Mercedes BENZ
Зохицуулагч: AS Autoforum
- ganzaak
- ¤ Photographer
- Бичлэгүүд: 177
- Нэгдсэн: 7-р сар.27.02 10:19 pm
- Байршил: Inside Nikon ...
- Contact:
Mercedes BENZ
vneheer urlagiin bvteel
BENZ BENZ BENZ Odoo jurmiin hashaand baich baigaa
Bidnii Bidnii Bidnii BENZ BENZ BENZ goyhon goyhon BENZ BENZ BENZ
ha ha ha haaa ha BENZ
BENZ BENZ BENZ Odoo jurmiin hashaand baich baigaa
Bidnii Bidnii Bidnii BENZ BENZ BENZ goyhon goyhon BENZ BENZ BENZ
ha ha ha haaa ha BENZ
Фото Блог http://www.zurag.mn
Yaag zov, Benz bol Benz sh dee.
Sayhan Parisiin avtosalon deer shinechlegdsen Mersedes S Classiig taniltsuulsan baina lee. Gadaad uzemj ni yag deerhi zurag shig heveeree, gehdee urd bamper, faruud ni l joohon oor bolson baina lee. Harin morgoldoh ayuliig uridchilj medegdeheer barahgui bas hamgaalah ajillagaand shiljdeg sistemtei bolson yum baina. Yostoi goyo baigaa biz!!!
Tegeed 5600 gehed l 367 morinii bish, 500 morinii huchtei bolson, Shine hodolguur ni 12 tsilindrtei, 5.5 l bagtaamjtai, 100 hurgehiin tuld erdoo 4.8 sekund l zartsuulana geel estoi cool yumnuud ih baina lee. :sup: :sup: :sup:
Sayhan Parisiin avtosalon deer shinechlegdsen Mersedes S Classiig taniltsuulsan baina lee. Gadaad uzemj ni yag deerhi zurag shig heveeree, gehdee urd bamper, faruud ni l joohon oor bolson baina lee. Harin morgoldoh ayuliig uridchilj medegdeheer barahgui bas hamgaalah ajillagaand shiljdeg sistemtei bolson yum baina. Yostoi goyo baigaa biz!!!
Yu saihan, dur saihan
-
orgil_nike
- Өсөх Ирээдvйтэй Гишvvн

- Бичлэгүүд: 3
- Нэгдсэн: 9-р сар.27.02 7:19 pm
- Байршил: germany
- Contact:
-
orgil_nike
- Өсөх Ирээдvйтэй Гишvvн

