Deereesee 2 dahi n chinii benzin duustal yavah km miniih bas iim yumtai dood taliihiig n oilgodoggui yum ... yu yum boldoo... meduul heleerei hoorgil666 написал:ene ma mashinii motor d4 monv bishv manaihaan ene motor 2.5vvti engine deeree d4 gej bicheegui bolhoor bi bish yum bolwu l gej bodood bga gehdee bicheegui ch gsn d4 bdin bolwu?
bas ene zaaltnuud n yag yug zaagaad bgan bol? >>?
ENGINE
Зохицуулагч: AS Autoforum
Re: GDI, D4 engine
Dava²na² D™ ♠♥♣♦
Re: GDI, D4 engine
GDI чинь Бэнзинээ доошлуулж болдоггүй гэдэг бил үү? 95 хийж байсан бол 92 хийж болдоггүй гэсэн байхаа тэхээр л нөгөө GDI нь эвдэрдийн гэсэншт.....
Dava²na² D™ ♠♥♣♦
Re: GDI, D4 engine
neeree check engine ii gerel asj baival GDI chin asuudaltai bolson gsn ug shuu yagaad asuudaltai bolson be gehleer chi tulshniihee turliig solisnoos l bolson hereg....
Dava²na² D™ ♠♥♣♦
Re: GDI, D4 engine
Моторны чинь дугаар юу гэж байна? Хамраа сөхөөд харахаар 1JZ-GE эсвэл 1JZ-FSE ч юмуу иймэрхүү бичиг байгаа. Хэрвээ энэ дугаарны сүүлийн хэсэгт нь S гэсэн үсэг байвал чиний машин D4 өндөр даралтын насосоор тоноглогдсоон гэсэн үгorgil666 написал:ene ma mashinii motor d4 monv bishv manaihaan ene motor 2.5vvti engine deeree d4 gej bicheegui bolhoor bi bish yum bolwu l gej bodood bga gehdee bicheegui ch gsn d4 bdin bolwu?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Toyota_engines эндээс дэлгэрэнгүй тайлбарыг нь харчих
Re: GDI, D4 engine
yostoi tachignasan yum yavjiih bguidee ...waterboy написал:GDI мотортой машинуудын дизель хөдөлгүүтэйнүүд нь хэр байдаг юм?
Dava²na² D™ ♠♥♣♦
Re: GDI, D4 engine
D-4D eniig neg sain tailbarlaad ogooch
Re: GDI, D4 engine
d4 systemtei diesel hudulguur genee
ingedeg tegdeg shidtei iim tiim chadaltai bla bla genee
gehdee iim mashiniig unegui ugsun ued l unanaa, tanihgui burhanaas tanidag chutgur deer gej
ingedeg tegdeg shidtei iim tiim chadaltai bla bla genee
gehdee iim mashiniig unegui ugsun ued l unanaa, tanihgui burhanaas tanidag chutgur deer gej
Re: GDI, D4 engine
bas neeree manaid gadaa uvuljuulj uzvel yah bol
Re: GDI, D4 engine
za d4-iig bol unendee medeh yum alga harin GDI-g uvul asalt muutai geed bdag
2 jil gdi-tai mashin unahad asaltan deer l lav asuudal garch bgaagui tulhvuu gui yu parr geel asku ch gesen gants l tulhelteer asdag bsan
teheer ene d4 bol bas adil bh
harin diesel d4-d bas sain chanariin tulsh hiih yostoi yu manai dieseluud yamarhuu bdiin bol
2 jil gdi-tai mashin unahad asaltan deer l lav asuudal garch bgaagui tulhvuu gui yu parr geel asku ch gesen gants l tulhelteer asdag bsan
teheer ene d4 bol bas adil bh
harin diesel d4-d bas sain chanariin tulsh hiih yostoi yu manai dieseluud yamarhuu bdiin bol
Re: GDI, D4 engine
GDI sain bainoo .... dajgu saihan l baina sht uvul zgr l baidiisht ...
