэдэг нь тухайн шид ахин хэрэглэгдэж болохуй хэлбэрт очиход зарцуулагдах хугацааны нэр юм.

Та ямар нэгэн шид хэрэглэх үед тухайн шид Cooldown хэлбэрт шилждэг ба яг хэрэглэгдэж эхэлсэн үеээс л тухайн шидний ахин идэвхижих хугацаа эхэлнэ. Хэрэв та Channeling шид хэрэглэж байгаа бол Cooldown нь шид дуусах үеээс биш шид хэрэглэж эхэлсэн үеээс эхэлнэ. Хэрэв танд хэрэглэгддэг item шид байгаа бөгөөд тэдгээр нь олон тооных байвал мөн Cooldown хэлбэрт шилждэг. Аа мөн таны inventory дотор хоёр ижил шидний item байвал нэгийг нь л хэрэглэхэд нөгөөх нь мөн Cooldown хэлбэрт шилждэг. Жишээ нь: Dagon, Hex.

Тухайн шидний Cooldown хугацааг багасгах арга ер нь байдаггүй. Харин зарим зүйлс шиднүүдийн Cooldown-ыг арилгадаг:
  • Refresher Orb.

    Tinker-ын Refresh шид нь доорхи хэдээс бусад бүх шиднүүдийн Cooldown-ыг арилгадаг:
    • Helm of the Dominator
      Necronomicon 1/2/3
      Hands of Midas
      Refresher Orb
      Arcane Ring
      Black King Bar
    –wtf mode хийчихсэн тохиолдолд мөн бүх шиднүүдийн Cooldown арилдаг бөгөөд мана тань ч үргэлж дүүрсээр байдаг
BBCode is OFF
Хаагдсан

“Dota Genre” руу буцах