- Бичлэгүүд: 3
- Нэгдсэн: 9-р сар.27.02 7:19 pm
- Байршил: germany
- Contact:
Harin ta nart neg shine maishiinii tuhai bichii ta nar Bugatti medne biz dee ternii shine zagvar Edonis gej garaad bgaa sh dee Edonis 3,4 sek-d 100km/h hurd avch chadna bas hamgiin deed hurd n 365 km/h hureh chadaltai argagui l dee 12 zylindertei yum chin, lag mashin bgaa biz dee gehdee unetei l dee 750,000- euro
Bas Audi A8-n 4,2 quattro n dajigui l yum bn l ee gehdee 7,5 sek-d 100km/h hurne l dee udaan bgaa biz dee gehdee BMW-n shine 740d zagvar ch gesen 7,4 sek-d 100km/h avdag l daa
Bas Audi A8-n 4,2 quattro n dajigui l yum bn l ee gehdee 7,5 sek-d 100km/h hurne l dee udaan bgaa biz dee gehdee BMW-n shine 740d zagvar ch gesen 7,4 sek-d 100km/h avdag l daa
nokia
-
Snoopy
- ganzaak
- ¤ Photographer
- Бичлэгүүд: 177
- Нэгдсэн: 7-р сар.27.02 10:19 pm
- Байршил: Inside Nikon ...
- Contact:
tiimshvv snoopy tei sanal neg baina
uursduu sain hudulmurluud suraad baibal BENZ uuruul geriin gadaa hvreed irne
ter tsagt setgel hangaluun BENZ iig edleh zag irnedee aay yaya
sur sur bas dahin sur aa gej
estoi l tom abdag baisht :P
ter tsagt setgel hangaluun BENZ iig edleh zag irnedee aay yaya
sur sur bas dahin sur aa gej
estoi l tom abdag baisht :P
Фото Блог http://www.zurag.mn
MERCEDES CL єєрчлєгдлєє
Мерседес загварын хамгийн том купе болох CL индекс бїхий автомашин S ангиллын седаны араас шинэчлэгдлээ. Германы мэргэжилтнїїд шинэ загварынхаа капот дор тансаг хийцийн Maybach-ын хєдєлгїїрийг суурилуулсан байна. Харин АМG фирмийнхэн С55 АМG моторыг санал болгосон аж. Дээд зиндааны S ангиллын том седаны араас Mersedes CL ангиллын купе зарим нэг єєрчлєлтїїдийг амссан нь энэ. Гадна талаас нь харвал урд, хойд гэрлїїд нь хэлбэр дїрсээ єєрчилсєн аж. Мєн Mersedes S ангиллын адилаар шинэчлэгдсэн машин салоны яльгїй єєрчлєлтїїдийг амсана. Салоныг арай чанартай, їнэ єндєртэй материалаар бїрэх аж. Тїїнчлэн суурь болон нэмэлт тєхєєрємжїїдийг шинээр байрлуулна. Моторын хувьд Maybach-ын 5,5 литрийн багтаамжтай 12 битурбин хєдєлгїїрээр тоноглох агаад энэ нь 500 морины хїчтэй юм. Їїний ачаар хїндхэн тэргийг 100 км цагт хурдлуулахад 4,8 секунд зарцуулна. Харин АМG пїїсийнхэн энэ хєдєлгїїртэй єрсєлдєхїйц моторыг санал болгожээ. Тэд уг моторын їндэс болгож 5,5 литрийн багтаамжтай найман цилиндрийн агрегатыг компрессороор баяжуулжээ. Уг хєдєлгїїр мєн 500 морины хїчтэй агаад С 55 АМG индекс нэртэй аж. Техникийн бараг ижил їзїїлэлттэй уг машинууд єрсєлдєхгїй юм. Германы компанийн тєлєєлєгчдийн єгїїлснээр бол энэ машинууд хоёр єєр тэрэг гэнэ. АМG -ийн купе нь спорт загварт дуртай жолооч нарт зориулагдсан, эргэлтийг хурдан гїйцэтгэдэг унаа аж.
Мерседес загварын хамгийн том купе болох CL индекс бїхий автомашин S ангиллын седаны араас шинэчлэгдлээ. Германы мэргэжилтнїїд шинэ загварынхаа капот дор тансаг хийцийн Maybach-ын хєдєлгїїрийг суурилуулсан байна. Харин АМG фирмийнхэн С55 АМG моторыг санал болгосон аж. Дээд зиндааны S ангиллын том седаны араас Mersedes CL ангиллын купе зарим нэг єєрчлєлтїїдийг амссан нь энэ. Гадна талаас нь харвал урд, хойд гэрлїїд нь хэлбэр дїрсээ єєрчилсєн аж. Мєн Mersedes S ангиллын адилаар шинэчлэгдсэн машин салоны яльгїй єєрчлєлтїїдийг амсана. Салоныг арай чанартай, їнэ єндєртэй материалаар бїрэх аж. Тїїнчлэн суурь болон нэмэлт тєхєєрємжїїдийг шинээр байрлуулна. Моторын хувьд Maybach-ын 5,5 литрийн багтаамжтай 12 битурбин хєдєлгїїрээр тоноглох агаад энэ нь 500 морины хїчтэй юм. Їїний ачаар хїндхэн тэргийг 100 км цагт хурдлуулахад 4,8 секунд зарцуулна. Харин АМG пїїсийнхэн энэ хєдєлгїїртэй єрсєлдєхїйц моторыг санал болгожээ. Тэд уг моторын їндэс болгож 5,5 литрийн багтаамжтай найман цилиндрийн агрегатыг компрессороор баяжуулжээ. Уг хєдєлгїїр мєн 500 морины хїчтэй агаад С 55 АМG индекс нэртэй аж. Техникийн бараг ижил їзїїлэлттэй уг машинууд єрсєлдєхгїй юм. Германы компанийн тєлєєлєгчдийн єгїїлснээр бол энэ машинууд хоёр єєр тэрэг гэнэ. АМG -ийн купе нь спорт загварт дуртай жолооч нарт зориулагдсан, эргэлтийг хурдан гїйцэтгэдэг унаа аж.
Монголын программистууд маш олон болох болтугай!!!
- charalba
- Өсөх Ирээдvйтэй Гишvvн