Dava²na² D™ ♠♥♣♦
-
gozet_liza
- Шинэков Гишvvн

- Бичлэгүүд: 1
- Нэгдсэн: 5-р сар.03.11 8:18 pm
Re: GDI, D4 engine
grand mark2 2.5vvti 2003 onii tereg avah geed mongoo toolohiin davaan deer d4 motor muu gedgiig sonsood googldej uztel hogiin ed gene shuu ya yaa.. benzin golood hereggui ed gene shu. japan shig 103RON octanetai benzin heregledeg gazar bol sanaa zovoltgu. zovhon mongolch bish asia newzealand -d 93-97RON octane benzin heregledeg n tolgoinii uvchin bolj bgam bn
Re: GDI, D4 engine
D4 bol fuel system
vvti ni havhlagiig neej haah hugatsaag uhaalgaar udirdsanaar (computer-r) baga shatahuunaar ih huch gargah technolgy
gehdee 2-uulaa l hamgiin baga zardlaar, baigali orchind horgui, hamgiin ih huchiig gargana gedgeeree ijil zorilgotoi technology gemeer ch yumuu
vvti ni havhlagiig neej haah hugatsaag uhaalgaar udirdsanaar (computer-r) baga shatahuunaar ih huch gargah technolgy
gehdee 2-uulaa l hamgiin baga zardlaar, baigali orchind horgui, hamgiin ih huchiig gargana gedgeeree ijil zorilgotoi technology gemeer ch yumuu
Re: GDI, D4 engine
D4-n bizin goloh ni octantai yamar ch haamaarlgui gedgiig humuus olon l yarisanda uug ni, binzinii bohirdol bolon har tugalagiin oroltsoonoos bolj D4 system ni muddag. har tugalaga ni elegduulhed gol nuluu uzuulj, bohirdol ni bugluh uurgee guitsetgeed ingesnii undsen deer D4 system maani muudaj uurgee guitsetgej chadku bolno.
...
Re: GDI, D4 engine
за Mitsubushi GDI, Toyota D4 чдээ монголын нөхцөлд хэцүүхэн л эддээ, хэхэ
GDI мотортой Pajero 2 жил унасаны хувьд хэлэхэд, эхэндээ гайгүй байснаа сүүлдээ бензин маш их иддэг болж ирэнэ, өвөл асахгүй, тоосгон гараажид хонуулаад байхад шүү дээ. арайхаж 2 жил унаж дуусгаад хөдөөний ах хүү-д зун панаалдаж байгаад зарж санаа амарсан.
Түүнээс хойш хэзээ ч GDI, D4 мотортой машин авахгүй гэж тангарагласан даа хөөрхий кк
GDI мотортой Pajero 2 жил унасаны хувьд хэлэхэд, эхэндээ гайгүй байснаа сүүлдээ бензин маш их иддэг болж ирэнэ, өвөл асахгүй, тоосгон гараажид хонуулаад байхад шүү дээ. арайхаж 2 жил унаж дуусгаад хөдөөний ах хүү-д зун панаалдаж байгаад зарж санаа амарсан.
Түүнээс хойш хэзээ ч GDI, D4 мотортой машин авахгүй гэж тангарагласан даа хөөрхий кк
- nisoon
- Дархан Гишvvн

- Бичлэгүүд: 204
- Нэгдсэн: 12-р сар.20.05 12:01 pm
- Байршил: "AmiDral-Itgel-Amjilt"
- Contact:
Re: GDI, D4 engine
GDI мотортой Chariot 3 жил унасан, түй ч эвдрэл бхгүй, өвөл тоосгон гараж д тавина, бензин тос ямар ч асуудал гаргаагүйдээ...Анхнаас нь 95 хийгээд, сайн гсн тос маслыг таслалгүй л хийсэн.
ChiiiiiiiilllOuttt...
- Lucky_chicken
- Asuult Precious Member
- Бичлэгүүд: 1540
- Нэгдсэн: 5-р сар.13.04 2:26 am
- Байршил: when nothing goes right then GO LEFT!!!