- Бичлэгүүд: 7
- Нэгдсэн: 3-р сар.07.03 4:37 am
- Байршил: planet Earth
- Contact:
hi all manai end Chicago AUto show bolood unguruv 14 day bolj ungurluu MCmormic palace d goe bolov
benz Machbayer magadgui buruu bichiv unexeer mash unetei buguud uneer goe mashin baiv tansag gej uunug l xelex baix
gexdee xer bargiin USa xun unaj chadaxgui gesen shde
gexdee MGL xumuus bayan yum chin udaxgui Ulaanbaatar xotnoo yavj baixig xarax bailguide
:monalisa:
benz Machbayer magadgui buruu bichiv unexeer mash unetei buguud uneer goe mashin baiv tansag gej uunug l xelex baix
gexdee xer bargiin USa xun unaj chadaxgui gesen shde
gexdee MGL xumuus bayan yum chin udaxgui Ulaanbaatar xotnoo yavj baixig xarax bailguide
:monalisa:
bart написал:he he nadaa lav benz taalagdaggui. Hogshin humuus unaj bval taarsan dizaintai. A klasse ni arai gaigui. Gehdee A-ni denduu zai bagatai. A-iin urt ni bolohoor shal m*ng*r haragddag. Za busad klasse-iin kuzovuud ni ch gesen er ni denduu hund taldaa. Mini bodol shuu
Bart chi ene deer baigaa Benz-Cabrio-g haraach........ . Zaluu humuust gangan tansag haragdaj baigaa biz dee..? Yagaad Benz-ig hogschin humuus unah estoi gej................
A-Klasse urt ni gej hezee garch irsiin? Hed ni uym ve? Minii medheer A-Klasse chini 140-190 baigaa baih. Hamgiin suuliinh ni 210 gesen. Hemjeegeer bugd adilhan zovhon dotroh tohijuulalt ni oor oor. 190, 210 geheeree suudal ni savhi en ter bolood lag yum baina leee..........
Benz jeep
Hi all,
ingehed benz jeep her we? neeh olon turul ch baihgui baih...
Bundeswehrt yavdag ni ( G gedeg baiha, durvuljin) lav MGL-d baidag, tegeed ch manai zamd ilvv tohirdog bololtoi...uur LG gej baidag, hotiin zamd l tohiroh ed.
Uur er ni yamar yamar Benz jeepnuud baidag we?
ingehed benz jeep her we? neeh olon turul ch baihgui baih...
Bundeswehrt yavdag ni ( G gedeg baiha, durvuljin) lav MGL-d baidag, tegeed ch manai zamd ilvv tohirdog bololtoi...uur LG gej baidag, hotiin zamd l tohiroh ed.
Uur er ni yamar yamar Benz jeepnuud baidag we?
terbish
www.monmedline.com
www.monmedline.com
ML 430 ML270 jeep-uud ch bas mongold baidag shdee. Minii neg tanidag ah (4 zamiin Solongo line-d) G jeep tei. ter ni ch tasarhai l yum bna lee. Gehdee bas neg ahiin Range Rover-g guitseh jeep bi l lav olj haraagui yum bna. Electron hiin numtai, avtomataar orgogdoj buugddag,... za za end land roveriig magtaad ch yahav dee
Zia ingeed hed honog humuusiin nudiig bultiilgej,chihiig deldiilgeh mashinuud harj setgelee bayasgaarai.hehe.Zurag tavih gesen chine norm formondoo orchihloo.Hed honogoos ustgaj b.gaad unen saak mashinuudiin zurgiig tavinaa.
ajillaj amidar, surch med, busdiig ugiig sons, biyee buu too, ongiroo zan hend ch hereggui...
Bi ooriihoo bodliig l bichsen jum. Unendee benznii zagvaruud denduu hund. Zaluu hun 60 onii goe duu sonsood l javch bgaatai adil. Tuunees mashinii huvd bi muulaagui.Ariungoo написал:bart написал:he he nadaa lav benz taalagdaggui. Hogshin humuus unaj bval taarsan dizaintai. A klasse ni arai gaigui. Gehdee A-ni denduu zai bagatai. A-iin urt ni bolohoor shal m*ng*r haragddag. Za busad klasse-iin kuzovuud ni ch gesen er ni denduu hund taldaa. Mini bodol shuu
Bart chi ene deer baigaa Benz-Cabrio-g haraach........ . Zaluu humuust gangan tansag haragdaj baigaa biz dee..? Yagaad Benz-ig hogschin humuus unah estoi gej................
A-Klasse urt ni gej hezee garch irsiin? Hed ni uym ve? Minii medheer A-Klasse chini 140-190 baigaa baih. Hamgiin suuliinh ni 210 gesen. Hemjeegeer bugd adilhan zovhon dotroh tohijuulalt ni oor oor. 190, 210 geheeree suudal ni savhi en ter bolood lag yum baina leee..........
A -iin urt zagvar gej ali A garahad l 2 janzaar garsan shuu dee. Urt ni nogoohoo 30 cm orchim urt bh. Hoid haalgiig ni harval tanigdana. Hoid haalga ni arai urt haragdaad uzemjiig ni muutgaad bdag jum. Chi ch gesen haa neg ter 2 iin ood oodoosoo harzan zurgiig tavizan l bsan shuu dee
2003 ond shineer yildverlegdsen.
lexus , mersedes S klass , audi a6 mashind mergejiltnyyd haritsuulalt hiijee. neg haritsuulalt ni ih sonirholtoi.
lexus ni tsardmal zamd hurdlahdaa gulgah met , yavj baigaa ygyi ni yl medegdene , harin tegsh bus gadarguutai derjignyyrtei zamd bol esregeeree donsolgoo ni joloodlogod medregdene , chichergee ni byr ariin suudald hyrne
mersedes ni tsardmal zamd lexus-g gyitsehgyi ch tegsh bus gadarguutai zamd bol tsardmal zam deer met hurdalna. donsolgoo joloodlogod ogt medregdehgyi ajee.
harin audi a6 ni tsardmal zam deer mersedes-n adil derjignyyrtei zamd bol lexus-n adil yavah ajee.
yynd avto mashinii gol yalgaa baigaa bolov uu.
mersedes bol shildeg ni.
lexus , mersedes S klass , audi a6 mashind mergejiltnyyd haritsuulalt hiijee. neg haritsuulalt ni ih sonirholtoi.
lexus ni tsardmal zamd hurdlahdaa gulgah met , yavj baigaa ygyi ni yl medegdene , harin tegsh bus gadarguutai derjignyyrtei zamd bol esregeeree donsolgoo ni joloodlogod medregdene , chichergee ni byr ariin suudald hyrne
mersedes ni tsardmal zamd lexus-g gyitsehgyi ch tegsh bus gadarguutai zamd bol tsardmal zam deer met hurdalna. donsolgoo joloodlogod ogt medregdehgyi ajee.
harin audi a6 ni tsardmal zam deer mersedes-n adil derjignyyrtei zamd bol lexus-n adil yavah ajee.
yynd avto mashinii gol yalgaa baigaa bolov uu.
mersedes bol shildeg ni.
welcome
Тvvх
1920, 1930-аад оны vед Германы автомашины хамгийн нэр хvндтэй, хамгийн ганган нь Maybach хэмээх худалдааны марк болж байжээ.
1865 онд 31-тэй Готлиб Даймлер, 19-тэй Вильгелм Майбах нарын хамтран эхэлсэн ажил бvтээлийн тvvх нь Мерседеs-Benz машины тvvхийн тулгын чулуу болдогын зэрэгцээ Вильгелм Майбах болон хvv Карл Майбах нарын нэр нь давхар Maybach машины тvvх болж vлджээ. Эцэг Майбах нь орчин vеийн автомашины vндсэн дvр тєрхийг тогтоогч "Дизайны хаан" гэж vнэлэгддэг бол хvv Майбах нь V12 хєдєлгvvрийг анх бvтээгч "Инженерийн хаан" хэмээгддэг байна.

Maybach Zeppelin загварын автомашин нь єнгєрсєн зууны 30-аад оны хамгийн дэгжин, техникийн хувьд хамгийн тєгс герман машин байсан бєгєєд ялангуяа 12 цилиндрт Maybach Zeppelin энэ vеийн томчуудын мєрєєдлийн машин байжээ.

1921-1941 оны хооронд Maybach-Motorenbau пvvсээс нийт 1800 орчим гангарааны чамин автомашин vйлдвэрлэн гаргасан байна. Автомашин бvр нь тусгай хувийн захиалгаар бvтээгдсэн, асар єндєр vнэтэйгээс гадна энэхvv 1800 ширхэг машин дотор хоёр ижил загвар гэж огт байхгvй юм байна.
Алт болон бадмаараг эрдэнийн чулуугаар чимсэн хамгийн vнэтэй Maybach Zeppelin-ийг 1928 онд Ойрхи Дорнодын нэгэн сурвалжит эрхэм тухайн vедээ хvний санаанд оромгvй vнэ болох 186 000 немц маркаар худалдаж авч байжээ.
Эдvгээ дэлхий дээр 1941 оноос ємнє бvтээгдсэн 152 ширхэг Maybach байдаг гэнэ.
Доорх зурган дээр Гитлерийн хувийн нарийн бичгийн дарга, рейхсляйтер Мартин Борманы Майбах Цеппелин