- Contact:
Re: GDI, D4 engine
odoo GDI turbo 1.8 tai io pajero unaj bna dajgui l bna itgel aldsangui
hotdoo 12 l ideed baigaam shig bna
huduu shuluund 10 idej bna le gehdee odoogiin baidlaar 1 dutagdal olj harlaa ter ni yu ve
geheer benzin bank ni arai l jijig yum 50L yum shig bgam shar gerel asav uu gui yu hiiheer
40L halit garaad orchood l duurchih yum bas neg zuil ni hurdtai yavahaar 120+ motoriin ergelt buuhgui 3 deeree l gusaad bhiin
ug ni tegej haaz aa barag tulgah shahsan zuil bhgui bhad
Ter uvul asdag uguig ni yostoi medehgui humuusees asuuhaar bugdeeree l uur yum helehiin
yadaj bhad GDI tai anhnii mashiniig ch heleh uu suuldee bur humuusees asuuhaa boliod net ees haidag bolloo sht
bas neg zuil ni :) eldev shaldav tonoglol ene ter avaad hiichey geed haisan tui bdagguim bna
hotdoo 12 l ideed baigaam shig bna
huduu shuluund 10 idej bna le gehdee odoogiin baidlaar 1 dutagdal olj harlaa ter ni yu ve
geheer benzin bank ni arai l jijig yum 50L yum shig bgam shar gerel asav uu gui yu hiiheer
40L halit garaad orchood l duurchih yum bas neg zuil ni hurdtai yavahaar 120+ motoriin ergelt buuhgui 3 deeree l gusaad bhiin
ug ni tegej haaz aa barag tulgah shahsan zuil bhgui bhad
Ter uvul asdag uguig ni yostoi medehgui humuusees asuuhaar bugdeeree l uur yum helehiin
yadaj bhad GDI tai anhnii mashiniig ch heleh uu suuldee bur humuusees asuuhaa boliod net ees haidag bolloo sht
bas neg zuil ni :) eldev shaldav tonoglol ene ter avaad hiichey geed haisan tui bdagguim bna
2+2=5
I don't care
I don't care
Re: GDI, D4 engine
Хэрэв та GDI буюу D4 хөдөлгүүртэй машин эзэмшдэг бол өндөр даралтын насосныхаа эдэлгээг уртасгахийн тулд дараах зүйлийг анхаарна уу:
1. Сайн чанарын буюу октан өндөртэй бензин хэрэглэх
2. Түлшний саваа хэт бохирдуулахгүйгээр жилдээ 1 удаа цэвэрлэж байх.
3. Бензин дуусч байгааг анхааруулсан гэрэл ассан үед удаан хугацаагаар бензинээ дуустал явахгүй байх.
4. Октан дээшлүүлэгч мэтийн автохимийн бүтээгдхүүн болж өгвөл хэрэглэхгүй байх
5. Бензин болон тос агаарын шүүрээ солих тохиолдолд заавал оргиналийг сонгох хэрэгтэй.
Түүнчлэн, GDI-н свеча нь өөрийн хөдөлгүүрийн онцлогт тохирсон буюу гадагшаа бөмбөлгөн хэлбэрээр оч хаядаг зарчимтай байдаг. Үүнийг оч хаялтын үндсэн зарчмыг бүрэн ойлгохгүй зарим нэг засварчид гадагшаа оч хаяж байгаа болохоор ажиллагаагүй болсон гэж буруу ойлгон ажиллагаатай свечаг зориулалтын бус эсвэл буруу, хуурамч свечагаар солих тохиолдол байдаг.
1. Сайн чанарын буюу октан өндөртэй бензин хэрэглэх
2. Түлшний саваа хэт бохирдуулахгүйгээр жилдээ 1 удаа цэвэрлэж байх.
3. Бензин дуусч байгааг анхааруулсан гэрэл ассан үед удаан хугацаагаар бензинээ дуустал явахгүй байх.