1961 онд Maybach хэмээх худалдааны маркийн эрхийг Daimler Benz єєртєє авсанаар энэхvv мартагдсан нэр автомашины тvvхэнд дахин тодрохоор болжээ.
1997 онд анх Maybach-ийн концепт загварыг нийтэд толилуулсан бєгєєд улмаар 2002 оноос эхлэн vйлдвэрлэлд нэвтэрсэн байна. Майбах-ийн загвар анх батлагдсан тvvх ч сонирхолтой.
Загварыг анх бvтээхэд Daimler-Benz-ийн Герман, АНУ, Япон дахь дизайны тєв тус бvр бие биеэсээ хамааралгvйгээр 4х1-ийн хэмжээтэй загвар гаргаж єрсєлджээ. Загваруудаас Японы загвар хамгийн шилдэгт тооцогдож батлагдсанаар орчин цагийн Maybach машины дvр тєрх тогтоогдсон байна. Ингээд 1997 оны 1 сард японы загварыг яг бодит хэмжээгээр нь бvтээж, прототипийн тvвшинд сайжруулан боловсруулалт хийж эхэлжээ.
Доор зурагт: Шинэ цагийн Майбахын анхны загвар



1920, 1930-аад оны vед Германы автомашины хамгийн нэр хvндтэй, хамгийн ганган нь Maybach хэмээх худалдааны марк болж байжээ.
1865 онд 31-тэй Готлиб Даймлер, 19-тэй Вильгелм Майбах нарын хамтран эхэлсэн ажил бvтээлийн тvvх нь Мерседеs-Benz машины тvvхийн тулгын чулуу болдогын зэрэгцээ Вильгелм Майбах болон хvv Карл Майбах нарын нэр нь давхар Maybach машины тvvх болж vлджээ. Эцэг Майбах нь орчин vеийн автомашины vндсэн дvр тєрхийг тогтоогч "Дизайны хаан" гэж vнэлэгддэг бол хvv Майбах нь V12 хєдєлгvvрийг анх бvтээгч "Инженерийн хаан" хэмээгддэг байна.

Maybach Zeppelin загварын автомашин нь єнгєрсєн зууны 30-аад оны хамгийн дэгжин, техникийн хувьд хамгийн тєгс герман машин байсан бєгєєд ялангуяа 12 цилиндрт Maybach Zeppelin энэ vеийн томчуудын мєрєєдлийн машин байжээ.

1921-1941 оны хооронд Maybach-Motorenbau пvvсээс нийт 1800 орчим гангарааны чамин автомашин vйлдвэрлэн гаргасан байна. Автомашин бvр нь тусгай хувийн захиалгаар бvтээгдсэн, асар єндєр vнэтэйгээс гадна энэхvv 1800 ширхэг машин дотор хоёр ижил загвар гэж огт байхгvй юм байна.
Алт болон бадмаараг эрдэнийн чулуугаар чимсэн хамгийн vнэтэй Maybach Zeppelin-ийг 1928 онд Ойрхи Дорнодын нэгэн сурвалжит эрхэм тухайн vедээ хvний санаанд оромгvй vнэ болох 186 000 немц маркаар худалдаж авч байжээ.
Эдvгээ дэлхий дээр 1941 оноос ємнє бvтээгдсэн 152 ширхэг Maybach байдаг гэнэ.
Доорх зурган дээр Гитлерийн хувийн нарийн бичгийн дарга, рейхсляйтер Мартин Борманы Майбах Цеппелин

1961 онд Maybach хэмээх худалдааны маркийн эрхийг Daimler Benz єєртєє авсанаар энэхvv мартагдсан нэр автомашины тvvхэнд дахин тодрохоор болжээ.
1997 онд анх Maybach-ийн концепт загварыг нийтэд толилуулсан бєгєєд улмаар 2002 оноос эхлэн vйлдвэрлэлд нэвтэрсэн байна. Майбах-ийн загвар анх батлагдсан тvvх ч сонирхолтой.
Загварыг анх бvтээхэд Daimler-Benz-ийн Герман, АНУ, Япон дахь дизайны тєв тус бvр бие биеэсээ хамааралгvйгээр 4х1-ийн хэмжээтэй загвар гаргаж єрсєлджээ. Загваруудаас Японы загвар хамгийн шилдэгт тооцогдож батлагдсанаар орчин цагийн Maybach машины дvр тєрх тогтоогдсон байна. Ингээд 1997 оны 1 сард японы загварыг яг бодит хэмжээгээр нь бvтээж, прототипийн тvвшинд сайжруулан боловсруулалт хийж эхэлжээ.
Доор зурагт: Шинэ цагийн Майбахын анхны загвар



Сүүлийн удаа PhoenixOB 4-р сар.04.04 8:29 pm-д засварласан, нийт 3 удаа засварласан.
MAYBACH (Тєгсгєл хэсэг)
Вэбсайтуудын материал ашиглав.

Майбах-ийг сайжруулан боловсруулалт хийж улам тєгєлдєр болгосон хэдий ч дизайны шийдэл нь бvхэлдээ "япон" тєрхєє хадгалж vлджээ. Машины загварын эцсийн хувилбарыг 1998 оны 7 сарын 28-нд баталсан бєгєєд анхныхтайгаа харьцуулахад илvv томорсон болохоор Майбах-ийн дэргэд "бухан" Бенц 600-т хvртэл "турьгvй" харагдахаар болсон байна.

Энэхvv аймаар vнэтэй, хэт дэгжин машинд зvгээр л уламжлалт ёсоор (Mercedes-Benz Classe S гэх маягаар) ээлжит vсгээр нэрлэх нь зохимжгvй гэдэг нь ойлгомжтой байсан тул "Мерседес-Майбах" гэх vv эсвэл зvгээр л "Майбах" гэж нэрлэх vv гэдэг дээр хэлэлцээд сvvлийнх дээр нь тогтсон байна. Машинд шинэ эмблем зохиохоор шийдсэн байсан хэдий ч сvvлдээ єнгєрєгч зууны эхээр давхилдаж байсан Майбах-уудын хамар дээрх хуучин эмблемийг ашиглахаар болжээ. Гэхдээ хос М vсгийг хуучны Maybach Motorenbau-ийн оронд шинээр Maybach Manufactur гэсэн vгийн товчлол болгов.

"Дахин тєрсєн Майбах" нь дэлхийн хоёрдугаар дайны ємнєх vеийн Майбах Цэппэлин-ээс улбаатай болохоор зєвхєн 12 цилиндртэй хєдєлгvvртэй байх ёстой гэж бvтээгчид нь баталдаг ч бодит хэрэг дээрээ энэ аварга машинд уулаасаа 12 болон тvvнээс дээш цилиндртэй хєдєлгvvр тавихаас єєр бололцоо байхгvй юм. Ийм болохоор Майбахын хамар дотор 5,5 литрийн багтаамжтай, 550 морины хvчтэй, 900 Hm-ийн мах. эргэлтийн моменттой 12 цилиндрт хєдєлгvvр (Maybach "Type12") тавьжээ.
Гурван тонн хvндийн жинтэй Майбах машин 5,4 сек-д 100 км/цагийн хурд авах чадвартай.

Одоо Майбах-ийг 5,72 метрийн (Maybach 57) болон 6,16 метрийн (Maybach 62) урттай хоёр хувилбараар vйлдвэрлэж байна. Мэдээж энгийн хvн vнийг нь сонсоод савж ойчим тусгай лимузин болохоор дамжлагын vйлдвэрлэлээс гардаг шиг яг ижил хоёр загвар гэж огт байхгvй, тэр ч байтугай кузовны гадна талын хоёр єнгєний хослол ч дахин давтагддаггvй байна.


Майбах лимvзиний гадна талыг харж бахархагчид дотор салоны талаар бvр ч их юм єгvvлэх нь гарцаагvй. Лимузин машины жолоочийн суудлын хэсгийг ярих нь угаас утга муутай, тэгээд ч Майбах-ыг эзэшигч "босс" арын суудалд заларна. Чухам энэ арын хэсгийн тохь тух нь Rolls-Royce-ийнхээс хувь илvv. Уг машинд заавал байх ёстой стандарт иж бvрдэлд TV/DVD, дээд ангилалын Dolby Surround аудиосистем, 4 бvсийн климат контроль, нарийн тохируулга бvхий суудал, мини-бар гэх зэрэг зvйлс ордог ч захиалагчийн хvсэлд тохируулан нэмж оруулж болох оргилуун дарстай мєнгєн хувин, сигар навчин тамхи хадгалах тусгай сейф гэх мэт сонголт хийх бололцоо мєн бий. (Yнийг нь л нэмж тєлж чадвал :D )