4. Октан дээшлүүлэгч мэтийн автохимийн бүтээгдхүүн болж өгвөл хэрэглэхгүй байх
5. Бензин болон тос агаарын шүүрээ солих тохиолдолд заавал оргиналийг сонгох хэрэгтэй.
Түүнчлэн, GDI-н свеча нь өөрийн хөдөлгүүрийн онцлогт тохирсон буюу гадагшаа бөмбөлгөн хэлбэрээр оч хаядаг зарчимтай байдаг. Үүнийг оч хаялтын үндсэн зарчмыг бүрэн ойлгохгүй зарим нэг засварчид гадагшаа оч хаяж байгаа болохоор ажиллагаагүй болсон гэж буруу ойлгон ажиллагаатай свечаг зориулалтын бус эсвэл буруу, хуурамч свечагаар солих тохиолдол байдаг.
Re: GDI, D4 engine
Ийм нэг сонин нэртэй хөдөлгүүртэй машинууд монголд сүүлийн үед ихээр орж ирж хүмүүсийн толгойны өвчин болж эхлэж байна. Ажиллах зарчим, онцлогийнх нь талаар бичихээр шийдэв гэж...
Түлшний шууд цацалтын систем гээд нэрлээд байгаа, ерөнхийдөө common rail system гэж нэрлэж болох юм. Зарим хүмүүс бензин дизелийн бүтэцийн холимог систем гээд ч яриад байна лээ.
Common rail системийн хамгийн гол зорилго бол түлшний өндөр даралтыг хөдөлгүүрийн ямарч эргэлтэнд бэлэн байлгах. Common – байнгын гэж орчуулав. Rail –рейл , хөндий лимбэ шиг турбаг тэгэж нэрлэсэн байна. Яагаад гэвэл ийм хөдөлгүүртэй машины шатах камерын эзлэхүүн адилхан моторынхоос бага бөгөөд compression ratio (шахалтын зэрэг) өндөр гэсэн үг. Тэгэхээр өндөр даралтаар шахсан агаарлуу(high compression) түлшийг сайн тоосруулж шүршиж өгөх хэрэгтэй байдаг болохоор өндөр даралтын системийг бий болгосон байна. Дизель хөдөлгүүрийнх бол тахир голоос эргэлт авдаг олон плунжертэй өндөр даралтын насос, бензинд ихэнхдээ ганц плунжертэй нударган голоор удирдагддаг насос гэж байдаг.
Өндөр даралтын насос нь маш өндөр даралтыг байнга бий болгож байх үүрэгтэй. (1000кПа дээш) Хуучны хийцийн дизелийн аппаратурууд нь түлшийг өндөр болон нам эргэлтээс хамааруулан үүсгэдэг байсан, мөн түлш шахахдаа хуваарилах үүргийг давхар гүйцэтгэдэг болохоор дунд нь манайханы хэлдэг түлшний цохио гэх дуу ч гаргадаг. Манайд бензин GDI, D4-н гэх зэрэг хөдөлгүүрийн өндөр даралтын насос их гэмтдэг. 1-рт хуурай буюу түлшгүй явуулах нь насжилтийг эрс богиносгоно. Яг плунжерийн (өндөр даралт үүсгэх) хэсэг нь түлшээрээ тослогддог учраас. 2-рт бохир түлш. Түлшний 1-р болон 2-р шүүрийг тогтсон хугацаанд шинээр сольж байх хэрэгтэй. Шүүр нь бөглөрөхөөр аваад цэвэрлэж байна гээд даралттай хийгээр үлээлгэчихдэг, эсвэл солихгүй явсаар шүүрний шүүх чадварыг алдагдуулж механик хольц оруулаад л плунжер болон хонгионд нь хортон гаргачихдаг. (пар плунжерыг хонгио болон плунжер гээд салгаад нэрлэчихэв) 3-рт. Янз бүрийн химийн нэмэлт бүтээгдэхүүн (injector cleaner, octane boost) түлшинд хийснээс мөн плунжерт хортон гаргачихдаг. 4-рт. Манай түлшний чанарын асуудал. Үүнийг бид яахч аргагүй тул хөдөлгүүрийн тосыг зөв сонгож хийх нь энэ эрсдэлийг бууруулдаг. Манай түлшин дэх хүхэр(sulfur)-н хэмжээ харьцангуй өндөр бөгөөд хар тугалганы хэмжээ бас маш өндөр байдаг. Хүхэр бол зэврэлт үүсгэдэг, наалдамхай учраас хөдөлгүүрийн нэг дайсан, хар тугалга бол октаны тоог өсгөж өгдөг боловч зөөлөн эд ангиудад наалдамхай буюу хэрэггүй газраа бүрхүүл үүсгэчихдэг. Ялангуяа катализаторт!