Майбах лимузины стандарт иж бvрдэл бvхий vнэ нь:
Майбах 57 - 379 882 доллар
Майбах 62 - 438 474 доллар
Лимузин нь ямар байх ёстой талаарх худалдан авагчийн бvхий л хvслийг нь тусган тодорхойлсоны дараагаар машиныг бvтээж эхлэнэ. Автомашины салоныг Зиндельфинген дахь Daimler Chrysler-ийн vйлдвэрт гар аргаар, хєдєлгvvрийг Берлиний vйлдвэрт, явах эд ангиудыг Штутгарт дахь Mercedes-Benz-ийн vйлдвэрт угсарна. Угсралтын явц дунд захиалагч vйлдвэрээр биечлэн очиж, шаардлагатай бол загварт дахин єєрчлєлт оруулж болно.
Шинэ автомашины баталгаат хугацаа нь 4 жил.
Майбах хэмээх гайхамшигт лимузинг гол худалдан авагчид нь бизнесийн мундагчуул байдаг байна. Манай хойд хєршид Майбахын анхны худалдан авагч нь 2003 оны 10 сард "Русский Стандарт" компаний захирлуудын зєвлєлийн дарга Рустам Тарико болж байжээ.


Майбах-ийг сайжруулан боловсруулалт хийж улам тєгєлдєр болгосон хэдий ч дизайны шийдэл нь бvхэлдээ "япон" тєрхєє хадгалж vлджээ. Машины загварын эцсийн хувилбарыг 1998 оны 7 сарын 28-нд баталсан бєгєєд анхныхтайгаа харьцуулахад илvv томорсон болохоор Майбах-ийн дэргэд "бухан" Бенц 600-т хvртэл "турьгvй" харагдахаар болсон байна.

Энэхvv аймаар vнэтэй, хэт дэгжин машинд зvгээр л уламжлалт ёсоор (Mercedes-Benz Classe S гэх маягаар) ээлжит vсгээр нэрлэх нь зохимжгvй гэдэг нь ойлгомжтой байсан тул "Мерседес-Майбах" гэх vv эсвэл зvгээр л "Майбах" гэж нэрлэх vv гэдэг дээр хэлэлцээд сvvлийнх дээр нь тогтсон байна. Машинд шинэ эмблем зохиохоор шийдсэн байсан хэдий ч сvvлдээ єнгєрєгч зууны эхээр давхилдаж байсан Майбах-уудын хамар дээрх хуучин эмблемийг ашиглахаар болжээ. Гэхдээ хос М vсгийг хуучны Maybach Motorenbau-ийн оронд шинээр Maybach Manufactur гэсэн vгийн товчлол болгов.

"Дахин тєрсєн Майбах" нь дэлхийн хоёрдугаар дайны ємнєх vеийн Майбах Цэппэлин-ээс улбаатай болохоор зєвхєн 12 цилиндртэй хєдєлгvvртэй байх ёстой гэж бvтээгчид нь баталдаг ч бодит хэрэг дээрээ энэ аварга машинд уулаасаа 12 болон тvvнээс дээш цилиндртэй хєдєлгvvр тавихаас єєр бололцоо байхгvй юм. Ийм болохоор Майбахын хамар дотор 5,5 литрийн багтаамжтай, 550 морины хvчтэй, 900 Hm-ийн мах. эргэлтийн моменттой 12 цилиндрт хєдєлгvvр (Maybach "Type12") тавьжээ.
Гурван тонн хvндийн жинтэй Майбах машин 5,4 сек-д 100 км/цагийн хурд авах чадвартай.

Одоо Майбах-ийг 5,72 метрийн (Maybach 57) болон 6,16 метрийн (Maybach 62) урттай хоёр хувилбараар vйлдвэрлэж байна. Мэдээж энгийн хvн vнийг нь сонсоод савж ойчим тусгай лимузин болохоор дамжлагын vйлдвэрлэлээс гардаг шиг яг ижил хоёр загвар гэж огт байхгvй, тэр ч байтугай кузовны гадна талын хоёр єнгєний хослол ч дахин давтагддаггvй байна.