маш нягт гадаргуугаар хоорондоо харьцдаг хос эд анги болохоор амархан гэмтдэг.
хялгас шиг зураас гарчихад л даралт нь унаад ирдэг юм. Уг нь бол пара плунжер гэсэн орос үг л дээ.
за за нөгөө жидиай майгаа үргэлжлүүлий.
Ойлгомжтой байдлаар схемчлэхийг оролдовоо гэж...
түлшний банк - түлшний шүүр - нам даралтын насос - түлшний нарийн шүүр - өндөр даралтын насос - даралтын рейл ба илүүдэлийн шугам(илүүдэл нь банкруу) - инжекторууд
Илүүдэл даралтын хоолой нь өндөр даралтын насос болон даралтын рейлээс гарсан хэлбэрээр хийсэн бас байдаг.
За тэгээд хамгийн сонирхолтой нь инжектор. Хоромхон хугацаанд маш өндөр даралтаар түлшийг шатах камерт шүршдэг. Цахилгаанаар онгойдог. Энгийн дизелийнх бол даралтаар онгойдог. Энгийн бензин хөдөлгүүрийнх бол ердөө 12вольтоор л инжектороо онгойлгодог. Харин шууд цацалтын системийн инжектор бол өөр дээрээ хүчдэл өсгөгчтэй бөгөөд 160вольтоос дээш өндөр хүчдэлээр хоромхон зуур онгойгоод хаачихдаг инжектортой. Урьдчилсан цацалт гэх мэт нарийн цацалт хийж шатах процессыг илүү оновчтой болгодог. Өөрөөр хэлбэл нэг ээлжинд 2 удаа цацалт хийж чаддаг учраас үнэхээр сайн шийдэл гэж үздэг. Гэтэл энгийн инжектор бол ганц цацалтыг оновчтой цацахад хүндрэлтэй энэ нь сайн шаталтыг бий болгож чаддаггүй ялангуяа энгийн дизель хөдөлгүүр бол бөөн юм болж байж арай гэж нэг шатах камерт түлш цацдаг тэр нь төгс байж чаддаггүйгээс дандаа наг наг хийсэн дизелийн тэр хатуу дуу гараад байдаг. Шууд цацалтын системийн инжектор бол зорилгын гол цөм бөгөөд агаар түлшний зохистой харьцааг бий болгох (15/1). Тэхдээ ядуу холимог бүрдэлтийн системийг ч онилдог гэх үү дээ. 1 литр түлш бүрэн шатаахад 15 литр агаар зарцуулагдана гээд байгаа. Түлш нь ихэдвэл баян холимог, агаар ихэдвэл ядуу холимог бүрдэлт гээд байгаам.
Nemj helhed GDI,D4 engine hodolguurtei mashintai humuust zovlohod benzin AI95,AI98 hij baigaarai ,AI92 oosoo har tuglagnii hemjee arai bagatai bdag bolhoor ondor daraltiin benzin nasosnii chine edelgeeg urtasgana.
Түлшний шууд цацалтын систем гээд нэрлээд байгаа, ерөнхийдөө common rail system гэж нэрлэж болох юм. Зарим хүмүүс бензин дизелийн бүтэцийн холимог систем гээд ч яриад байна лээ.
Common rail системийн хамгийн гол зорилго бол түлшний өндөр даралтыг хөдөлгүүрийн ямарч эргэлтэнд бэлэн байлгах. Common – байнгын гэж орчуулав. Rail –рейл , хөндий лимбэ шиг турбаг тэгэж нэрлэсэн байна. Яагаад гэвэл ийм хөдөлгүүртэй машины шатах камерын эзлэхүүн адилхан моторынхоос бага бөгөөд compression ratio (шахалтын зэрэг) өндөр гэсэн үг. Тэгэхээр өндөр даралтаар шахсан агаарлуу(high compression) түлшийг сайн тоосруулж шүршиж өгөх хэрэгтэй байдаг болохоор өндөр даралтын системийг бий болгосон байна. Дизель хөдөлгүүрийнх бол тахир голоос эргэлт авдаг олон плунжертэй өндөр даралтын насос, бензинд ихэнхдээ ганц плунжертэй нударган голоор удирдагддаг насос гэж байдаг.
Өндөр даралтын насос нь маш өндөр даралтыг байнга бий болгож байх үүрэгтэй. (1000кПа дээш) Хуучны хийцийн дизелийн аппаратурууд нь түлшийг өндөр болон нам эргэлтээс хамааруулан үүсгэдэг байсан, мөн түлш шахахдаа хуваарилах үүргийг давхар гүйцэтгэдэг болохоор дунд нь манайханы хэлдэг түлшний цохио гэх дуу ч гаргадаг. Манайд бензин GDI, D4-н гэх зэрэг хөдөлгүүрийн өндөр даралтын насос их гэмтдэг. 1-рт хуурай буюу түлшгүй явуулах нь насжилтийг эрс богиносгоно. Яг плунжерийн (өндөр даралт үүсгэх) хэсэг нь түлшээрээ тослогддог учраас. 2-рт бохир түлш. Түлшний 1-р болон 2-р шүүрийг тогтсон хугацаанд шинээр сольж байх хэрэгтэй. Шүүр нь бөглөрөхөөр аваад цэвэрлэж байна гээд даралттай хийгээр үлээлгэчихдэг, эсвэл солихгүй явсаар шүүрний шүүх чадварыг алдагдуулж механик хольц оруулаад л плунжер болон хонгионд нь хортон гаргачихдаг. (пар плунжерыг хонгио болон плунжер гээд салгаад нэрлэчихэв) 3-рт. Янз бүрийн химийн нэмэлт бүтээгдэхүүн (injector cleaner, octane boost) түлшинд хийснээс мөн плунжерт хортон гаргачихдаг. 4-рт. Манай түлшний чанарын асуудал. Үүнийг бид яахч аргагүй тул хөдөлгүүрийн тосыг зөв сонгож хийх нь энэ эрсдэлийг бууруулдаг. Манай түлшин дэх хүхэр(sulfur)-н хэмжээ харьцангуй өндөр бөгөөд хар тугалганы хэмжээ бас маш өндөр байдаг. Хүхэр бол зэврэлт үүсгэдэг, наалдамхай учраас хөдөлгүүрийн нэг дайсан, хар тугалга бол октаны тоог өсгөж өгдөг боловч зөөлөн эд ангиудад наалдамхай буюу хэрэггүй газраа бүрхүүл үүсгэчихдэг. Ялангуяа катализаторт!
маш нягт гадаргуугаар хоорондоо харьцдаг хос эд анги болохоор амархан гэмтдэг.
хялгас шиг зураас гарчихад л даралт нь унаад ирдэг юм. Уг нь бол пара плунжер гэсэн орос үг л дээ.
за за нөгөө жидиай майгаа үргэлжлүүлий.
Ойлгомжтой байдлаар схемчлэхийг оролдовоо гэж...
түлшний банк - түлшний шүүр - нам даралтын насос - түлшний нарийн шүүр - өндөр даралтын насос - даралтын рейл ба илүүдэлийн шугам(илүүдэл нь банкруу) - инжекторууд
Илүүдэл даралтын хоолой нь өндөр даралтын насос болон даралтын рейлээс гарсан хэлбэрээр хийсэн бас байдаг.