Майбах лимvзиний гадна талыг харж бахархагчид дотор салоны талаар бvр ч их юм єгvvлэх нь гарцаагvй. Лимузин машины жолоочийн суудлын хэсгийг ярих нь угаас утга муутай, тэгээд ч Майбах-ыг эзэшигч "босс" арын суудалд заларна. Чухам энэ арын хэсгийн тохь тух нь Rolls-Royce-ийнхээс хувь илvv. Уг машинд заавал байх ёстой стандарт иж бvрдэлд TV/DVD, дээд ангилалын Dolby Surround аудиосистем, 4 бvсийн климат контроль, нарийн тохируулга бvхий суудал, мини-бар гэх зэрэг зvйлс ордог ч захиалагчийн хvсэлд тохируулан нэмж оруулж болох оргилуун дарстай мєнгєн хувин, сигар навчин тамхи хадгалах тусгай сейф гэх мэт сонголт хийх бололцоо мєн бий. (Yнийг нь л нэмж тєлж чадвал :D )



Майбах лимузины стандарт иж бvрдэл бvхий vнэ нь:
Майбах 57 - 379 882 доллар
Майбах 62 - 438 474 доллар
Лимузин нь ямар байх ёстой талаарх худалдан авагчийн бvхий л хvслийг нь тусган тодорхойлсоны дараагаар машиныг бvтээж эхлэнэ. Автомашины салоныг Зиндельфинген дахь Daimler Chrysler-ийн vйлдвэрт гар аргаар, хєдєлгvvрийг Берлиний vйлдвэрт, явах эд ангиудыг Штутгарт дахь Mercedes-Benz-ийн vйлдвэрт угсарна. Угсралтын явц дунд захиалагч vйлдвэрээр биечлэн очиж, шаардлагатай бол загварт дахин єєрчлєлт оруулж болно.
Шинэ автомашины баталгаат хугацаа нь 4 жил.
Майбах хэмээх гайхамшигт лимузинг гол худалдан авагчид нь бизнесийн мундагчуул байдаг байна. Манай хойд хєршид Майбахын анхны худалдан авагч нь 2003 оны 10 сард "Русский Стандарт" компаний захирлуудын зєвлєлийн дарга Рустам Тарико болж байжээ.

Сүүлийн удаа PhoenixOB 7-р сар.14.07 8:33 pm-д засварласан, нийт 1 удаа засварласан.
Нэлээд сvvлчийн дам мэдээгээр бол ОХУ болон тусгаар улсуудын холбоонд багтдаг улсуудад 14 Майбах хэдийнээ зарагдаад байгаа гэнэ.
Тэр ч байтугай Москвагийн нэгэн зорчигч тээврийн vйлчилгээний компани Майбах-ийг ердийн такси-аар (ердийн такси тээврийн хєлсєєр
) ашиглах тухай баталгаатай бус материал ч оросын хэвлэлд гарчээ.
Одоогоор Daimler-Chrysler жилдээ 1000 орчим (Оросын хэвлэлийн энэ статистик ташаарал байж болзошгvй, магадгvй 100 орчим) Майбах vйлдвэрлэдэг юм байна. Нийт бvтээгдэхvvний 40 хувь нь АНУ-руу, 25 хувь нь Европ-д, 20 хувь нь Ази-д зарагддаг ажээ.
Зочид буудал, ресторануудад зэрэглэл олгодог АНУ-ын зочид буудлын аж ахуйн Академи-аас хийсэн vнэлгээгээр лимузин машинууд дотроос Maybach машин ганцаараа шилдгээр шалгарч Hilton, Waldorf Astoria гэх мэт зочид буудлуудтай нэгэн адил 5 одот автомашин гэгддэг байна.
Тэр ч байтугай Москвагийн нэгэн зорчигч тээврийн vйлчилгээний компани Майбах-ийг ердийн такси-аар (ердийн такси тээврийн хєлсєєр
Одоогоор Daimler-Chrysler жилдээ 1000 орчим (Оросын хэвлэлийн энэ статистик ташаарал байж болзошгvй, магадгvй 100 орчим) Майбах vйлдвэрлэдэг юм байна. Нийт бvтээгдэхvvний 40 хувь нь АНУ-руу, 25 хувь нь Европ-д, 20 хувь нь Ази-д зарагддаг ажээ.
Зочид буудал, ресторануудад зэрэглэл олгодог АНУ-ын зочид буудлын аж ахуйн Академи-аас хийсэн vнэлгээгээр лимузин машинууд дотроос Maybach машин ганцаараа шилдгээр шалгарч Hilton, Waldorf Astoria гэх мэт зочид буудлуудтай нэгэн адил 5 одот автомашин гэгддэг байна.