За тэгээд хамгийн сонирхолтой нь инжектор. Хоромхон хугацаанд маш өндөр даралтаар түлшийг шатах камерт шүршдэг. Цахилгаанаар онгойдог. Энгийн дизелийнх бол даралтаар онгойдог. Энгийн бензин хөдөлгүүрийнх бол ердөө 12вольтоор л инжектороо онгойлгодог. Харин шууд цацалтын системийн инжектор бол өөр дээрээ хүчдэл өсгөгчтэй бөгөөд 160вольтоос дээш өндөр хүчдэлээр хоромхон зуур онгойгоод хаачихдаг инжектортой. Урьдчилсан цацалт гэх мэт нарийн цацалт хийж шатах процессыг илүү оновчтой болгодог. Өөрөөр хэлбэл нэг ээлжинд 2 удаа цацалт хийж чаддаг учраас үнэхээр сайн шийдэл гэж үздэг. Гэтэл энгийн инжектор бол ганц цацалтыг оновчтой цацахад хүндрэлтэй энэ нь сайн шаталтыг бий болгож чаддаггүй ялангуяа энгийн дизель хөдөлгүүр бол бөөн юм болж байж арай гэж нэг шатах камерт түлш цацдаг тэр нь төгс байж чаддаггүйгээс дандаа наг наг хийсэн дизелийн тэр хатуу дуу гараад байдаг. Шууд цацалтын системийн инжектор бол зорилгын гол цөм бөгөөд агаар түлшний зохистой харьцааг бий болгох (15/1). Тэхдээ ядуу холимог бүрдэлтийн системийг ч онилдог гэх үү дээ. 1 литр түлш бүрэн шатаахад 15 литр агаар зарцуулагдана гээд байгаа. Түлш нь ихэдвэл баян холимог, агаар ихэдвэл ядуу холимог бүрдэлт гээд байгаам.
Nemj helhed GDI,D4 engine hodolguurtei mashintai humuust zovlohod benzin AI95,AI98 hij baigaarai ,AI92 oosoo har tuglagnii hemjee arai bagatai bdag bolhoor ondor daraltiin benzin nasosnii chine edelgeeg urtasgana.
-
poi_gt
- Жирийн Нэгэн Гишvvн

- Бичлэгүүд: 18
- Нэгдсэн: 9-р сар.27.10 11:34 am
- Байршил: earth-asia-mongolia-in UB
- Contact:
Re: GDI, D4 engine
хар тугалга бол октаны тоог өсгөж өгдөг ....... geheer chine ai95 chine har tugalga ihtei gesen ug ym bishuuu
my baby
Re: GDI, D4 engine
95,98 d har tuglagnii aguulamjiign bagasgah zorilgoor margants hiidgiin gesn.poi_gt написал:хар тугалга бол октаны тоог өсгөж өгдөг ....... geheer chine ai95 chine har tugalga ihtei gesen ug ym bishuuu
Re: ENGINE
sain bnuu? rotary(rotor) motornii talaar zuvulguu uguuch zaluusaa...yag yamar uchirtai motor yum bol busad motornoosoo yugaraa yalgaatai baidag yum be? bi MAZDA-RX8 sonirhood bga yum l daa tegsen chin harin rotor motortoi geed bhar ni oilgodoggui?
Re: ENGINE
sain bnuu? rotary(rotor) motornii talaar zuvulguu uguuch zaluusaa...yag yamar uchirtai motor yum bol busad motornoosoo yugaraa yalgaatai baidag yum be? bi MAZDA-RX8 sonirhood bga yum l daa tegsen chin harin rotor motortoi geed bhar ni oilgodoggu
Re: ENGINE
sain bnuu? rotary(rotor) motornii talaar zuvulguu uguuch zaluusaa...yag yamar uchirtai motor yum bol busad motornoosoo yugaraa yalgaatai baidag yum be? bi MAZDA-RX8 sonirhood bga yum l daa tegsen chin harin rotor motortoi geed bhar ni oilgodoggu






